Spam Snuten Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tittade inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Varför är ingen intereserad av politik? Det är skitinteressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Röstade Persson men ångrar mig. Oavgjort vill jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Slår vad om att de flesta här faktiskt inte ens har tittat men röstar på vad man själv har för åsikter och tankar. Tråkigt att dessa människor skall förstöra en omröstning. Det är bara en tanke, men jag anar att det är så. RÖSTA BLÅTT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Japp, man ser en grej tydligt. Vänstern tycker att Persson var bättre och högern tycker Reinfeldt var det. Varför jag tycker att Reinfeldt var bättre är för att jag sympatiserar med hans åsikter och tycker precis som du fast motsatsen - att Persson hadde jobbiga kommentarer. Brukar bli såhär när det är en debatt och den man tycker säger vettigast grejer är ju givetvis bäst, men Göran är faktiskt en bra debattör. Han vet var han ska klämma. Stämmer nog. Rött, för i helvete. Klart. RÖSTA RÖTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Inget parti är värt att rösta på i dagsläget, så nog om det. Men jag skulle bara vilja poängtera att jag hade stor lust att personligen halshugga varenda liten äcklig person i publiken som "hö-hö-hö"-skrattade åt de bådas torra skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hur är det man säger ... Plånboken till höger, hjärtat till vänster. Jag tittade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Såg den inte, men imorgon är det skolval . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hur är det man säger ... Plånboken till höger, hjärtat till vänster. Jag tittade inte. Eller; Blodet är är rött, och hjärtat sitter fortfarande på vänster sida. Jävligt lamt, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Eller; Blodet är är rött, och hjärtat sitter fortfarande på vänster sida. Jävligt lamt, men ändå. Hjärtat sitter i mitten. Har inte sossarnas skolpolitik sett till att ni lär er sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Såg den inte, men imorgon är det skolval . Haha, vi har skolval på torsdag Vilka ska du rösta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Haha, vi har skolval på torsdag Vilka ska du rösta på? Jag gör som svenskarna gör, säger inte, men det blir högern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag gör som svenskarna gör, säger inte, men det blir högern. Okej, här blir det Moderaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hjärtat sitter i mitten. Har inte sossarnas skolpolitik sett till att ni lär er sånt? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jag tittade inte. Men jag har hursomhelst bestämt mig för att rösta på fp tack vare deras skolpolitik så.. . Rösta ljusblått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Det vi har nu tycker jag är helt okej. Inga stora krav på invandrare men dåligt med jobb. Sjukvården är rätt okej. Röstar man blått så kan du säga hej då åt de. När Moderaterna vann Valet sist så blev det ett helvete för Sverige. Ekonomin sjönk och det blev kaos. Gissa varför Persson är Minister? jo för att moderaterna sög och folket valde Soccarna!. Varför inte stanna så?. My ass med "NYA" moderaterna. Ibland är persson lite skruvad. Han bara åker runt och skakar hand med andra hög rankade folk och gör inget åt Sverige. Men ska vi rösta på Moderaterna för de? och få det ännu värre Redigerad 7 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Det vi har nu tycker jag är helt okej. Inga stora krav på invandrare men dåligt med jobb. Sjukvården är rätt okej. Röstar man blått så kan du säga hej då åt de. När Moderaterna vann Valet sist så blev det ett helvete för Sverige. Ekonomin sjönk och det blev kaos. Gissa varför Persson är Minister? jo för att moderaterna sög och folket valde Soccarna!. Varför inte stanna så?. My ass med "NYA" moderaterna. Ibland är persson lite skruvad. Han bara åker runt och skakar hand med andra hög rankade folk och gör inget åt Sverige. Men ska vi rösta på Moderaterna för de? och få det ännu värre Här ser vi ett bra exempel på en som tar efter sina sosseföräldrar. Kan du inte läsa på lite, snälla! Det där är bara ett skitargument för att försvara vänstern, folk som är lite pålästa vet vad det hela handlar om. Redigerad 7 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Här ser vi ett bra exempel på en som tar efter sina sosseföräldrar. Kan du inte läsa på lite, snälla! Det där är bara ett skitargument för att försvara vänstern, folk som är lite pålästa vet vad det hela handlar om. Har inget tid till de. Men jag kan väl läsa på nu eftersom vi på skolan jobbar om Valet. Som sagt, jag har fått detta av mina föreldrar och dom har ju inte läst heller så. Aja, jag ska se vad jag kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Det vi har nu tycker jag är helt okej. Inga stora krav på invandrare men dåligt med jobb. Sjukvården är rätt okej. Röstar man blått så kan du säga hej då åt de. När Moderaterna vann Valet sist så blev det ett helvete för Sverige. Ekonomin sjönk och det blev kaos. Gissa varför Persson är Minister? jo för att moderaterna sög och folket valde Soccarna!. Varför inte stanna så?. My ass med "NYA" moderaterna. Läs på innan du yttrar dig. Det gick dåligt för hela Europa under den perioden, så att skylla på moderaterna är fel. Och att Persson säger att det går bra för Sverige nu är sant, men det är ju en tidsfråga. Det är knappast hållbar utveckling att låta 1,5 miljoner personer leva på bidrag, speciellt när minst 300.000 av dom vill och kan jobba. Sossarnas välfärdspolitik är byggd för att klara 80- och 90-talets högkonjukturer, men på grund av oroligheter med invandring till följd samt en orolig värld i allmänt så klarar deras system inte dagens situation. Då är det väldigt dumt att ge mer a-kassa och ersättningar, moderaterna har mer humana och realistiska förslag (sänka a-kassa och ersättningar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Det vi har nu tycker jag är helt okej. Inga stora krav på invandrare men dåligt med jobb. Sjukvården är rätt okej. Röstar man blått så kan du säga hej då åt de. När Moderaterna vann Valet sist så blev det ett helvete för Sverige. Ekonomin sjönk och det blev kaos. Gissa varför Persson är Minister? jo för att moderaterna sög och folket valde Soccarna!. Varför inte stanna så?. My ass med "NYA" moderaterna. Ibland är persson lite skruvad. Han bara åker runt och skakar hand med andra hög rankade folk och gör inget åt Sverige. Men ska vi rösta på Moderaterna för de? och få det ännu värre Sverige är ingen planekonomi, konjukturen beror till största del på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts