Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

J*vlar vad besviken jag blev när jag testa 07 idag.

Det är nästan exakt samma spel som 06 (med nya lag som undantag )

Varför i he*vete är det så dåligt?

DEt har varit nästan samma spel sen 2004.

Jasså? Inläggssystemet? Närkampssystemet? Ingen skillnad? Managerläget?

Ingen skillnad alls? Pew....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gash. Tur att man äntligen investerat '07, det bevisar att jag har haft varenda FIFA sedan '99. Har precis börjat en säsong med Djurgården och är Anders Grönhagen. Har sållt Robert Stoltz till Hansa Rostock och Felix Magro till nåt annat jävla lag. Funderade på att värva Massimo Ambrosini men det hade inte funkat, han skulle kostat lika mycket varje match som jag får in i biljettintäkter. Leder förvrigt tabellen en poäng före Helsingborg och slog ut Bajen med sina fula tröjor i Cupen, roligt spel. Haha för Bajens fula tröjor och klubbmärke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gash. Tur att man äntligen investerat '07, det bevisar att jag har haft varenda FIFA sedan '99. Har precis börjat en säsong med Djurgården och är Anders Grönhagen. Har sållt Robert Stoltz till Hansa Rostock och Felix Magro till nåt annat jävla lag. Funderade på att värva Massimo Ambrosini men det hade inte funkat, han skulle kostat lika mycket varje match som jag får in i biljettintäkter. Leder förvrigt tabellen en poäng före Helsingborg och slog ut Bajen med sina fula tröjor i Cupen, roligt spel. Haha för Bajens fula tröjor och klubbmärke.

Ge msn så kan du och jag mötas över hamachi nån gång. Du verkar vara duktig. Vilken svårighetsgrad kör du på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Inläggssystemet? Närkampssystemet? Ingen skillnad? Managerläget?

Ingen skillnad alls? Pew....

Managerläget infördes i fifa 04.

En cool detalj jag märkte är att bollen studsar och rullar mindre när det regnar! :(:rolleyes:

En boll ska inte studsa mindre när det regnar, den ska studsa... "snabbare"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AVGÅ EA SPORTS! Lär er att göra tröjor rätt lol.

Hahahahahahahahahahahhaha.

Men var det inte så att FIFA gav bajen det där fula märket och dom fula tröjorna för att PES hade köpt licens åt Bajen? Eller? Fula är dom i alla fall. Fast man ser ingen skillnad när man spelar match en bit ifrån, men sen när dom zoomar in så börjar man smått garva igen.

Någonting jag hatar är: "Jonson, som tryckte in 2-2 mot Danmark i EM". Hatar när "Henke" (som Glenn glatt kallar honom) säger så.

Eller: "Jonson, med stor arbetskapacitet"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor