P1rsson Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 . http://www.joystiq.com/2006/09/07/major-ne...coming-tonight/ Handlar om någon stor nyhet ang next-gen konsollerna. Mycket spekulationer har disskuterats, bl.a att Microsoft ska ha köpt upp Rockstar, vilket jag har svårt för att tro. Återstår dock att se imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) . http://www.joystiq.com/2006/09/07/major-ne...coming-tonight/ Handlar om någon stor nyhet ang next-gen konsollerna. Mycket spekulationer har disskuterats, bl.a att Microsoft ska ha köpt upp Rockstar, vilket jag har svårt för att tro. Återstår dock att se imorgon Är inte det en gammal nyhet, det där med Rockstar? Redigerad 7 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Tror det handlar om Wii. Kanske om de där tillbehören som börjat läggas upp i vissa affärer. Such as; Redigerad 7 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vad det än är, så satsar jag 5 spänn det är inget stort. Satsar någon emot ? *går och lägger mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Har EA köpt upp allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kmr Wii släppas samtidigt som PS3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) HÄR ÄR DEN JÄTTESTORA NYHETEN! EA HAR KÖPT UPP ROCKSTAR! Redigerad 8 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 HÄR ÄR DEN JÄTTESTORA NYHETEN! EA HAR KÖPT UPP ROCKSTAR! Neeeeeeeeeeeeeeej :'( vänta står ju inte skit om R* blivit uppköpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Neeeeeeeeeeeeeeej :'( vänta står ju inte skit om R* blivit uppköpta Sucker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Sa ju att det handlade om Wii. Me ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) LOL! Redigerad 8 september, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Neeeeeeeeeeeeeeej :'( vänta står ju inte skit om R* blivit uppköpta Haha du trodde på det ^^ Jag sa ju det inte var något specul att kolla på! Ni alla är skildig mig 5 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha du trodde på det ^^ Jag sa ju det inte var något specul att kolla på! Ni alla är skildig mig 5 kr Nu kommer du att bli rik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha du trodde på det ^^ Jag sa ju det inte var något specul att kolla på! Ni alla är skildig mig 5 kr Ingen satsade emot; och vissa kan finna det intressant. En release av Wii kan vara närmare än vad vissa tror. Förresten, du är skyldig alla på forumet att lära dig stava rätt på ord som 'speciellt' och 'skyldig' så vi slipper lida och se dina stavfel på ord som en 10åring kan stava rätt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha du trodde på det ^^ Jag sa ju det inte var något specul att kolla på! Ni alla är skildig mig 5 kr Ingen satsade emot; och vissa kan finna det intressant. En release av Wii kan vara närmare än vad vissa tror. Förresten, du är skyldig alla på forumet att lära dig stava rätt på ord som 'speciellt' och 'skyldig' så vi slipper lida och se dina stavfel på ord som en 10åring kan stava rätt på. Ser ut som nån blev ägd där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kommer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE(a.k.a Wii) sattsa på mer vuxen/undomsspel än barnspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ingen satsade emot; och vissa kan finna det intressant. En release av Wii kan vara närmare än vad vissa tror. Förresten, du är skyldig alla på forumet att lära dig stava rätt på ord som 'speciellt' och 'skyldig' så vi slipper lida och se dina stavfel på ord som en 10åring kan stava rätt på. Nää jag vet, sen så stavade jag faktist bäst som tioåring så tig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Ser ut som nån blev ägd där Känns inte som du behöver kommentera det. Och förövrigt, vad står Wii för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Känns inte som du behöver kommentera det. Och förövrigt, vad står Wii för? Ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kommer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE(a.k.a Wii) sattsa på mer vuxen/undomsspel än barnspel? Ja, mer än de gjort förut. Finns flera FPS som ser riktigt lovande ut. Känns inte som du behöver kommentera det. Och förövrigt, vad står Wii för? De båda i:na symboliserar den dubbla handkontrollen. Wii uttalas "We", engelskans vi, och med det menas att Wii ska gå ut mycket på att man ska spela med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts