Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 1 Ja, lite. 2 Nej, jorden går under men det tar tid. (Om 20 - 70 år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 1. Ja 2. Men det tar ett litet tag: 50 - 100 år. Riktigt rädd för detta faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Jo, lite orolig är man. Inte för att jorden ska gå under, men alla problem klimatförändringar kommer dra med sig. Kommer ta sisådär 50 - 100 tills det är "stabiliserat", om människan gör nåt. Redigerad 8 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vote 1: Ja, lite Vote 2: Ja (50-100 år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 1. Ja, lite 2. Jorden kommer gå under, men inte under min livstid. Alltså, allt snack om detta har kommit så plötsligt.. För tre år sedan tänkte jag aldrig på vilka konsekvenser vi får ta för vad vi gör, men nu är det en världsomfattande fråga ju... Jag vill inte att jorden ska gå under, livet är värt för mycket för det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts