diarrehampus Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Undrar hur man ändrar filtyp till en mobil Har tankat video från video google. Skulle vara tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Undrar hur man ändrar filtyp till en mobil Har tankat video från video google. Skulle vara tacksam för svar Vad exakt är det du ska göra? Vad är det för format på filen och vad vill du ha för format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Format heter google nånting. Vill göra det till en mpeg fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag använder ImTOO 3gp media converter hittade det på downloads.com tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Format heter google nånting. Vill göra det till en mpeg fil Hmm... du får väl helt enkelt googla fram en sak som konverterar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Det går inte Hittade ett program men det stödjer inte google EDIT: Jag tankade om den i format för ipod Redigerad 6 september, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Det går inte Jag kan få bild men inget ljud EDIT: Fick det att funka Redigerad 7 september, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Datorhjälpstråden? Aja, skönt att du fick det att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts