Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag läst igenom denna tråden och jag kan verkligen inte fatta hur ni tycker FIFA 07 är så bra. Jag har alltid gillat FIFA mer än PES.

Eh, vänta nu.. :)

Folk har väl ändå olika åsikter? ..eller har jag fel? :huh:

Jag gillar inte hip-hop. Och du gillar inte rock. Men bara för det behöver du väl ändå inte ifrågasätta min musiksmak, bara för att du anser att rock är skit? Jag tycker ju precis likadant fast om hip-hop. Så fort någon i "Topp 5 drycker" skriver "Saft" som etta behöver väl inte du, bara för att du spyr av saft kommentera hans smak och säga att saft smakar skit?

Jag behöver inte förklara varför FIFA är bättre än PES. Jag har förvisso inte spelad PES6 men femman var ju.. totalt värdelöst. Av ett riktigt fotbollsspel skall man kräva att det finns riktiga lag och inte "Red Devils United" eller något. Då är det inget riktigt fotbollsspel. PES lägger i sådana fall energi på att utveckla en bra spelmotor och ansikten för typ, 10 lag medan FIFA har, tja, jag vet inte hur många ligor men låt oss säga 20? Plus lägre divisioner?

Dessutom är det långt kvar tills FIFA eller PES för den delen också kommer bli så verklighetstroget som möjligt. Men en sak är ändå säker - FIFA är det ultimata fotbollsspelet så länge EA Sports existerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver inte förklara varför FIFA är bättre än PES. Jag har förvisso inte spelad PES6 men femman var ju.. totalt värdelöst. Av ett riktigt fotbollsspel skall man kräva att det finns riktiga lag och inte "Red Devils United" eller något.

Då kan ju du spela SWOS som har ännu fler (kanske 5ggr mer) ligor än FIFA :wacko:

Av ett riktigt fotbollsspel skall man kräva att spelet på planen flyter på och att spelarna rör sig på ett verklighetstorget sätt. För att inte nämna taktiken som är oändlig i PES (överdrift!) och i FIFA kan man bara byta formation inte ge dom speciella uppgifter.

Så PES är ett bättre fotbollsspel medan FIFA endast har sina licenser att tillgå :shifty:

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan ju du spela SWOS som har ännu fler (kanske 5ggr mer) ligor än FIFA :wacko:

Av ett riktigt fotbollsspel skall man kräva att spelet på planen flyter på och att spelarna rör sig på ett verklighetstorget sätt. För att inte nämna taktiken som är oändlig i PES (överdrift!) och i FIFA kan man bara byta formation inte ge dom speciella uppgifter.

Så PES är ett bättre fotbollsspel medan FIFA endast har sina licenser att tillgå :shifty:

Bra sagt! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor