Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan säga att det funkar prima att köra genom hamachi :(

post-11227-1159577137_thumb.jpg

Jag och Hew ^_^ Jag är barca och han e real, men han hade en utvisning så.. antagligen därför jag vann..

Vad bra, då kan gizmo fixa forum som han sa han skulle göra om det funkade med Hamachi. :)

Du paxade först så får väl ta GAIS eller nåt. :huh: Vore kul att köra Premier League eller La Liga dock. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara bra att man kan ändra i värdena. Som nån sa så var inte Luton Shelton speciellt snabb i FIFA07 och då skulle man kunnat ändra det. Sen så har "tyvär" FIFA utvecklats mer än vad PES gjort på de senare spelen :huh:

Ed: JSHC, man kan inte checka det i pausmenyn då?

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara bra att man kan ändra i värdena. Som nån sa så var inte Luton Shelton speciellt snabb i FIFA07 och då skulle man kunnat ändra det. Sen så har "tyvär" FIFA utvecklats mer än vad PES gjort på de senare spelen :huh:

Ed: JSHC, man kan inte checka det i pausmenyn då?

Vet inte om man kan pausa på multiplayer.. Då måste ju typ båda pausa :S

Kände mig snäll idag så jag fixade en subdomän: www.fifasvenskan.info.se

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ffs, att folk aldrig lär sig !

PES är och kommer alltid vara ett bättre fotbollsspel än dom EA gör. EA gör sportspel ENDAST för att tjäna så mycket pengar som möjligt och släpper då ett varje år med minimala nyheter. Det roliga är också att FIFA säljer trots sin dåliga kvalité, det beror främst på deras många licenser för olika ligor, även att dom 12 åringar som köper det inte vågar teste på något avancerat såsom PES där dom antagligen aldrig kommer kunna vinna en match o mdom inte lirar på lättaste, då man måste både kunna fotboll och tänka smart för tta komma någon vart på PES.

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ffs, att folk aldrig lär sig !

PES är och kommer alltid vara ett bättre fotbollsspel än dom EA gör. EA gör sportspel ENDAST för att tjäna så mycket pengar som möjligt och släpper då ett varje år med minimala nyheter. Det roliga är också att FIFA säljer trots sin dåliga kvalité, det beror främst på deras många licenser för olika ligor, även att dom 12 åringar som köper det inte vågar teste på något avancerat såsom PES där dom antagligen aldrig kommer kunna vinna en match o mdom inte lirar på lättaste, då man måste både kunna fotboll och tänka smart för tta komma någon vart på PES.

Synd för er som älskar PES att ni inte kan vara med och spela med oss då.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor