Ice Cube Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Okej kul att det finns intresse, men någon som har vet om det funkar genom hamachi än? Så fort jag får veta om det funkr så sätter jag upp ett forum. Man kan köra via ip, så det måste funka i Hamachi, men har inte testat. JSHC, dom ville ju jag vara Om vi ska köra allsvenski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Man kan köra via ip, så det måste funka i Hamachi, men har inte testat. JSHC, dom ville ju jag vara Om vi ska köra allsvenski. Vi kan dela upp matcherna då.. Men om du fortfarande e vaken nu kan vi ju testa om det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nån som vill testa köra multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Nån som vill testa köra multiplayer? JAAAG! Har så tråkigt så jag somnar.. Edajt: addade dig på msn hew Redigerad 29 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ååh!!! Lirade de här på krysslåda me projektor ikväll Skitroligt! Fast de är synd dom gjorde som PES me frisparksläget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Kan säga att det funkar prima att köra genom hamachi Jag och Hew Jag är barca och han e real, men han hade en utvisning så.. antagligen därför jag vann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Kan säga att det funkar prima att köra genom hamachi Jag och Hew Jag är barca och han e real, men han hade en utvisning så.. antagligen därför jag vann.. Vad bra, då kan gizmo fixa forum som han sa han skulle göra om det funkade med Hamachi. Du paxade först så får väl ta GAIS eller nåt. Vore kul att köra Premier League eller La Liga dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Ok, forumet kommer upp idag. Men det gör inget om ni vill ha samma lag, det är bara att dela upp matcherna om ni inte vill ha ett annat lag förståss. Ok anledningen att vi kör Allsvenskan är att det är några lag, kan bli svårt att få ihop spelare till la liga direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Sådär nu är forumet uppe, men långt ifrån klart. Fattas lagdelar, matchdelar, off-topic och lite annat grejsimojs. Länk. Regga er nu och ansök till ett lag. PS. Läs reglerna först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Bara en sak, kommer inte upp statistik i halvlek, bara i fulltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Det är bara bra att man kan ändra i värdena. Som nån sa så var inte Luton Shelton speciellt snabb i FIFA07 och då skulle man kunnat ändra det. Sen så har "tyvär" FIFA utvecklats mer än vad PES gjort på de senare spelen Ed: JSHC, man kan inte checka det i pausmenyn då? Redigerad 30 september, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Det är bara bra att man kan ändra i värdena. Som nån sa så var inte Luton Shelton speciellt snabb i FIFA07 och då skulle man kunnat ändra det. Sen så har "tyvär" FIFA utvecklats mer än vad PES gjort på de senare spelen Ed: JSHC, man kan inte checka det i pausmenyn då? Vet inte om man kan pausa på multiplayer.. Då måste ju typ båda pausa :S Kände mig snäll idag så jag fixade en subdomän: www.fifasvenskan.info.se Redigerad 30 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Men ffs, att folk aldrig lär sig ! PES är och kommer alltid vara ett bättre fotbollsspel än dom EA gör. EA gör sportspel ENDAST för att tjäna så mycket pengar som möjligt och släpper då ett varje år med minimala nyheter. Det roliga är också att FIFA säljer trots sin dåliga kvalité, det beror främst på deras många licenser för olika ligor, även att dom 12 åringar som köper det inte vågar teste på något avancerat såsom PES där dom antagligen aldrig kommer kunna vinna en match o mdom inte lirar på lättaste, då man måste både kunna fotboll och tänka smart för tta komma någon vart på PES. Redigerad 30 september, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men ffs, att folk aldrig lär sig ! PES är och kommer alltid vara ett bättre fotbollsspel än dom EA gör. EA gör sportspel ENDAST för att tjäna så mycket pengar som möjligt och släpper då ett varje år med minimala nyheter. Det roliga är också att FIFA säljer trots sin dåliga kvalité, det beror främst på deras många licenser för olika ligor, även att dom 12 åringar som köper det inte vågar teste på något avancerat såsom PES där dom antagligen aldrig kommer kunna vinna en match o mdom inte lirar på lättaste, då man måste både kunna fotboll och tänka smart för tta komma någon vart på PES. Synd för er som älskar PES att ni inte kan vara med och spela med oss då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vet inte om man kan pausa på multiplayer.. Då måste ju typ båda pausa :S Kände mig snäll idag så jag fixade en subdomän: www.fifasvenskan.info.se Hmm men om man ska göra ett byte då? då blir det väl också pausat för båda? -- Btw någon som kan skriva en guide om hur man fixar med hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Hmm men om man ska göra ett byte då? då blir det väl också pausat för båda? -- Btw någon som kan skriva en guide om hur man fixar med hamachi? Jag kan. ska jag skriva här eller på fifasvenskan? Redigerad 30 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Synd för er som älskar PES att ni inte kan vara med och spela med oss då.. Jag älskar båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag älskar båda. Jag menade de som bara älskar PES och hatar Fifa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag kan. ska jag skriva här eller på fifasvenskan? Skriv det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts