Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om du har spelet på PS2 kan jag besvara din fråga:

Sikta bollen mot krysset, eller vad det nu är. Är det en skruv med bredsidan du skall göra måste du dock sikta åt sidan, då den skruvar sig.

När du har laddat skotten, och gubben börjar springa mot bollen för att klippa till den, peta snabbt den vänstra analoga spaken upp för att göra en överskruv, till vänster för at göra en innerkruv o.s.v. Jag rekommenderar överskruv, men även diagonalt upp till vänster för en overskruv/innerskruv. Alltså när du har tryckt på O-knapen, då petar du vänsterspaken åt ett håll.

Läs instruktionsboken nästa gång.

Spelar på PC, men tack ändå, har läst boken men hittar det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde turnering till ps2 idag med några av killarna i klassen, vi var 8 pers så det blev slutspel på en gång, vi ska köra varje onsdag på håltimmen sen den som vunnit mest turneringar vid jul ska få ett pris typ, grymt kul var det iallafall, jag åkte ut i semin idag ^_^

EDIT: Jag var inte stavarN där direkt.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aight vilka lag kör ni då? :)

Man fick välja vilket man ville igår, många lag var upptagna men jag spelade med Arsenal iallafall, nästa vecka är det landslag som gäller, eftersom Henry gjorde typ alla mina mål så valde jag Frankrike, 2 polare blev nästan osams om vem som skulle vara Brasilien haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man fick välja vilket man ville igår, många lag var upptagna men jag spelade med Arsenal iallafall, nästa vecka är det landslag som gäller, eftersom Henry gjorde typ alla mina mål så valde jag Frankrike, 2 polare blev nästan osams om vem som skulle vara Brasilien haha.

Haha kommer ihåg på 06 när jag spöade mina kompisar jag var finland dom var nåt topplag :) Det var tillochmed på Xbox så jag kunde knappt kontrollen heller :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helsingborg brukar jag vara... när det gäller det bästa laget som går att hitta kör jag Barca. :ermm:

Någon som behärskar skottfint funktionen på dator? Förstår inte riktigt hur man gör...

Den ända jag kan är överstegs finten och nån gång råkade ja göra nån annan fint när jag blev förbannad! BOOOOOOM

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som behärskar skottfint funktionen på dator? Förstår inte riktigt hur man gör...
Tryck skott och precis efter trycker du på passningsknappen och väljer en riktning så blir det en skottfint.

Fick till en hyfsad frispark mot Man U :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=AkN1vC0W_LM

Rekommenderar denna patchen om ni vill ha korrekta spelare till Premier League:

http://www.fifakorea.net/bbs/view.php?id=s...on_e&no=208

Redigerad av Ice Cube
Länk till kommentar
Dela på andra sidor