Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

Hahahahahahahahahahahhaha.

Men var det inte så att FIFA gav bajen det där fula märket och dom fula tröjorna för att PES hade köpt licens åt Bajen? Eller? Fula är dom i alla fall. Fast man ser ingen skillnad när man spelar match en bit ifrån, men sen när dom zoomar in så börjar man smått garva igen.

Någonting jag hatar är: "Jonson, som tryckte in 2-2 mot Danmark i EM". Hatar när "Henke" (som Glenn glatt kallar honom) säger så.

Eller: "Jonson, med stor arbetskapacitet"

Haha wtf, har beställt spelet nu men kan någon lägga ut bild på dera tröjor? vill ha vill ha vill ha.

Alla heter Glenn i Göteborg.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med IceCube.

Mer vatten i gräset gör att bollen dämpas och studsar därför inte lika högt.

Ja, om det är såpass mycket att det liksom, låter när man trampar i gräset, alltså det är blött under gräset eller hur man säger.

Men om bara gräset är blött får den samma höjd på studesn eftgersom marken fortfarande är lika hård.

Men som sagt, om det är blött under gräset, alltså i marken, så kan den få lägre studs då marken är mjuk och dämpar studsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skrive rni att jag ska läsa reglerna?

I min topic fanns det 2 frågor och det fanns inget svar i Reglerna.

Ni kan ju bara svara på mina frågor och inte säga läs reglerna!! :shifty:

Läs reglerna själv så ni vet vad som står där! :(

Jag undrar hur ni ska kunna upptäcka fuskare?: Vad jag vet så finns det inga fusk än.

Man ska alltså starta en ny karriär och få 5 miljoner i budget. Men man får ju olika budget per lag hur gör man då?:

Detta svarade jag på i din tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor