Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Haha visst det kan vi göra, och tro mig, jag suger också Kewl! Du blir addad på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Han ignorerar mig. Den satans fördömde.. Halo, Ska vi ta en match någon gång? (Får väl förvarna om att jag suger? Bah... vi pratar ju för fullt! Bara det att... Halo... han har en webkamera. Och ja... Godfather är skitkass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bah... vi pratar ju för fullt! Bara det att... Halo... han har en webkamera. Och ja... Godfather är skitkass. Men. Jag har en också - Åjo! Jag tog dig nästan när jag var Botafogo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hm, ja. Det var inte rikigt trådens syfte att snacka om alla spel över nätet, men om det inte finns något annat att snacka om ang. FIFA 07 så.. Förfrågningar om man vill spela kan man ta via PM eller nåt, skriv inte det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hm, ja. Det var inte rikigt trådens syfte att snacka om alla spel över nätet, men om det inte finns något annat att snacka om ang. FIFA 07 så.. Förfrågningar om man vill spela kan man ta via PM eller nåt, skriv inte det här. Själv tycker jag det är rätt bra att man ta förfrågningar här, då kan alla andra se vilka som spelar och på så sätt kan dom fråga osv. osv. om du förstår vad jag menar. Sen att det kan bli spammvarning är en annan sak, men sköter man det snyggt så är det utmärkt att ta förfrågningar här enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Själv tycker jag det är rätt bra att man ta förfrågningar här, då kan alla andra se vilka som spelar och på så sätt kan dom fråga osv. osv. om du förstår vad jag menar. Sen att det kan bli spammvarning är en annan sak, men sköter man det snyggt så är det utmärkt att ta förfrågningar här enligt mig. Du har en poäng, men jag menar det att det blir lätt en massa spam. Dessutom är det inget kul att bara läsa om en massa förfrågningar, starta en ny FIFA-förfrågningar-tråd i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag är nog sämst av alla som spelar Fifa 07 här, och det kan nog Rabarben intyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Alla som är med på fifasvenskan anmäl er genast till träningsturneringen! Lajnux är jetebra på fifa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Alla som är med på fifasvenskan anmäl er genast till träningsturneringen! Lajnux är jetebra på fifa... Jag har anmälat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vi ska ha fifaturnering några kompisar, på 360, och dom som har 360 vet inte hur man fintar ( ), så jag tänkte att jag kunde ha lite övertag. Hur fintar man på 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Vi ska ha fifaturnering några kompisar, på 360, och dom som har 360 vet inte hur man fintar ( ), så jag tänkte att jag kunde ha lite övertag. Hur fintar man på 360? Analoga spaken kan du göra en del med. Kolla på dom tipsen som kommer innan en match och försök komma ihåg. Finter är ändån ingenting o ha... en liten vick och du är förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är detta spel värt att köpa? Är det mycket ändrat sen 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är detta spel värt att köpa? Är det mycket ändrat sen 06 Det är värt att köpa... men köp det för guds skull inte till datorn...Det är mkt bättre spelkänsla till xbox 360 eller ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Har fifa 07 på xbox 360. Om någon vill möta adda mig på xbl: the gunners 90 rabarben: har du xbox 360? Redigerad 28 oktober, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 FC Nürnberg är så jävla överlägsna. Slog precis ut Arminia Bielefeld i cupen, mohahahaha. Funderar på att slänga bort Galasek och slänga in Källström, fast jag tror inte han vill dit. Efter säsongen så måste jag börja i Bayern München, det är mitt mål. hehe tycker de låter interesant hur de går för dig i karriären . Själv ville man ju spela med Barca men de gick ju inte så ja började med , Helsingborg , Southampton , Toulouse fc . Det går ganska bra för mitt egna lag, La Leufs i franska ligan. Kemin ligger på 95-100 hela tiden, Och man leder ligan med ca 25p till Lyon som ligger tvåa Ja asså på tal om lagkemin asså jag vet vad man ska göra för att få upp den , vet du de ? Brorsan kör med Inter och han har också mkt lagkemi men min är typ alltid vid 28-35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ja asså på tal om lagkemin asså jag vet vad man ska göra för att få upp den , vet du de ? Brorsan kör med Inter och han har också mkt lagkemi men min är typ alltid vid 28-35 Brukar också har rätt låg (runt 45), men har för mig att det beror en del på spelarna moral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Själv ville man ju spela med Barca men de gick ju inte så ja började med , Helsingborg , Southampton , Varför gick inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 hehe tycker de låter interesant hur de går för dig i karriären . Själv ville man ju spela med Barca men de gick ju inte så ja började med , Helsingborg , Southampton , Toulouse fc . Är det du som var den nye HIFarn på forumet? Elller jag kanske blandar ihop dig med någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag har precis tatt upp juventus i serie A. Bojinov har typ 89 eller 90 i total och om tre säsonger kommer han ha typ 95 plus att han kan ju 'levlas' upp med match-EF eller vad det heter. Har också köpt Joel Grant, jamaica, från Watford och han har gått från 55 till 60 på en säsong jiho. Om nån ville veta!!! tss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Varför ser Hammarbys matchtröjor ut som dom gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts