Dallas_swe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej jag har hittat den alla vill ha. Jag har läggt in allt men jag vet inte var polissiren ska ligga så om nån vet sp hjälp mig då. PM mig om du vill länken till den!! Ha en bra dag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Du är en analfabtisk arab, Åtminstone din skrivförmåga -Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 video.google Sorry men den hör tlll GTA Sweden... om det nu e den du menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Du är en analfabtisk arab, Åtminstone din skrivförmåga -Vad menar du? Moget och säga så för han stava fel, eller för han förklara lite dåligt, det här forumet har absolut gått åt helvete, lilla minsta fel man gör så blir man nobbad, ni jävla horungar som tror ni är så vuxna och förbannat bra på svenska borde få ett eget litet fourm där ni kan diskutera om hur bra ni är i allt, och det skulle abslut inte förvåna mig om jag blev avstängd eller få fjantiga komentarer som dubehöver inte va här om du tycker så etc. Om du inte har något vettigare och säga så behöver du fan inte skriva heller, och om du inte förstår vad han menar behöver du förfan inte kalla han massa jävla fula ord för det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts