JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Skriv det där Okej, gjort det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Okej, gjort det nu Coolt, tacck -- Hur i helvete fintar man? Redigerad 30 september, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Coolt, tacck -- Hur i helvete fintar man? Du håller in shift och leker lite med piltangenterna. Edit: Hur kommer det här med spelarköp fungera egentligen? Redigerad 30 september, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men ffs, att folk aldrig lär sig ! PES är och kommer alltid vara ett bättre fotbollsspel än dom EA gör. EA gör sportspel ENDAST för att tjäna så mycket pengar som möjligt och släpper då ett varje år med minimala nyheter. Det roliga är också att FIFA säljer trots sin dåliga kvalité, det beror främst på deras många licenser för olika ligor, även att dom 12 åringar som köper det inte vågar teste på något avancerat såsom PES där dom antagligen aldrig kommer kunna vinna en match o mdom inte lirar på lättaste, då man måste både kunna fotboll och tänka smart för tta komma någon vart på PES. Bara skitsnack, jag körde PES för första gången på ett halvår, och bestämde mig att för första gången testa 5 stjärnigt, och jag vann direkt med 2 eller 3 mål. PES är lättare än Fifa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 WTF, demon ligger på ungefär 750 MB och jag ska vänta i 2h? Seg dator eller seg server? Baah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 WTF, demon ligger på ungefär 750 MB och jag ska vänta i 2h? Seg dator eller seg server? Baah.. Dåligt internet och seg server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ni som har köpt det, eller har demon: hur låter Glenn och Henrik? Skulle vara roligt och veta. Låter det som på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ska nog beställa det från webbhallen nu! Jag har 9'000 så jag ska nog unna mig det! Unna? Jag har ju köpt det år efter år detta e ett måste!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Har anmält mig till tävlingen nu. Skånes stolthet har jag valt... Helsingborgs IF. Någon som vill köra en match via hamachi? Skicka msn via PM. Samuelzon: Glenn och Henrik låter sådär. Ganska stelt i vissa tillfällen som "Det var en bra nick" men det funkar. Btw... skulle vi kunna fixa en ".tk" adress till fifasvenskan? Jobbigt att gå in i den här tråden varje gång man vill gå in på sidan... Redigerad 1 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Ni som har köpt det, eller har demon: hur låter Glenn och Henrik? Skulle vara roligt och veta. Låter det som på TV? Demon har inte dem svenska kommentatorerna (iaf inte första demoversionen), däremot så är de med i alternativ numero 3 (You know what I'm talkin' about). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Hur kommer det här med spelarköp fungera egentligen? Jag ska skriva det i regler senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Håller på att fixa detta spelet, rabarben du verkar kunna detta rätt bra, kan vi mötas när jag har fått det och det? Typ imorgon kväll blir det, ska fixas imorgon, om det går bra? Edit: Har ansökt till Fifasvenskan gizmo Redigerad 1 oktober, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Håller på att fixa detta spelet, rabarben du verkar kunna detta rätt bra, kan vi mötas när jag har fått det och det? Typ imorgon kväll blir det, ska fixas imorgon, om det går bra? Visst. Via hamachi då... anmäl dig till fifasvenskan vettja! Skicka din msn via PM sen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Btw... skulle vi kunna fixa en ".tk" adress till fifasvenskan? Jobbigt att gå in i den här tråden varje gång man vill gå in på sidan... www.fifasvenskan.info.se Redigerad 1 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Btw... skulle vi kunna fixa en ".tk" adress till fifasvenskan? Jobbigt att gå in i den här tråden varje gång man vill gå in på sidan...Hört talas om bokmärken/favoriter. Adda mig på msn "rabben" Min MSN: jtheleskog@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Köpte FIFA 07 idag! Är riktigt nöjd, gillar skottnyheterna som fan, man får in många sköna långskott nu. Och jag tycker att man fan inte kan klaga, riktigt LOL på kommentatorerna men fan vad coolt det är ändå. Jag har inte spelat det så mycket, det liknar 06 lite grann men det känns på samma gång nytt och fräscht. Rabarben, jag heter fortfarande "samuelszon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Har ansökt om att få coacha AIK nu! Får spelet av en vis Jakob.. Jakob är tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ett problem! Jag kör karriär, och jag måste få Joakim Sjöhage att förlänga med tre år, jag gav han ett förslag men han avböjde.. När jag försöker igen står det bara "du har redan erbjudit spelaren kontrakt", hur ska jag kunna erbjuda honom ett bättre? Hjälp snabbt tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ett problem! Jag kör karriär, och jag måste få Joakim Sjöhage att förlänga med tre år, jag gav han ett förslag men han avböjde.. När jag försöker igen står det bara "du har redan erbjudit spelaren kontrakt", hur ska jag kunna erbjuda honom ett bättre? Hjälp snabbt tack! Vänta några matcher... efter ett tag så går det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hur går det med min ansökning egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts