Jump to content

FIFA 07

samuelszon
 Share

Recommended Posts

Snart släpps FIFA 07, närmare bestämt den 28 eller 29 september.

Själv ska jag köpa det direkt, den största förändringen är väl att Glenn Hysén och Henrik Strömblad kommenterar det här året. Det var lite som en dröm faktiskt, jag mailade EA angående detta också.

Så allt FIFA-snack tar vi här, gamla spel eller nya 07:an! Vilka förväntningar har du? Tror du att det bjuder på några nya överraskningar?

Skriv gärna + och - med spelet när det kommer ut, kanske en liten recension.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 338
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snart släpps FIFA 07, närmare bestämt den 28 eller 29 september.

Själv ska jag köpa det direkt, den största förändringen är väl att Glenn Hysén och Henrik Strömblad kommenterar det här året. Det var lite som en dröm faktiskt, jag mailade EA angående detta också.

Så allt FIFA-snack tar vi här, gamla spel eller nya 07:an! Vilka förväntningar har du? Tror du att det bjuder på några nya överraskningar?

Skriv gärna + och - med spelet när det kommer ut, kanske en liten recension.

Ahh.. Man måste ju älska Glenn Hysén så :lol: Har länge saknat svenska kommentatorer i Fifa spelen.. Och i Fifa 06 på PC så hade typ kommentatorerna buggat sig så det alltid var semi final eller nått :lol: Och nått om straffläggningar hela tiden :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh.. Man måste ju älska Glenn Hysén så :P Har länge saknat svenska kommentatorer i Fifa spelen.. Och i Fifa 06 på PC så hade typ kommentatorerna buggat sig så det alltid var semi final eller nått :o Och nått om straffläggningar hela tiden :D

Arne Hägerfors kommenterade ju i NHL 2006 och det var skit, tror det kommer bli det i Fifa med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer nog skaffa det. Känns så skönt när allt är autentiskt med verklighetens fotboll, till skillnad från PES som iofs är bra spel det med, sett till själva fotbollsspel-känslan, känns dock lite mera som "arkad" över de spelen.

Glenn och Henrik är ett stort plus också!

Jag har hela tiden haft uppfattningen av att PES är den mer realistiska av de båda, men men.

För min del blir det FIFA pga att det kan man avnjuta mer när man är själv, PES vinner däremot när man lirar med kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor