Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förjävligt att dom inte gjort Hammarbys emblem rätt. Sen att Karekezi är snabbare än Luton och Luton är sämst i HIF förstår jag inte. Dom har gjort HIF så jävla dåliga också för den delen.

AVGÅ EA SPORTS!

Om det är så fel så kan du ju göra ett bättre spel själv? De gör sitt bästa..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förjävligt att dom inte gjort Hammarbys emblem rätt. Sen att Karekezi är snabbare än Luton och Luton är sämst i HIF förstår jag inte. Dom har gjort HIF så jävla dåliga också för den delen.

AVGÅ EA SPORTS!

De bryr sig inte om lilla allsvenskan, utan bara om Premier Leauge, Serie A och La Liga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AVGÅ EA SPORTS!

Tur att det inte är skitspelet PES där man kan edita spelarnas och lagens utseende och egenskaper ;P

FIFA ses alltid som en bra konkurrent och det ända som är bättre än PES är licenserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gallas kommit till Arsenal?
Nej, man får byta över Gallas och Cole själv. Men jag skulle vilja ha en lista på övergångar för att kunna byta alla själv.

Någon som vet om mna kan spela detta över hamachi än? Har en ganska bra ide
Vadå för idé? Vi kan testa.

Har skapat en Hamachikanal nu för de som vill lira...

Namn: gtasajten

Pass: gtas

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har även gjort en mittfältare till en anfallare. Herregud. Om dom gör svenska kommentatorer måste dom väl ändån bry sig om Sverige...

Uppställningarna är tydligen från 28/8/06.

Det.. Heter.. ÄNDÅ! :)

Det kanske var därför EA försenade det till den 5:e oktober. Eller kanske inte. Riktigt fittigt i alla fall, tänkte köpe det men icke sa nicke, "releasen är uppskjuten till den femte". :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I stora delar en gtasajten tävling i fifa 2007, med tex allsvenskan. Man reggar dig på foumet (som jag fixar sen) och skriver en ansökan till tex Öster. Om det blir flera som nu välder öster så får dom dela upp så att alla får spela matcher. Hinner inte skriva mer nu :)

Jag är på, paxar Djurgården :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor