Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hm, ja. Det var inte rikigt trådens syfte att snacka om alla spel över nätet, men om det inte finns något annat att snacka om ang. FIFA 07 så.. Förfrågningar om man vill spela kan man ta via PM eller nåt, skriv inte det här.

Själv tycker jag det är rätt bra att man ta förfrågningar här, då kan alla andra se vilka som spelar och på så sätt kan dom fråga osv. osv.

om du förstår vad jag menar.

Sen att det kan bli spammvarning är en annan sak, men sköter man det snyggt så är det utmärkt att ta förfrågningar här enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag det är rätt bra att man ta förfrågningar här, då kan alla andra se vilka som spelar och på så sätt kan dom fråga osv. osv.

om du förstår vad jag menar.

Sen att det kan bli spammvarning är en annan sak, men sköter man det snyggt så är det utmärkt att ta förfrågningar här enligt mig.

Du har en poäng, men jag menar det att det blir lätt en massa spam. Dessutom är det inget kul att bara läsa om en massa förfrågningar, starta en ny FIFA-förfrågningar-tråd i sådana fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ska ha fifaturnering några kompisar, på 360, och dom som har 360 vet inte hur man fintar ( (w00t) ), så jag tänkte att jag kunde ha lite övertag.

Hur fintar man på 360?

Analoga spaken kan du göra en del med. Kolla på dom tipsen som kommer innan en match och försök komma ihåg.

Finter är ändån ingenting o ha... en liten vick och du är förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FC Nürnberg är så jävla överlägsna. Slog precis ut Arminia Bielefeld i cupen, mohahahaha. Funderar på att slänga bort Galasek och slänga in Källström, fast jag tror inte han vill dit. Efter säsongen så måste jag börja i Bayern München, det är mitt mål.

hehe tycker de låter interesant hur de går för dig i karriären :P . Själv ville man ju spela med Barca men de gick ju inte så ja började med , Helsingborg , Southampton , Toulouse fc .

Det går ganska bra för mitt egna lag, La Leufs i franska ligan. Kemin ligger på 95-100 hela tiden, Och man leder ligan med ca 25p till Lyon som ligger tvåa ^_^

Ja asså på tal om lagkemin asså jag vet vad man ska göra för att få upp den , vet du de ? Brorsan kör med Inter och han har också mkt lagkemi men min är typ alltid vid 28-35

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja asså på tal om lagkemin asså jag vet vad man ska göra för att få upp den , vet du de ? Brorsan kör med Inter och han har också mkt lagkemi men min är typ alltid vid 28-35

Brukar också har rätt låg (runt 45), men har för mig att det beror en del på spelarna moral.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis tatt upp juventus i serie A. Bojinov har typ 89 eller 90 i total och om tre säsonger kommer han ha typ 95 plus att han kan ju 'levlas' upp med match-EF eller vad det heter. Har också köpt Joel Grant, jamaica, från Watford och han har gått från 55 till 60 på en säsong jiho. Om nån ville veta!!! tss

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor