Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Har ansökt om att få coacha AIK nu! Gör mig stolt, hade själv funderat på det först, men blir det inte AIK så får det vara helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Gör mig stolt, hade själv funderat på det först, men blir det inte AIK så får det vara helt enkelt. Du vet väl att man kan vara flera på samma lag? Och vinnie jag har svarat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 J*vlar vad besviken jag blev när jag testa 07 idag. Det är nästan exakt samma spel som 06 (med nya lag som undantag ) Varför i he*vete är det så dåligt? DEt har varit nästan samma spel sen 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Du vet väl att man kan vara flera på samma lag? Jasså? hur funkar det? blir det typ "AIK1" och "AIK2", eller hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 J*vlar vad besviken jag blev när jag testa 07 idag. Det är nästan exakt samma spel som 06 (med nya lag som undantag ) Varför i he*vete är det så dåligt? DEt har varit nästan samma spel sen 2004. Jasså? Inläggssystemet? Närkampssystemet? Ingen skillnad? Managerläget? Ingen skillnad alls? Pew.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jasså? hur funkar det? blir det typ "AIK1" och "AIK2", eller hur funkar det? Nja, utan ni delar helt enkelt upp matcherna i laget, kansek spelar ni varannan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Är väl till och med en ny spelmotor, fotbollen är nu ett eget fysiskt objekt så den inte är som fastklistrad vid fötterna på spelarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Halo jag är inte AIKare, hejar på Kalmar. Kalmar är bättre i verkligheten men jag tänkte att EA brukar ha fel så det fick bli AIK. Om du ska va med snälla låt mig coacha laget själv! EDIT: Har skickat PM nu Gizmo91!! Redigerad 4 oktober, 2006 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Halo jag är inte AIKare, hejar på Kalmar. Kalmar är bättre i verkligheten men jag tänkte att EA brukar ha fel så det fick bli AIK. Om du ska va med snälla låt mig coacha laget själv! Nja du kan ta hand om allt själv, ingen fara, gör inte bort dig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 En cool detalj jag märkte är att bollen studsar och rullar mindre när det regnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Gash. Tur att man äntligen investerat '07, det bevisar att jag har haft varenda FIFA sedan '99. Har precis börjat en säsong med Djurgården och är Anders Grönhagen. Har sållt Robert Stoltz till Hansa Rostock och Felix Magro till nåt annat jävla lag. Funderade på att värva Massimo Ambrosini men det hade inte funkat, han skulle kostat lika mycket varje match som jag får in i biljettintäkter. Leder förvrigt tabellen en poäng före Helsingborg och slog ut Bajen med sina fula tröjor i Cupen, roligt spel. Haha för Bajens fula tröjor och klubbmärke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Gash. Tur att man äntligen investerat '07, det bevisar att jag har haft varenda FIFA sedan '99. Har precis börjat en säsong med Djurgården och är Anders Grönhagen. Har sållt Robert Stoltz till Hansa Rostock och Felix Magro till nåt annat jävla lag. Funderade på att värva Massimo Ambrosini men det hade inte funkat, han skulle kostat lika mycket varje match som jag får in i biljettintäkter. Leder förvrigt tabellen en poäng före Helsingborg och slog ut Bajen med sina fula tröjor i Cupen, roligt spel. Haha för Bajens fula tröjor och klubbmärke. Ge msn så kan du och jag mötas över hamachi nån gång. Du verkar vara duktig. Vilken svårighetsgrad kör du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ge msn så kan du och jag mötas över hamachi nån gång. Du verkar vara duktig. Vilken svårighetsgrad kör du på? Hamachi? Vad är det för något? Jag har det på PS2, kör på Semi-Proffs, kanske inte så jättehög svårighetsgrad men jag köpte igår så tänk på konsekvenserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ge msn så kan du och jag mötas över hamachi nån gång. Du verkar vara duktig. Vilken svårighetsgrad kör du på? köpt fifa sen 2002 tror jag måste man ha en 'ren' version av fifa för att spela över hamachi? Ska köpa det till ps2 men jag ska kanske ut och fiska det till dator snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 köpt fifa sen 2002 tror jag måste man ha en 'ren' version av fifa för att spela över hamachi? Ska köpa det till ps2 men jag ska kanske ut och fiska det till dator snart! Nope det funkar perfekt med en nedladdad version -- AVGÅ EA SPORTS! Lär er att göra tröjor rätt lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jasså? Inläggssystemet? Närkampssystemet? Ingen skillnad? Managerläget? Ingen skillnad alls? Pew.... Managerläget infördes i fifa 04. En cool detalj jag märkte är att bollen studsar och rullar mindre när det regnar! En boll ska inte studsa mindre när det regnar, den ska studsa... "snabbare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 En cool detalj jag märkte är att bollen studsar och rullar mindre när det regnar! Så var det redan på Fifa 99. Fast sen tror jag dom tog bort det på dom andra efter det. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag ska nog fiska det till datorn snart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 AVGÅ EA SPORTS! Lär er att göra tröjor rätt lol. Hahahahahahahahahahahhaha. Men var det inte så att FIFA gav bajen det där fula märket och dom fula tröjorna för att PES hade köpt licens åt Bajen? Eller? Fula är dom i alla fall. Fast man ser ingen skillnad när man spelar match en bit ifrån, men sen när dom zoomar in så börjar man smått garva igen. Någonting jag hatar är: "Jonson, som tryckte in 2-2 mot Danmark i EM". Hatar när "Henke" (som Glenn glatt kallar honom) säger så. Eller: "Jonson, med stor arbetskapacitet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts