Jump to content

Stor nyhet imorgon.

P1rsson
 Share

Recommended Posts

. http://www.joystiq.com/2006/09/07/major-ne...coming-tonight/

Handlar om någon stor nyhet ang next-gen konsollerna. Mycket spekulationer har disskuterats, bl.a att Microsoft ska ha köpt upp Rockstar, vilket jag har svårt för att tro. Återstår dock att se imorgon

Är inte det en gammal nyhet, det där med Rockstar?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du trodde på det ^^

Jag sa ju det inte var något specul att kolla på!

Ni alla är skildig mig 5 kr :lol:

Ingen satsade emot; och vissa kan finna det intressant. En release av Wii kan vara närmare än vad vissa tror.

Förresten, du är skyldig alla på forumet att lära dig stava rätt på ord som 'speciellt' och 'skyldig' så vi slipper lida och se dina stavfel på ord som en 10åring kan stava rätt på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du trodde på det ^^

Jag sa ju det inte var något specul att kolla på!

Ni alla är skildig mig 5 kr :lol:

Ingen satsade emot; och vissa kan finna det intressant. En release av Wii kan vara närmare än vad vissa tror.

Förresten, du är skyldig alla på forumet att lära dig stava rätt på ord som 'speciellt' och 'skyldig' så vi slipper lida och se dina stavfel på ord som en 10åring kan stava rätt på.

Ser ut som nån blev ägd där :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää jag vet, sen så stavade jag faktist bäst som tioåring så tig ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE(a.k.a Wii) sattsa på mer vuxen/undomsspel än barnspel?

Ja, mer än de gjort förut. Finns flera FPS som ser riktigt lovande ut.

Känns inte som du behöver kommentera det.

Och förövrigt, vad står Wii för? :lol:

De båda i:na symboliserar den dubbla handkontrollen. Wii uttalas "We", engelskans vi, och med det menas att Wii ska gå ut mycket på att man ska spela med flera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor