swempa Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Tjena! jag har kommit en bra bit in i spelet men nu gjorde jag ett misstag... Nämligen att försöka ändra upplösningen på spelet, och rätt som det var blev skärmen helsvart. Så jag undrar hur man får tillbaks de förra inställningarna igen. Eller kan någon snäll ta print screen på menyerna som leder till där man ändrar upplösningen igen!! väldigt tacksam för svar!! mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Gå till C:\Documents and Settings\accountnamn\Mina dokument\GTA San Andreas User Files. Hitta gta_sa.set. Den filen innehåller alla dina inställningar i San Andreas inklusive din upplösning. Ta bort den. Starta upp San Andreas på nytt så skapar spelet automatiskt en ny fil med default inställningar, det vill säga standard inställningar. Om spelet funkade att starta upp första gången du startade San Andreas så funkar det efter du tagit bort filen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts