Ceone Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det sa dom om 05 och 06 me Sa dom inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=39625&st=0 Sorry, verkligen. Jag sökte men hittade inga 07 trådar. Lås om det är nödvändigt. Aja, åter till topic. Här en liten lista på saker som jag skulle vilja ha med:Bättre val när man gör en spelare. Stoppa in tröjan innan för shortsen eller tvärtom, egen färg på skorna kanske, hur mycket benskyddstape man vill ha etc.Bättre skott. Omöjligt nästan att göra ett snyggt skott utifrån.Bättre frisparkar. Jag har satt den en gång på Fotbolls-VM och det var på träning. Hoppas att de gör en ny variant.Personliga finter + att det ska vara lättare att göra dem.Personliga springstilar t.ex. Cristiano Ronaldo, Ronaldinho m.fl.Man ska se när ett byte går till d.v.s. när de byter av varandra och när fjärdedomaren visar upp tavlan.Ja, självklart. Domare på PS2. Men det lär väl aldrig hända.Nya brytningar, räddningar, skott, inlägg (typ chippa med foten runt den andra, som Cristiano gör då och då) domarreaktioner, publikramsor m.m.Svenska arenor, i alla fall Råsunda. Möjligtvis Ullevi, men det är ändå skit. Söderstadion vore som en dröm.Nationalsånger vid landskamper.Bättre ansikten, Zlatan såg ju bedrövlig ut förra året. På VM-spelet såg det bra ut.Upplåsbara filmer t.ex. finter, härliga minnen, Premier Leauge 06 o.s.v.Tror det var allt, kanske kommer på något mer. Redigerad 9 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Sorry, verkligen. Jag sökte men hittade inga 07 trådar. Lås om det är nödvändigt. Aja, åter till topic. Här en liten lista på saker som jag skulle vilja ha med:Bättre val när man gör en spelare. Stoppa in tröjan innan för shortsen eller tvärtom, egen färg på skorna kanske, hur mycket benskyddstape man vill ha etc.Bättre skott. Omöjligt nästan att göra ett snyggt skott utifrån.Bättre frisparkar. Jag har satt den en gång på Fotbolls-VM och det var på träning. Hoppas att de gör en ny variant.Personliga finter + att det ska vara lättare att göra dem.Personliga springstilar t.ex. Cristiano Ronaldo, Ronaldinho m.fl.Man ska se när ett byte går till d.v.s. när de byter av varandra och när fjärdedomaren visar upp tavlan.Ja, självklart. Domare på PS2. Men det lär väl aldrig hända.Nya brytningar, räddningar, skott, inlägg (typ chippa med foten runt den andra, som Cristiano gör då och då) domarreaktioner, publikramsor m.m.Svenska arenor, i alla fall Råsunda. Möjligtvis Ullevi, men det är ändå skit. Söderstadion vore som en dröm.Nationalsånger vid landskamper.Bättre ansikten, Zlatan såg ju bedrövlig ut förra året. På VM-spelet såg det bra ut.Upplåsbara filmer t.ex. finter, härliga minnen, Premier Leauge 06 o.s.v.Tror det var allt, kanske kommer på något mer. Denna tråden är bättre än den andra så jag tror inte dom låser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Denna tråden är bättre än den andra så jag tror inte dom låser den. Juste, kom på en till sak som vore grymt. Ni vet i Tony Hawk-spelen, där kan man lägga in sitt ansikte? Det vore bra på FIFA också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Sorry, verkligen. Jag sökte men hittade inga 07 trådar. Lås om det är nödvändigt. Aja, åter till topic. Här en liten lista på saker som jag skulle vilja ha med: Bättre val när man gör en spelare. Stoppa in tröjan innan för shortsen eller tvärtom, egen färg på skorna kanske, hur mycket benskyddstape man vill ha etc. Bättre skott. Omöjligt nästan att göra ett snyggt skott utifrån. Bättre frisparkar. Jag har satt den en gång på Fotbolls-VM och det var på träning. Hoppas att de gör en ny variant. Personliga finter + att det ska vara lättare att göra dem. Personliga springstilar t.ex. Cristiano Ronaldo, Ronaldinho m.fl. Man ska se när ett byte går till d.v.s. när de byter av varandra och när fjärdedomaren visar upp tavlan. Ja, självklart. Domare på PS2. Men det lär väl aldrig hända. Nya brytningar, räddningar, skott, inlägg (typ chippa med foten runt den andra, som Cristiano gör då och då) domarreaktioner, publikramsor m.m. Svenska arenor, i alla fall Råsunda. Möjligtvis Ullevi, men det är ändå skit. Söderstadion vore som en dröm. Nationalsånger vid landskamper. Bättre ansikten, Zlatan såg ju bedrövlig ut förra året. På VM-spelet såg det bra ut. Upplåsbara filmer t.ex. finter, härliga minnen, Premier Leauge 06 o.s.v. Tror det var allt, kanske kommer på något mer. ALLT det finns på PES5 och 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 ALLT det finns på PES5 och 6 Tråden handlar om fifa, inte om pes, fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 ALLT det finns på PES5 och 6 Antingen har du inte läst hela listan eller så har du inte spelat PES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Den nya spelmotorn tror jag bara skulle va på Fifa till x360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hoppas verkligen att ansiktena inte bblir lika dåliga som på FIFA 06. Men ansiktena i WC 2006 var riktigt bra. Och det där me ''lägga in egna bilder på sig själv'' är en rätt så bra idé. Speciellt ifall man vill lägga dit sig själv i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Tycker inte ansiktena är så irriterande, bara tröjorna, som ser ut som plast. De glänser som om det vore ett lager lack på dem, dessutom ser de "hårda" ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 ALLT det finns på PES5 och 6 Men lol, du snackade massa skit om saints row innan hela tiden i den tråden och sen när du testade det så ändrade du uppfattning helt. Så sluta snacka skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 FIFA PES Längtar som fan till PES6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 FIFA - Kul att spela hos kompisar (vinsterna är random, kul att spöa en som har spelat längre än en själv) PES - För hardcorelirarn och fotbollsälskaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Precis tvärtom imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Precis tvärtom imo. Du vinner inte mot mig på PES men jag vinner dig i FIFA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Du vinner inte mot mig på PES men jag vinner dig i FIFA Har jag dyslexi? Jag fattar inte sista biten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Har jag dyslexi? Jag fattar inte sista biten. Haha jag vinner honom Jag vinner mot honom i FIFA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) Du vinner inte mot mig på PES men jag vinner dig i FIFA Vinner över dig i båda, så bring it on! Dessvärre är min dator paj.. edit: Får inte din mening att gå ihop heller riktigt.. Redigerad 12 september, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Vinner över dig i båda, så bring it on! Dessvärre är min dator paj.. edit: Får inte din mening att gå ihop heller riktigt.. Men man kör ju på konsol annars går det ju inte att spela Däremot managerspel är ett måste till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Såg en reklam med att man kunde köpa 07 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts