Erik1991 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tja alla glada, någon som vet hur man gör med den så kallade B-filen man packar upp när man vill ha 100% game complete? Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jaa du lägger väl anatglingen save filen blad dina andra save filer Finns typ nån GTA mapp i mina dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik1991 Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jaa du lägger väl anatglingen save filen blad dina andra save filer Finns typ nån GTA mapp i mina dokument Men det är det att jag har letat igenom hela mappen vid namn GTA San Andreas där jag installerade och de jag hittar är sounds och såna grejer vet inte var jag ska lägga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Om jag var du så skulle jag ladda ner en helt vanlig 100%-ig save-fil, istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik1991 Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Om jag var du så skulle jag ladda ner en helt vanlig 100%-ig save-fil, istället. Var kan man hitta de då? Och alltså måste man inte lägga in den nånstans då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 . http://grandtheftauto.filefront.com/files/..._Utilities;5973 Där har du några, om jag har förstått det rätt. (Hittade länken i första tråden på sökordet "save") Lägg in den i Mina dokument/ GTA San Andreas user files/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Sen så måste du komma ihåg att döpa den till GTASAsf# . # = Ett nummer som är ledigt i sparkatalogen, nummer 1-8 finns. 8 är lättast att ta eftersom man sällan har så många sparfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Men det är det att jag har letat igenom hela mappen vid namn GTA San Andreas där jag installerade och de jag hittar är sounds och såna grejer vet inte var jag ska lägga den? Du ska kolla Mina dokument> GTA SA user files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Haha, måste bara kommentera ditt "hej alla glada" Det låter som det är taget ur en serietidning från 80-talet, brevvän-annonser i kalle brukade alltid börja med "hej alla glada jag är en kille på 11 vintrar som söker..." Skönt att det uttrycket fortfarande används _/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha, måste bara kommentera ditt "hej alla glada" Det låter som det är taget ur en serietidning från 80-talet, brevvän-annonser i kalle brukade alltid börja med "hej alla glada jag är en kille på 11 vintrar som söker..." Skönt att det uttrycket fortfarande används _/ Han skrev TJA alla glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik1991 Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Haha, måste bara kommentera ditt "hej alla glada" Det låter som det är taget ur en serietidning från 80-talet, brevvän-annonser i kalle brukade alltid börja med "hej alla glada jag är en kille på 11 vintrar som söker..." Skönt att det uttrycket fortfarande används _/ Hahha vafan lite trevligt ska de va ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts