RavenE Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Håller på med ett jobb på skolan och jag skriver om The Simpsons. Jag har skrivit att serien har fått pris för flest kändisröster. Jag har nämnt att bl.a. Michael Jackson, Pamela Anderson och Stephen Hawking har varit med. Jag har hittat bild på Stephen Hawking när han var med och nu vill jag ha på Michael och Pamela. Det behöver inte vara just de två, men om ni hittar bilder på nån/några andra kändisar, lägg gärna upp dom. Behöver bilderna senast ikväll, ska vara klart imorgon. Redigerad 7 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Michel More har också varit med om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Britney Spears, Carmen Electra, R.E.M, N'sync och många mer har vart med, men jag hittar dock inga bilder på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 J.K. Rowling, Tony Blair, Sir Ian McKellen, Evan Marriot. Bandet "The Who". 50-cent. Elvis Costello, Tom Petty, Keith Richards, Mick Jagger, Lenny Kravitz, Brian Setzer. Jason Bateman. Elton john. Rupert Murdoch Ähh helvete, var för många på senaste sidan jag hittade. titta här: http://animatedtv.about.com/library/galler...llery_10_13.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Blink 182 var ju med i ett avsnitt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 THE WHITE STRIPES Fast avsnittet inte har visats än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag minns Tony Hawk- avsnittet. Ringo Starr och Tom Jones har varit med också. Google är din vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Yeah, bästa bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jackson var med men han "spelade" inte sig själv. Här är några bilder btw. . http://www.mandys-web.de/promis.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Här har du Blink 182! http://www.geocities.com/on_the_simpsons/images/Blink182_simpsons.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Haha fett sköna bilder blev faaan sugen att kolla på simpsons nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Finns det så många kändisar som varit med i Simpsons? Trodde det bara var typ 10st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Finns det så många kändisar som varit med i Simpsons? Trodde det bara var typ 10st Brukar komma kändisar i såna här program, och Simpsons har ju gått så länge. Är inte kändisarnas röster alltid heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Brukar komma kändisar i såna här program, och Simpsons har ju gått så länge. Är inte kändisarnas röster alltid heller De flesta gångerna är det deras röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Finns det så många kändisar som varit med i Simpsons? Trodde det bara var typ 10st http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_guest...on_The_Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 De flesta gångerna är det deras röster. Jag vet, men inte alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jag vet, men inte alltid... Men oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Stephen King Paul McCartney Redigerad 8 september, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Tack alla som hjälpt mig Projektet blev jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts