Jump to content

Något emulator Program som funkar till VISTA ?

SallaD
 Share

Recommended Posts

Vafan har du emot mig?

Du skriver massa skit i alla trådar, senaste jag störde mig på var när du skrev i val-tråden.

Vet du ens vad alla partier står för, eller ska du bara vara med för att du vill?

Edit: jag ahr gjort det också, men jag försöker inte vara någon 13-åring som tror sig veta allt om alla partier.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skriver massa skit i alla trådar, senaste jag störde mig på var när du skrev i val-tråden.

Vet du ens vad alla partier står för, eller ska du bara vara med för att du vill?

Edit: jag ahr gjort det också, men jag försöker inte vara någon 13-åring som tror sig veta allt om alla partier.

Inte i alla trådar men ok, jag skriver rätt mycket skit och ska försöka sluta med det och ja, jag vet överlag vad alla partierna står för!

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag är inte efterbliven och nej inte ALLA stör sig på mig. Det var fler som störde sig på mig innan stellan gav mig hybernate i en vecka.

Räkna upp några som inte stör sig på dig nu, men som gjorde det förut. :)

Och btw:

Japp, sen tycker jag det är skitkul att reta dig!

Nöjet är helt på min sida. Det du inte inser är att du bara får dig själv att verka ännu fjantigare än du redan är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räkna upp några som inte stör sig på dig nu, men som gjorde det förut. :)

Och btw:

Nöjet är helt på min sida. Det du inte inser är att du bara får dig själv att verka ännu fjantigare än du redan är.

Stellan stör sig inte lika mycket som han gjorde innan :) (tror jag inte iaf) :). Men vafan kan vi inte skita i det nu då? Jag ska sluta spamma iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellan stör sig inte lika mycket som han gjorde innan :) (tror jag inte iaf) :). Men vafan kan vi inte skita i det nu då? Jag ska sluta spamma iaf!

Äsch, han har inte varit så aktiv på siståne, bara.

Jag skiter gärna i det, men förvänta dig inte att jag kommer se bort om du skriver ett urbota dumt inlägg någon annan gång. Jag stör mig som sagt ganska rejält på dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, han har inte varit så aktiv på siståne, bara.

Jag skiter gärna i det, men förvänta dig inte att jag kommer se bort om du skriver ett urbota dumt inlägg någon annan gång. Jag stör mig som sagt ganska rejält på dig. :)

Haha, nej det har han verkligen inte. Vettifan va han håller hus :) Aja, inget mer tjabb i denna topicen nu då eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor