Vice. Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har funderat på detta ett tag själv nu och tydligen är det fler. Att alla (de som vill och kan) lägger upp en liten ljudfil där de säger något är ett förslag. Själv har jag funderat på något form av spela som man kan få spela som sedan nästa försöker slå. Har ni någon bra ide på förbättring av "Möt forumiten" så skulle det uppskattas om det postas här. Även ris väkommnas. Så, posta ris och ros här och ev förslag på hur det kan förnyas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sajun en sång,, fing som fan, jag kan sjunga,, jag ska slka till idol 2007. lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Haha! Skitkul Sjunga en sång/ spela in ett ljudklipp hade varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Ett foto på personen i fråga (om han eller hon nu tillåter det) skulle ju vara fint. Redigerad 9 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ris. Vaddå ris? Utvidga gärna det där. Siana: bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vaddå ris? Utvidga gärna det där. Siana: bra ide. Ros. Nej då, ska försöka komma på nåt vettigt. *Tänk och tänk* Håller med Siana om bild, det skulle vara ganska kul, eller kul och kul, intressant, eller ja... Forumiten får spela ett Hugo-spel precis som på Lattjo Lajban i gamla dar! Att forumiten får skriva en liten presentation om sig själv, tycker jag, är inte en dum idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Micropon interjuv via msn eller nåt. sen spela inn och lägga upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det där med spel har jag också tänkt på, typ personbästa på blokkokopter eller nått. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det där med spel har jag också tänkt på, typ personbästa på blokkokopter eller nått. =P Vad fränt det skulle vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Sajun en sång,, fing som fan, jag kan sjunga,, jag ska slka till idol 2007. lovar Det får du lägga på forumet då sjung en sång eller lägg upp en bild på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag vet! Måla sitt självpoträtt i paint! Det där är ju kul som röv, både att måla och se andras fula bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag vet! Måla sitt självpoträtt i paint! Det där är ju kul som röv, både att måla och se andras fula bilder Fan vilken rolig ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag vet! Måla sitt självpoträtt i paint! Det där är ju kul som röv, både att måla och se andras fula bilder Ja, det var en riktigt bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Fan vilken rolig ide! I agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Fan vilken rolig ide! I agree. Eeeh... eeh... Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Så, måla en bild på sig själv verkar bra. Även iden med spelet blokokopter hade varit tufft. Kan låta det ligga ett tag till innan vi bestämmer oss. Kanske det kommer in mer ideer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Personen kan få ett X antal sekunder på sig att spela in nått så man kan höra dennes dialekt. Personen kan säga var denne bor, om denne bor själv eller med nån, hur gammal denne är, vilka intressen denne har. Dålig eller bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Personen kan få ett X antal sekunder på sig att spela in nått så man kan höra dennes dialekt. Personen kan säga var denne bor, om denne bor själv eller med nån, hur gammal denne är, vilka intressen denne har. Dålig eller bra idé? Förutsätter att man har en mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Förutsätter att man har en mic. Man kan ju annars göra som ZcruweN och använda sina hörlurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts