dibel Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Fick till en hyfsad frispark mot Man U http://www.youtube.com/watch?v=AkN1vC0W_LM Målvaktstabbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det går ganska bra för mitt egna lag, La Leufs i franska ligan. Kemin ligger på 95-100 hela tiden, Och man leder ligan med ca 25p till Lyon som ligger tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur fan skruvar man bollen vid frisparkar på PC? Jag använder en gamepad som heter Thrustmaster Wireless Gamepad. (Har ingen manual, Jag fiskade det) När han såringer mot bollen trycker du åt det hållet du vill skruva. SAmma som på hörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 När han såringer mot bollen trycker du åt det hållet du vill skruva. SAmma som på hörna. Så om jag använder den vänstra analoga spaken så skruvar jag bollen med den också? Och om man använder knapparna så skruvar man med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Så om jag använder den vänstra analoga spaken så skruvar jag bollen med den också? Och om man använder knapparna så skruvar man med den? Den knappen du styr spelaren med alltså. Just det ja... du fattade det rätt. Nu ska jag öva skottfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Den knappen du styr spelaren med alltså. Just det ja... du fattade det rätt. Nu ska jag öva skottfint. Fartökningsknappen och skjut har jag för mig att det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Gillar inte FIFA-spelen direkt. Iallafall de nyare. FIFA 2000, FIFA 2001 och FIFA 2002 var skitkul. Resten är bara tråkiga. Fast FIFA 07 är dock rätt så skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Fick till en hyfsad frispark mot Man U http://www.youtube.com/watch?v=AkN1vC0W_LM Vilket program använder du när du spelar in.... eller har du bara tagit savefilen och laddat upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vilket program använder du när du spelar in.... eller har du bara tagit savefilen och laddat upp? Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Fraps? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hoppas man slipper byta över Gallas på 360 verisionen. Vill inte ha den dära Ca$hley Cole i mitt lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Vilket program använder du när du spelar in.... eller har du bara tagit savefilen och laddat upp? Inte äns VLC kan läsa repris filen! Fraps for sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 På Fifa06 så följer ju Fifa94 med (till PS2) Jag har bara fifa07 till datorn. Nån som vet om man får med nått gammallt fifa-spel till PS2 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 På Fifa06 så följer ju Fifa94 med (till PS2) Jag har bara fifa07 till datorn. Nån som vet om man får med nått gammallt fifa-spel till PS2 ... 1.kolla ea's hemsida! 2 det finns automatiska radbrytniingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) 1.kolla ea's hemsida! 2 det finns automatiska radbrytniingar Har du tänkt på att han ka ns ke vill h a d e t så? Sorry för onödigt inlägg, aka "spam". Redigerad 15 oktober, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Haha jag tror jag har blivit blind, men när man spelar karriärläge, vart går man in för att se på spelschemat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Haha jag tror jag har blivit blind, men när man spelar karriärläge, vart går man in för att se på spelschemat? Jag är också blind, för jag hittar inget spelshema jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Haha jag tror jag har blivit blind, men när man spelar karriärläge, vart går man in för att se på spelschemat? Kontor> Kalender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Kontor> Kalender? ok, tack diffarn EDIT: Lol lirade mot GAIS, låg under med 0-2 men vände i andra och vann med 4-2, så blev det något fel när jag skulle spara skiten och måste därför spela om matchen, jag som var så stolt haha. Blev 0-0, fick sedan möta kalmar lyckades kvittera till 1-1 i slutminutera, haha det var lägne sedan jag spelade såhär händelserika och spännande matcher på Fifa, kan ha att göra med att jag alltid lirade på lättaste svårighetsgraden förr och varje match slutade med 7-0 till mig coh jag tröttnade direkt haha. Jag har dock redan efter 4 matcher tröttnat på Glenn och Henrik tyvär, lite stela kommentarer allt för ofta. Bra början att de fått in svenska kommentatorer dock . Redigerad 16 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Haha jag tror jag har blivit blind, men när man spelar karriärläge, vart går man in för att se på spelschemat? Jag hittade inte spelshemat först heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts