rabarben Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Spela på det, du menar att jag är tillräckligt bra? Vinner med 5-0 på världsklass.. Senast vi möttes spelade du på semi-proffs. Kanske får ta en match snart igen! Förstår du hur du låser upp det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Senast vi möttes spelade du på semi-proffs. Kanske får ta en match snart igen! Förstår du hur du låser upp det nu? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kan jag klara alla utmaningar på t.ex Mästare och Uth¨llighet för att få legendarisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kan jag klara alla utmaningar på t.ex Mästare och Uth¨llighet för att få legendarisk? Vettefan. Vet ju inte vad dom menar med två "regioner" men det kanske går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Vettefan. Vet ju inte vad dom menar med två "regioner" men det kanske går. Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hur gjorde du? Jag...eh... fuskade. Ice cube (?) la upp en grej som gjorde att man låste upp allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jag...eh... fuskade. Ice cube (?) la upp en grej som gjorde att man låste upp allting. Okej, det ska inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 I FIFA 06 kunde man göra utmaningar för att få poäng (så man kunde låsa upp diverse saker). Har EA plockat bort dessa utmaningar detta år?Hur använder man fotbollarna man har låst upp? Och finns det inga skor man kan låsa upp och använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 I FIFA 06 kunde man göra utmaningar för att få poäng (så man kunde låsa upp diverse saker). Har EA plockat bort dessa utmaningar detta år?Hur använder man fotbollarna man har låst upp? Och finns det inga skor man kan låsa upp och använda? @ 1. Utmanignarna finns kvar. 2. Spelinställnignar kanske, minns ej. Det kanske finns skor är ej säker + att jag kanske blandar ihop med Fifa World Cup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 I FIFA 06 kunde man göra utmaningar för att få poäng (så man kunde låsa upp diverse saker). Har EA plockat bort dessa utmaningar detta år? Hur använder man fotbollarna man har låst upp? Och finns det inga skor man kan låsa upp och använda? 1. Nej, dom finns kvar. Man hittar dom i spellägen> FIFA 07-utmaningar. 2. Man går in i Mitt FIFA 07> Spelinställningar> belöningar, för att använda upplåsta bollar. Skor finns ej, men rekommenderar dig att ladda ner grafikpatchar och dylikt från: http://www.letsplayfifa.com/ http://www.fifakorea.net/ (finns på engelska också ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 1. Nej, dom finns kvar. Man hittar dom i spellägen> FIFA 07-utmaningar. 2. Man går in i Mitt FIFA 07> Spelinställningar> belöningar, för att använda upplåsta bollar. Skor finns ej, men rekommenderar dig att ladda ner grafikpatchar och dylikt från: http://www.letsplayfifa.com/ http://www.fifakorea.net/ (finns på engelska också ) Tack! Tror däremot inte att man kan ladda ner patcher till PS2, men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Hur gör man höga genomskärare och chippskott på dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tycker det suger att man inte ser dommaren på planen när man spelar... Man måste ju ha en domare som övervakar matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tycker det suger att man inte ser dommaren på planen när man spelar... Man måste ju ha en domare som övervakar matchen Kan man visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tycker det suger att man inte ser dommaren på planen när man spelar... Man måste ju ha en domare som övervakar matchen Gå in på Spelinställningar, där kan du göra så att man ser både domare och linjedomare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Gå in på Spelinställningar, där kan du göra så att man ser både domare och linjedomare. Tackar Men det är nog bara på PCversionen det går, eller? Redigerad 1 februari, 2007 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hur gör man höga genomskärare och chippskott på dator? "E"? eller kanske "Q" + skottknappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Har nyss köpt 07 och i manuallen står det att man ska röra nån sak dit man siktar när man slår frisparkar, men vad jag än gör så kan jag inte se nån liten markeringssak som visar vart jag siktar, ska det vara så? Hur ska man då kunna veta vart man siktar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2007 Har nyss köpt 07 och i manuallen står det att man ska röra nån sak dit man siktar när man slår frisparkar, men vad jag än gör så kan jag inte se nån liten markeringssak som visar vart jag siktar, ska det vara så? Hur ska man då kunna veta vart man siktar? Skottknappen bestämmer också hur högt man ska skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts