harband Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej Har ett problem med San andreas mulitiplayer! (istallations fil samp01b-installer) När jag har installerat och så och ska starta de så kommer de upp 100 tals error ruter sammtidigt me texten "Access Violation at adress 004cc638 in module " samp.exe" read of adress 0000000000" Hjälp mig någon snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej Har ett problem med San andreas mulitiplayer! (istallations fil samp01b-installer) När jag har installerat och så och ska starta de så kommer de upp 100 tals error ruter sammtidigt me texten "Access Violation at adress 004cc638 in module " samp.exe" read of adress 0000000000" Hjälp mig någon snälla! Nu börjar jag bli allvarligt trött på SA-MP... Sök nästa gång.. Det finns typ 50 st såna här trådar... OT: Håll in enter så försvinner alla och dom kommer aldrig upp igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Nu börjar jag bli allvarligt trött på SA-MP... Sök nästa gång.. Det finns typ 50 st såna här trådar... OT: Håll in enter så försvinner alla och dom kommer aldrig upp igen... Den här frågan togs upp igår också, *suck*. Redigerad 8 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jay Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej Har ett problem med San andreas mulitiplayer! (istallations fil samp01b-installer) När jag har installerat och så och ska starta de så kommer de upp 100 tals error ruter sammtidigt me texten "Access Violation at adress 004cc638 in module " samp.exe" read of adress 0000000000" Hjälp mig någon snälla! http://www.sa-mp.com/files/browser-fix-01b.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts