Tux Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej allihop!, nu behöver jag verkligen eran hjälp. Jag letar efter ett program som ska kunna skapa rytmiska låtar. Det jag menar är att man ska kunna skapa instrumentala själv utan att editera en färdig låt. Någon som känner till ett sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Hej allihop!, nu behöver jag verkligen eran hjälp. Jag letar efter ett program som ska kunna skapa rytmiska låtar. Det jag menar är att man ska kunna skapa instrumentala själv utan att editera en färdig låt. Någon som känner till ett sådant? FruityLoop's FLStudio, samma program som Basshunter använder Redigerad 8 september, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 FruityLoop's FLStudio, samma program som Basshunter använder fyfan va nice program. Tack för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sorry för Dubbelpost men ingen som känner till ett program där man kan skapa melodier? (det är nämnligen min kompis som undrar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Sorry för Dubbelpost men ingen som känner till ett program där man kan skapa melodier? (det är nämnligen min kompis som undrar ) Skapa melodier? Vad menar du? Edit: Det kan man ju annars i FLStudio... Redigerad 8 september, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts