n00dles Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Hihi jag vs ice cube! Men iof laggade det helv*ete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Om du har spelet på PS2 kan jag besvara din fråga: Sikta bollen mot krysset, eller vad det nu är. Är det en skruv med bredsidan du skall göra måste du dock sikta åt sidan, då den skruvar sig. När du har laddat skotten, och gubben börjar springa mot bollen för att klippa till den, peta snabbt den vänstra analoga spaken upp för att göra en överskruv, till vänster för at göra en innerkruv o.s.v. Jag rekommenderar överskruv, men även diagonalt upp till vänster för en overskruv/innerskruv. Alltså när du har tryckt på O-knapen, då petar du vänsterspaken åt ett håll. Läs instruktionsboken nästa gång. Spelar på PC, men tack ändå, har läst boken men hittar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Spelar på PC, men tack ändå, har läst boken men hittar det inte. Sikta, skjut, och när spelaren är på väg mot bollen så tryck vänster höger eller hur du vill skruva!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Är det någon som bemästrar skott/passningsfinten på pc? Skulle vilja lära mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jag fattar fortfarande inte hur man fintar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Jag fattar fortfarande inte hur man fintar Håll in shift och tryck höger vänster .............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Håll in shift och tryck höger vänster .............. Det funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det funkar inte för mig ehhh.....det brukar bli lite CP för mig men det brukar funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Körde turnering till ps2 idag med några av killarna i klassen, vi var 8 pers så det blev slutspel på en gång, vi ska köra varje onsdag på håltimmen sen den som vunnit mest turneringar vid jul ska få ett pris typ, grymt kul var det iallafall, jag åkte ut i semin idag EDIT: Jag var inte stavarN där direkt. Redigerad 11 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Aight vilka lag kör ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Aight vilka lag kör ni då? Man fick välja vilket man ville igår, många lag var upptagna men jag spelade med Arsenal iallafall, nästa vecka är det landslag som gäller, eftersom Henry gjorde typ alla mina mål så valde jag Frankrike, 2 polare blev nästan osams om vem som skulle vara Brasilien haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Man fick välja vilket man ville igår, många lag var upptagna men jag spelade med Arsenal iallafall, nästa vecka är det landslag som gäller, eftersom Henry gjorde typ alla mina mål så valde jag Frankrike, 2 polare blev nästan osams om vem som skulle vara Brasilien haha. Haha kommer ihåg på 06 när jag spöade mina kompisar jag var finland dom var nåt topplag Det var tillochmed på Xbox så jag kunde knappt kontrollen heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Helsingborg brukar jag vara... när det gäller det bästa laget som går att hitta kör jag Barca. Någon som behärskar skottfint funktionen på dator? Förstår inte riktigt hur man gör... Redigerad 12 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Helsingborg brukar jag vara... när det gäller det bästa laget som går att hitta kör jag Barca. Någon som behärskar skottfint funktionen på dator? Förstår inte riktigt hur man gör... Den ända jag kan är överstegs finten och nån gång råkade ja göra nån annan fint när jag blev förbannad! BOOOOOOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 FC Nürnberg är så jävla överlägsna. Slog precis ut Arminia Bielefeld i cupen, mohahahaha. Funderar på att slänga bort Galasek och slänga in Källström, fast jag tror inte han vill dit. Efter säsongen så måste jag börja i Bayern München, det är mitt mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Du tänker inte skära dig i armarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jo fan, men det blir väl när jag lämnat dem av ångest. Förr eller senare måste man dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Någon som behärskar skottfint funktionen på dator? Förstår inte riktigt hur man gör...Tryck skott och precis efter trycker du på passningsknappen och väljer en riktning så blir det en skottfint. Fick till en hyfsad frispark mot Man U http://www.youtube.com/watch?v=AkN1vC0W_LM Rekommenderar denna patchen om ni vill ha korrekta spelare till Premier League: http://www.fifakorea.net/bbs/view.php?id=s...on_e&no=208 Redigerad 14 oktober, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 15 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Tryck skott och precis efter trycker du på passningsknappen och väljer en riktning så blir det en skottfint. Fick till en hyfsad frispark mot Man U http://www.youtube.com/watch?v=AkN1vC0W_LM Tämligen snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur fan skruvar man bollen vid frisparkar på PC? Jag använder en gamepad som heter Thrustmaster Wireless Gamepad. (Har ingen manual, Jag fiskade det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts