Halo Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Någon som vet hur man ska döa audiofilerna så att dom spelas upp på matcherna? har nämligen några AIK-klack sånger som jag skulle vilja lägga in så att dom spelas på AIKs matcher, det är så tråkigt och tyst just nu haha . Vet inte vad ni tycker, men det kändes som en lyckoträff iallafall http://www.youtube.com/watch?v=t1TzlRODvIs @n00dles: Bra då är det inte bara jag som känner mig lite efter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vilken svårighetsgrad kör alla på? Jag spelar på världsklass, lite surt att man inte kan få in såna lyckträffar som Halo visade där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Någon som kommit på hur man kan spara sina repriser efteråt? I vilken mapp hamnar dom? Tänkte mixtra ihop en film med mina och polarnas snyggaste mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Du sparar där du kollar på reprisen (diskettikonen). Och filen hamnar... Exempel> C:\Documents and Settings\Administratör\Mina dokument\FIFA 07\E. Repris - ARS_MA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vilken svårighetsgrad kör alla på? Jag spelar på världsklass, lite surt att man inte kan få in såna lyckträffar som Halo visade där uppe Jag spelar på semi-proffs iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vilken svårighetsgrad kör alla på? Jag spelar på världsklass, lite surt att man inte kan få in såna lyckträffar som Halo visade där uppe Semi proffs mest. Jag har ej testat världsklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Någon som vet hur man ska döa audiofilerna så att dom spelas upp på matcherna? har nämligen några AIK-klack sånger som jag skulle vilja lägga in så att dom spelas på AIKs matcher, det är så tråkigt och tyst just nu haha . Vet inte vad ni tycker, men det kändes som en lyckoträff iallafall http://www.youtube.com/watch?v=t1TzlRODvIs @n00dles: Bra då är det inte bara jag som känner mig lite efter . Härlig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 @n00dles: Bra då är det inte bara jag som känner mig lite efter . Jag är inte efter :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Världsklass FTW! Synd att det inte finns något svårare dock... spöar det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Världsklass FTW! Synd att det inte finns något svårare dock... spöar det mesta. Det finns en svårare klass som man måste låsa upp, legend eller legendarisk på svenska. Har en fil som låser upp alla tredjeställ, bollar, arenor mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Jag kör på Semi-proffs . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Det finns en svårare klass som man måste låsa upp, legend eller legendarisk på svenska. Har en fil som låser upp alla tredjeställ, bollar, arenor mm. Skulle du kunna lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Skulle du kunna lägga upp den Yes box. fifa07_unlocker_build10.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Yes box.Fett Najs...Jag hämtar hem den lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hur kommer det sig att mina spelare är helt slut redan innan matchen har börjat hela tiden? :S Motståndarlagets spelare har gröna mätare allihop men mina spelare har röda mätare varenda en, kan jag vila mina spelare på någotvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hur kommer det sig att mina spelare är helt slut redan innan matchen har börjat hela tiden? :S Motståndarlagets spelare har gröna mätare allihop men mina spelare har röda mätare varenda en, kan jag vila mina spelare på någotvis? Eftersom dom har spelat en match innan. Där blir dom trötta... du kan vila dom genom att byta. Du får helt enkelt priroritera vem du ska vila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Eftersom dom har spelat en match innan. Där blir dom trötta... du kan vila dom genom att byta. Du får helt enkelt priroritera vem du ska vila. Rabarben. När fan ska vi köra en match då? Du svarar inte på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Rabarben. När fan ska vi köra en match då? Du svarar inte på MSN Till mig svarar han hela tiden . Tack för tipset Rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Till mig svarar han hela tiden . Tack för tipset Rabarben Han ignorerar mig. Den satans fördömde.. Halo, Ska vi ta en match någon gång? (Får väl förvarna om att jag suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Han ignorerar mig. Den satans fördömde.. Halo, Ska vi ta en match någon gång? (Får väl förvarna om att jag suger? Haha visst det kan vi göra, och tro mig, jag suger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts