SallaD Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 HEj jag undrar om det finns något emulator prgram t.e.x Daemon Tools, som funkar till denna versionen av Vista Microsoft.Windows.Vista.Build.5600.RC1.x86 ^^ ? Mycket tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Datorhjälpstråden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Aa, bättre att skriva i datorhjälpstråden. *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Aa, bättre att skriva i datorhjälpstråden. *reported* Hur är det möjligt att jag lyckas störa mig på åtminstånde 75% av dina posts? Är det bara jag som har fått för mig något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hur är det möjligt att jag lyckas störa mig på åtminstånde 75% av dina posts? Är det bara jag som har fått för mig något? Japp, sen tycker jag det är skitkul att reta dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hur är det möjligt att jag lyckas störa mig på åtminstånde 75% av dina posts? Är det bara jag som har fått för mig något? Nej. killen är efterbliven och alla stör sig på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 HEj jag undrar om det finns något emulator prgram t.e.x Daemon Tools, som funkar till denna versionen av Vista Microsoft.Windows.Vista.Build.5600.RC1.x86 ^^ ? Mycket tacksam för svar. Gå in på den här sidan så kanske du kan få hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Bara stycket "Microsoft.Windows.Vista.Build.5600.RC1.x86" visar ju att du har laddat ner det. Fy på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Bara stycket "Microsoft.Windows.Vista.Build.5600.RC1.x86" visar ju att du har laddat ner det. Fy på dig! Vad jag vet så har ju M$ lagt upp den på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nej. killen är efterbliven och alla stör sig på honom. Nej, jag är inte efterbliven och nej inte ALLA stör sig på mig. Det var fler som störde sig på mig innan stellan gav mig hybernate i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vad jag vet så har ju M$ lagt upp den på deras sida. Har dom lagt upp Vista gratis för folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Har dom lagt upp Vista gratis för folk? Varför inte? det är ju inte slut versionen. Edit: SixXe, en vecka till skulle sitta fint. Redigerad 7 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Varför inte? det är ju inte slut versionen. Edit: SixXe, en vecka till skulle sitta fint. Vafan har du emot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Vafan har du emot mig? Du skriver massa skit i alla trådar, senaste jag störde mig på var när du skrev i val-tråden. Vet du ens vad alla partier står för, eller ska du bara vara med för att du vill? Edit: jag ahr gjort det också, men jag försöker inte vara någon 13-åring som tror sig veta allt om alla partier. Redigerad 7 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Du skriver massa skit i alla trådar, senaste jag störde mig på var när du skrev i val-tråden. Vet du ens vad alla partier står för, eller ska du bara vara med för att du vill? Edit: jag ahr gjort det också, men jag försöker inte vara någon 13-åring som tror sig veta allt om alla partier. Inte i alla trådar men ok, jag skriver rätt mycket skit och ska försöka sluta med det och ja, jag vet överlag vad alla partierna står för! Redigerad 7 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Gå in på den här sidan så kanske du kan få hjälp Tack , men det fanns inget på den här sidan, inget jag kunde hitta iaf. Några fler förslag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nej, jag är inte efterbliven och nej inte ALLA stör sig på mig. Det var fler som störde sig på mig innan stellan gav mig hybernate i en vecka. Räkna upp några som inte stör sig på dig nu, men som gjorde det förut. Och btw: Japp, sen tycker jag det är skitkul att reta dig! Nöjet är helt på min sida. Det du inte inser är att du bara får dig själv att verka ännu fjantigare än du redan är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Räkna upp några som inte stör sig på dig nu, men som gjorde det förut. Och btw: Nöjet är helt på min sida. Det du inte inser är att du bara får dig själv att verka ännu fjantigare än du redan är. Stellan stör sig inte lika mycket som han gjorde innan (tror jag inte iaf) . Men vafan kan vi inte skita i det nu då? Jag ska sluta spamma iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Stellan stör sig inte lika mycket som han gjorde innan (tror jag inte iaf) . Men vafan kan vi inte skita i det nu då? Jag ska sluta spamma iaf! Äsch, han har inte varit så aktiv på siståne, bara. Jag skiter gärna i det, men förvänta dig inte att jag kommer se bort om du skriver ett urbota dumt inlägg någon annan gång. Jag stör mig som sagt ganska rejält på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Äsch, han har inte varit så aktiv på siståne, bara. Jag skiter gärna i det, men förvänta dig inte att jag kommer se bort om du skriver ett urbota dumt inlägg någon annan gång. Jag stör mig som sagt ganska rejält på dig. Haha, nej det har han verkligen inte. Vettifan va han håller hus Aja, inget mer tjabb i denna topicen nu då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts