JSHC Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Såg en reklam med att man kunde köpa 07 nu! Såg den också, CDOn.com, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Såg den också, CDOn.com, right? Mjo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Mjo... Dom brukar vara först att reklamera Fifa/NHL spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 360 versionen kommer tydligen inte att ha mer än sju ligor (varav en är Serie B med endast Juventus)... Om det nu blir så är det förjävligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Dom brukar vara först att reklamera Fifa/NHL spelen Haha reklamera är lite fel verb i den meningen, du vet. Ska skaffa fifa 07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Haha reklamera är lite fel verb i den meningen, du vet. Ska skaffa fifa 07. Jag vet att det var fel verb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Någon som lirar demot och har fått Raptor (så man kan ändra lite i inställningarna) att fungera? Spelet krashar vid loadscreen för mig om jag försöker spela med raptor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Screens från demot. Zruwen... var hittar du det här raptor? http://img108.imageshack.us/img108/4237/grabby2ze1.jpg http://img150.imageshack.us/img150/3963/grabby3vh1.jpg http://img150.imageshack.us/img150/7680/grabby4yp4.jpg http://img132.imageshack.us/img132/4451/grabby5fk7.jpg http://img135.imageshack.us/img135/1201/grabby6xd5.jpg http://img73.imageshack.us/img73/6118/grabby7nj1.jpg http://img134.imageshack.us/img134/8536/grabby9nt2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Då sitter man med FIFA 07 då. Inga större skillnader mot 06 som man märker direkt, Ska ägna några timmar åt det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Då sitter man med FIFA 07 då. Inga större skillnader mot 06 som man märker direkt, Ska ägna några timmar åt det nu Hela versionen? Såg att det fanns bland buskarna till ps2. Och det finns skillader. Mycket lättare att skruva. Mycket svårare att få till ett bra inlägg. Mycket lättare att få mål på långskott. Lättare att skjuta över huvudtaget. Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hela versionen? Såg att det fanns bland buskarna till ps2. Och det finns skillader. Mycket lättare att skruva. Mycket svårare att få till ett bra inlägg. Mycket lättare att få mål på långskott. Lättare att skjuta över huvudtaget. Antar att du menar mig och inte ZcruweN? Raptor hittar du bland annat här Hur gör du för att skruva bollar vid frisparkar? Shift-knappen som jag använde i 06 verkar inte fungera längre. Annars tycker jag FIFA 07 är en klar förbättring sen 06, spelet känns bättre och verkligare, speciellt nickduellerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Antar att du menar mig och inte ZcruweN? Raptor hittar du bland annat här Hur gör du för att skruva bollar vid frisparkar? Shift-knappen som jag använde i 06 verkar inte fungera längre. Annars tycker jag FIFA 07 är en klar förbättring sen 06, spelet känns bättre och verkligare, speciellt nickduellerna Håller med till 100%!! Medans du springer fram till bollen trycker du vänsterpil eller högerpil! Kan även användas vid hörnor. Du kan även trycka på framknappen för att få toppspin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 360 versionen kommer tydligen inte att ha mer än sju ligor (varav en är Serie B med endast Juventus)... Om det nu blir så är det förjävligt! MM. Jag spelar fifa bara för att allsvenskan finns med. Men som sagt...Fifa serien har knappt ändrats sen fifa 2004. EA borde skärpa sig nu, annars kan annars kan PES ta en ännu större ledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 MM. Jag spelar fifa bara för att allsvenskan finns med. Men som sagt...Fifa serien har knappt ändrats sen fifa 2004. EA borde skärpa sig nu, annars kan annars kan PES ta en ännu större ledning Förlåt. Men kan du vara snäll att hålla käften? Skapa dig en PES tråd och disskutera hur mycket bättre PES är än Fifa. Börjar bli jävligt trött på dig och ditt jävla spam. Var på väg att skriva något annat nu men jag vill gärna vara kvar på sajten ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 MM. Jag spelar fifa bara för att allsvenskan finns med. Men som sagt...Fifa serien har knappt ändrats sen fifa 2004. EA borde skärpa sig nu, annars kan annars kan PES ta en ännu större ledning Trådjäveln handlar om FIFA, Är det så jävla svårt att klicka på New Topic och sen kan du starta dig en tråd där du kan onanera till ditt jävla PES? OnT: rabarben: Hela versionen såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Trådjäveln handlar om FIFA, Är det så jävla svårt att klicka på New Topic och sen kan du starta dig en tråd där du kan onanera till ditt jävla PES? OnT: rabarben: Hela versionen såklart. Till PC eller? Har du gått på promenad? Fy fan vad tufft det kommer bli med att Henke är med HIF på fifa! Ska även bli kul att se hur snabb dom har gjort Luton. Han ska vara snabbare än de flesta i Allsvenskan. Annars blir jag sur. Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Till PC eller? Har du gått på promenad? Fy fan vad tufft det kommer bli med att Henke är med HIF på fifa! Ska även bli kul att se hur snabb dom har gjort Luton. Han ska vara snabbare än de flesta i Allsvenskan. Annars blir jag sur. Jag tog en promenad hos mina snälla kompisar . Luton, snabb.. Äh, Vafan gör Tourray snabbare än han så blir JAG glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag tog en promenad hos mina snälla kompisar . Luton, snabb.. Äh, Vafan gör Tourray snabbare än han så blir JAG glad Bah... ingen är snabbare än Luton. Fy fan vad snabb han är. Som dom sa på Canal plus: Jajamensan! Luton Shelton! Herregud vad han är snabb den där Jamaicanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Någon som vet hur man ska göra för att lira detta genom Hamachi? Försökte med Everest idag, men vi lyckades aldrig connecta till varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) Någon som vet hur man ska göra för att lira detta genom Hamachi? Försökte med Everest idag, men vi lyckades aldrig connecta till varandra. Dem kanske har kommit på nå sätt så det inte funkar? Fast.. jag vet inte.. Själv plockar man det från buskarna nu.. Redigerad 28 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts