Zaibatzu Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Är det någon som spelar diablo2 här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Är det någon som spelar diablo2 här? ja... <_< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 nej. men gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Jag spelade det för typ 2 år sen Då gick jag, som mina andra LAN-polare, in för att få en bra gubbe... men vilket mistag man gjorde... någon månad senare upptäckte man ett fuskprogram som kunde generera supergubbar med supervapen... sen dess har jag inte kört det så mycket... och jag orkar inte starta en ny gubbe på Battle.net... ALDRIG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Det suger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Nej det e skit kul vad är det nu för program hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Jamella? Eller kanske ShadowMaster? Vissa är ju en av dom få här i Kramfors som kan göra vita items.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Nödvändigt att dra upp en nästan 2 år gammal tråd? inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2004 Låt sånna här gammla topicar vara..! *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts