Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Hahahahahahahahahahahhaha. Men var det inte så att FIFA gav bajen det där fula märket och dom fula tröjorna för att PES hade köpt licens åt Bajen? Eller? Fula är dom i alla fall. Fast man ser ingen skillnad när man spelar match en bit ifrån, men sen när dom zoomar in så börjar man smått garva igen. Någonting jag hatar är: "Jonson, som tryckte in 2-2 mot Danmark i EM". Hatar när "Henke" (som Glenn glatt kallar honom) säger så. Eller: "Jonson, med stor arbetskapacitet" Haha wtf, har beställt spelet nu men kan någon lägga ut bild på dera tröjor? vill ha vill ha vill ha. Alla heter Glenn i Göteborg. Redigerad 4 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 AllaH heter Glenn i Göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Är bajens tröjor fel? Ge mig en bild!! . Är för lat för att starta upp spelet själv Redigerad 4 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 En boll ska inte studsa mindre när det regnar, den ska studsa... "snabbare"Fel! Klart den studsar mindre när det regnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Fel! Klart den studsar mindre när det regnar. Fel ! Klart den studsar precis lika högt som i torrt gräs, bara att bollfan glider mer så den blir snabbare, men den får fortfarande samma höjd. Redigerad 4 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Vill köra för AIK! Sign me up! Blää! Upptaget Någon som vill köra en match? Redigerad 4 oktober, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hamachi? Vad är det för något? Jag har det på PS2, kör på Semi-Proffs, kanske inte så jättehög svårighetsgrad men jag köpte igår så tänk på konsekvenserna. Aha... trodde du spelade på PC. Hamachi är en grej så du kan spela över internet. Fast med buskade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Fel ! Klart den studsar precis lika högt som i torrt gräs, bara att bollfan glider mer så den blir snabbare, men den får fortfarande samma höjd. Håller med IceCube. Mer vatten i gräset gör att bollen dämpas och studsar därför inte lika högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Håller med IceCube. Mer vatten i gräset gör att bollen dämpas och studsar därför inte lika högt. Ja, om det är såpass mycket att det liksom, låter när man trampar i gräset, alltså det är blött under gräset eller hur man säger. Men om bara gräset är blött får den samma höjd på studesn eftgersom marken fortfarande är lika hård. Men som sagt, om det är blött under gräset, alltså i marken, så kan den få lägre studs då marken är mjuk och dämpar studsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ska köpa detta spel till PC inom kort hade jag tänkt. Verkar grymt kul att köra multiplayer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Varför skrive rni att jag ska läsa reglerna? I min topic fanns det 2 frågor och det fanns inget svar i Reglerna. Ni kan ju bara svara på mina frågor och inte säga läs reglerna!! Läs reglerna själv så ni vet vad som står där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Varför skrive rni att jag ska läsa reglerna? I min topic fanns det 2 frågor och det fanns inget svar i Reglerna. Ni kan ju bara svara på mina frågor och inte säga läs reglerna!! Läs reglerna själv så ni vet vad som står där! Jag undrar hur ni ska kunna upptäcka fuskare?: Vad jag vet så finns det inga fusk än. Man ska alltså starta en ny karriär och få 5 miljoner i budget. Men man får ju olika budget per lag hur gör man då?: Detta svarade jag på i din tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men det kommer ju att bli ojämt nu eftersom att vissa lag får mer stålar! Kom på en sak.. Eftersom man ska kontrollera alla övergångar så kan man ju inte överskrida gränsen på 5 miljoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men det kommer ju att bli ojämt nu eftersom att vissa lag får mer stålar! Kom på en sak.. Eftersom man ska kontrollera alla övergångar så kan man ju inte överskrida gränsen på 5 miljoner! Som jag sa till dig, vi kommer inte att använda oss av övergångar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Någon som vet om det går att ändra formation online, hittar inget val. Rätt irriterand om man inte vill spela med 4-5-1 defensiv "Drillofotboll". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Hur får man spelare att peta bollen vid frisparkar, trycker på 8 men funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Hur får man spelare att peta bollen vid frisparkar, trycker på 8 men funkar ej Tryck på C (Beror på vilka inställningar du har), så dyker en spelare upp. Håll ner C och S så petar spelaren bollen så kan du skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Tryck på C (Beror på vilka inställningar du har), så dyker en spelare upp. Håll ner C och S så petar spelaren bollen så kan du skjuta. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Om man skapar en spelare, vilken av spelartyperna(Dold talang, elitspelare o.s.v.) ska man ta för att spelaren ska utvecklas bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Är dom svenska kommentatorerna (stavning?) bra? har spelet liggandes i en buske men jag har bara inte haft tid o bränna upp busken ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts