Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men ffs, att folk aldrig lär sig !

PES är och kommer alltid vara ett bättre fotbollsspel än dom EA gör. EA gör sportspel ENDAST för att tjäna så mycket pengar som möjligt och släpper då ett varje år med minimala nyheter. Det roliga är också att FIFA säljer trots sin dåliga kvalité, det beror främst på deras många licenser för olika ligor, även att dom 12 åringar som köper det inte vågar teste på något avancerat såsom PES där dom antagligen aldrig kommer kunna vinna en match o mdom inte lirar på lättaste, då man måste både kunna fotboll och tänka smart för tta komma någon vart på PES.

Bara skitsnack, jag körde PES för första gången på ett halvår, och bestämde mig att för första gången testa 5 stjärnigt, och jag vann direkt med 2 eller 3 mål. PES är lättare än Fifa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har anmält mig till tävlingen nu. Skånes stolthet har jag valt... Helsingborgs IF.

Någon som vill köra en match via hamachi? Skicka msn via PM. (w00t)

Samuelzon: Glenn och Henrik låter sådär. Ganska stelt i vissa tillfällen som "Det var en bra nick" men det funkar.

Btw... skulle vi kunna fixa en ".tk" adress till fifasvenskan? Jobbigt att gå in i den här tråden varje gång man vill gå in på sidan...

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som har köpt det, eller har demon: hur låter Glenn och Henrik? ^_^

Skulle vara roligt och veta. Låter det som på TV?

(w00t)

Demon har inte dem svenska kommentatorerna (iaf inte första demoversionen), däremot så är de med i alternativ numero 3 (You know what I'm talkin' about).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte FIFA 07 idag! :)

Är riktigt nöjd, gillar skottnyheterna som fan, man får in många sköna långskott nu. ;)

Och jag tycker att man fan inte kan klaga, riktigt LOL på kommentatorerna men fan vad coolt det är ändå.

Jag har inte spelat det så mycket, det liknar 06 lite grann men det känns på samma gång nytt och fräscht.

Rabarben, jag heter fortfarande "samuelszon".

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett problem! Jag kör karriär, och jag måste få Joakim Sjöhage att förlänga med tre år, jag gav han ett förslag men han avböjde.. När jag försöker igen står det bara "du har redan erbjudit spelaren kontrakt", hur ska jag kunna erbjuda honom ett bättre? Hjälp snabbt tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett problem! Jag kör karriär, och jag måste få Joakim Sjöhage att förlänga med tre år, jag gav han ett förslag men han avböjde.. När jag försöker igen står det bara "du har redan erbjudit spelaren kontrakt", hur ska jag kunna erbjuda honom ett bättre? Hjälp snabbt tack!

Vänta några matcher... efter ett tag så går det igen. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor