rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Är dom svenska kommentatorerna (stavning?) bra? har spelet liggandes i en buske men jag har bara inte haft tid o bränna upp busken ännu! Sådär... det känns frächt på nåt sätt men dom kan ha lite stela kommentarer ibland. Men dom är bra får man nog säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Sådär... det känns frächt på nåt sätt men dom kan ha lite stela kommentarer ibland. Men dom är bra får man nog säga. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Känner mig så jävla korkad. Hade spelat en fin säsong med DIF och vunnit serien och cupen och gått plus med flera tusen, allting var tjo och tjim. Därför tänkte jag, nej nu ska jag ut i Europa. Så jag letade på marknaden, jag märkte att jag inte hittade några spännande alternativ så då tänkte jag bara trycka på bakåt knappen och leta vidare nästa säsong. Men inte gick det att trycka på bakåt-knappen, så vad gjorde jag? Jo jag såg FC Nürnberg, tänkte väl att dom kanske kunde vara roliga att träna, då får jag ju möta Bundesliga lag och allt. Men det visade sig att Nürnberg hade åkt ner till tyska division 1, så nu hänger jag nere i dne skiten? Vilken jävla trauma, ska jag skära mig i armen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Sådär... det känns frächt på nåt sätt men dom kan ha lite stela kommentarer ibland. Men dom är bra får man nog säga. Men det är ändå i rätt riktning, tror inte de första engelska kommentorerna i ett fotbollspel var heller särskillt bra men nu är dom ju bra eftersom de har varit så länge. Jag hade förövrigt hellre sett Niklas Holmgren som kommentator istället på fifa. han är king Redigerad 8 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Är bajens tröjor fel? Ge mig en bild!! . Är för lat för att starta upp spelet själv Här ser ni hur bajens tröjor och emblem ser ut : Och deras matchställ : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hahaha, stackars bajen fans! De var de fulaste dräkterna jag sett på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Synd att man inte kan editera dräkterna som man kan på PES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Synd att man inte kan editera dräkterna som man kan på PES Vafan du har skapat en egen PES-tråd så gå och onanera i den. Sen. Klicka fido @ Bajens Tröjor: Det blir inte samma sak att krossa dom nu ju. Fan vad fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Omg! hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hur gör jag för att spela via hamachi Jag såg att några gta killar va inne men hur gör ja för å spela mot dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kalmar FFs tröjor är helvita Karriärfråga: Vad är EPT och hur kvalificerar man sig för det? Det var ett av målen min styrelse gav mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kalmar FFs tröjor är helvita Karriärfråga: Vad är EPT och hur kvalificerar man sig för det? Det var ett av målen min styrelse gav mig! EPT är väl något i stil med ECC och EFA i fifa 06, och kvalificeringen kommer väl lite längre fram på säsongen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Hur gör jag för att spela via hamachi Jag såg att några gta killar va inne men hur gör ja för å spela mot dom? Du tar denne personens IP. Går in på direkt ip. Lägger till snubbens ip på "ny". Och sen kan han trycka "värd" så tar du anslut. Mer info här http://z10.invisionfree.com/FifaSvenskan/i...hp?showtopic=12 Redigerad 8 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Har kommit bra långt nu med Manchester U i PL, final i Engelska Cupen snart, leder ligan med typ 20 poäng. Louis Saha har gjort typ 30 mål och leder skytteligan stort, har sålt C. Ronaldo till Arsenal för en jävla massa miljoner, köpt tillbaks David Beckham, även Shaaban finns i min ägo nu. Det går min väg just nu. VI SKA UT I EUROPA. Har dock en fråga, HUR fan skruvar man bollen vid frisparkar, har inte tänkt på det eftersom jag inte fått så många frisparkar, men senast jag fick en var det i bra läge och då slog det mig att jag inte vet hur man gör det. Redigerad 8 oktober, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Har kommit bra långt nu med Manchester U i PL, final i Engelska Cupen snart, leder ligan med typ 20 poäng. Louis Saha har gjort typ 30 mål och leder skytteligan stort, har sålt C. Ronaldo till Arsenal för en jävla massa miljoner, köpt tillbaks David Beckham, även Shaaban finns i min ägo nu. Det går min väg just nu. VI SKA UT I EUROPA. Har dock en fråga, HUR fan skruvar man bollen vid frisparkar, har inte tänkt på det eftersom jag inte fått så många frisparkar, men senast jag fick en var det i bra läge och då slog det mig att jag inte vet hur man gör det. Om du har spelet på PS2 kan jag besvara din fråga: Sikta bollen mot krysset, eller vad det nu är. Är det en skruv med bredsidan du skall göra måste du dock sikta åt sidan, då den skruvar sig. När du har laddat skotten, och gubben börjar springa mot bollen för att klippa till den, peta snabbt den vänstra analoga spaken upp för att göra en överskruv, till vänster för at göra en innerkruv o.s.v. Jag rekommenderar överskruv, men även diagonalt upp till vänster för en overskruv/innerskruv. Alltså när du har tryckt på O-knapen, då petar du vänsterspaken åt ett håll. Läs instruktionsboken nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Nån som vill spela online? Hamachi gtasajten password: gtas btw: hur fintar man? Redigerad 9 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Testa andra spaken på joypaden eller shift om du använder tangentbord. Vi kan lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Här ser ni hur bajens tröjor och emblem ser ut : Och deras matchställ : Haha så jävla rätt! Inga jävla sellouts här inte F.ö. äger Djurgården på PES Djurgården på FIFA Redigerad 9 oktober, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Nån som vill spela online? Hamachi gtasajten password: gtas btw: hur fintar man? Jag skriver ju hela tiden på msn till dig men du vill aldrig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts