Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Waste of forum space.

Visst håll PES snacket i PES tråden, men det är fortfarande sanningens ord. PES smeker sönder FIFA.

Haha! :)

:teehee:

--

Fido, din jävla byracka. Fyfan vad jag är trött på dig. Synd att varje tråd inte blev som ett litet "mini-forum" där trådskaparen kunde bestämma för då skulle du vara bannad sedan lång tid tillbaka.

Bah!

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om t.ex ett lag byter logga/reklam på bröstet under säsongen så måste man vänta på ett nytt fifaspel.

Men på PES är det bara att fixa det direkt.

Och det, mina damer och herrar, gör PES till ett bättre fotbollsspel än FIFA :teehee: (skulle gärna vilja ha en nickane smiley här, men har ingen sån så får bli en vanlig smiley istället).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om t.ex ett lag byter logga/reklam på bröstet under säsongen så måste man vänta på ett nytt fifaspel.

Men på PES är det bara att fixa det direkt.

Så det finns inte patcher och liknande man kan ladda ned till Fifa 07, som förnyar klubbarna om dom t.e.x värvat nytt folk etc., som det finns på NHL-spelen?

And oh, om det är vad som gör PES till ett bättre spel är Fifa är det sorgligt.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! :P

:unsure:

--

Fido, din jävla byracka. Fyfan vad jag är trött på dig. Synd att varje tråd inte blev som ett litet "mini-forum" där trådskaparen kunde bestämma för då skulle du vara bannad sedan lång tid tillbaka.

Bah!

Jag har inte svurit eller kränkt nån :P

Jag har bara uttryckt mina åsikter, som jag delar med många andra forumiter.

Så om jag blir bannad för det skulle jag bli förvånad.

Så det finns inte patcher och liknande man kan ladda ned till Fifa 07, som förnyar klubbarna om dom t.e.x värvat nytt folk etc., som det finns på NHL-spelen?

And oh, om det är vad som gör PES till ett bättre spel är Fifa är det sorgligt.

Men dom som inte vet hur man gör det då? eller inte har råd attt köpa en såndär sak till minneskortet.

Jag har laddat ner det till fifa en gång å det sög.

Sen så är PES bättre på planen än fifa, plus att i PES6 har nästan alla lag sina riktiga namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte svurit eller kränkt nån :P

Jag har bara uttryckt mina åsikter, som jag delar med många andra forumiter.

Så om jag blir bannad för det skulle jag bli förvånad.

Men dom som inte vet hur man gör det då? eller inte har råd attt köpa en såndär sak till minneskortet.

Sen så är PES bättre på planen än fifa, plus att i PES6 har nästan alla lag sina riktiga namn.

Vafan... fifa är väl ändån det spelet där alla lagen har rätt namn? Det var väl inget bra argument.

Tycker fortfarande det är spam att gå in i en FIFA tråd och skriva PES är bättre! :unsure:

Som att gå in i counter-striketråden och skriva "COUNTERSTRIKE sUGER!!!!!1111ettett" :P:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är ju så extremt svårt. Det bör alla som inte har IQ fiskmås kunna klara av, IMO.

Och att just du tycker det suger säger ju väldigt mycket.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag läst igenom denna tråden och jag kan verkligen inte fatta hur ni tycker FIFA 07 är så bra. Jag har alltid gillat FIFA mer än PES. Jag höga förväntningar på 07. Men det sög ju. Efter 3 dagar lämnade jag tillbaka det. Spelkänslan sög. Allt var en försämring sedan 06 och VM06.

Jag fattar inte hur folk kan säga att grafiken och bilden är bra. Det kändes som Fifa 2000 eller nåt.

Jag hade det på PS2

post-12101-1163612178_thumb.jpg

Redigerad av T-Bone Mendez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag läst igenom denna tråden och jag kan verkligen inte fatta hur ni tycker FIFA 07 är så bra. Jag har alltid gillat FIFA mer än PES. Jag höga förväntningar på 07. Men det sög ju. Efter 3 dagar lämnade jag tillbaka det. Spelkänslan sög. Allt var en försämring sedan 06 och VM06.

Jag fattar inte hur folk kan säga att grafiken och bilden är bra. Det kändes som Fifa 2000 eller nåt.

Jag hade det på PS2

Spelar du PES nu?

Förresten är fifas gameplay/grafik nästan samma som 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor