Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Wow, jag hade ingen aning om att RHCP har varit med i The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Metallica i det första avsnittet av säsong 18 som startar idag på FOX. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/04/The_Mook_the_Chef_the_Wife_and_Her_Homer.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 nu vill jag ha på Michael. Michael var aldrig med i serien. Det var nån mental psyked patient som trodde han var michael jackson ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 THE WHITE STRIPES Fast avsnittet inte har visats än... Säsong och avsnitt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Säsong och avsnitt tack Den här säsongen som går just nu, började i söndags i USA. Vilket avsnitt vet jag dock inte. Tyckte mig läsa att även Foo Fighters ska vara med i Simpsons. BTW vad illa avsnittet med metallica var, dom var med i typ 1 minut eller nått sånt, okej att artister som är med i Simpsons inte brukar ha en sån stor roll men Metallica som sällan ställer upp i sånna program borde dom tagit vara lite bättre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Michael var aldrig med i serien. Det var nån mental psyked patient som trodde han var michael jackson ?! Ja, men vem gjorde rösten? Michael Jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Hmm nu blev det fel här Redigerad 14 september, 2006 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Säsong och avsnitt tack 19 september visar dom avsnittet i staterna. "Jazzy and the Puzzycats" heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 http://lavender.fortunecity.com/fullmonty/762/ahitler.jpg Adolf Hitler har vart med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 http://lavender.fortunecity.com/fullmonty/762/ahitler.jpg Adolf Hitler har vart med. Haha och sen får Abe en tennisboll i huvudet av Burns så att han missar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts