Tweak Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hej, lirar Vc nu för första gången och har fastnat på uppdraget "Dildo Dodo", när man ska flyga Skimmern runt VC och dela ut flygblad. I alla fall, problemet är att jag inte kan lyfta med planet, jag trycker W så jag gasar för fullt och håller ner numpad 6, men det är inte ens nära att lyfta. Vad är det som är fel? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 SKa du inte trycka "pil ner" då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 SKa du inte trycka "pil ner" då Näe, då bromsar den. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ska du inte trycka "pil ner" då Inte på VC Tweak: Ahhh, älskar det uppdraget. Minns dock att jag hade ett jämrans problem med det, tills jag lärde mig. Vet inte riktigt, men jag tror att du måste gasa ett bra tag tills du är uppe i fart, och sedan trycka på numpad 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts