I lol Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) ... Edit: Ja, hade inte tid att tänka ut nåt att säga. Nu börjar jag bli trött på att många vackra Freeroam spel blir kallade gta-kopior Redigerad 6 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 ... Det var ju väldigt givande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Indeed. Redigerad 6 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 ... Edit: Ja, hade inte tid att tänka ut nåt att säga. Nu börjar jag bli trött på att många vackra Freeroam spel blir kallade gta-kopior Kanske men, "dom har inte gtakänslan" UP YOURS.... INTE GTA ÄLSKADE TYP! Bry dig bara inte om det... Finns en låt som heter So what, lyssna på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Men sorry, att jag inte fått min skönthetssömn @Colan K: Om dom inte har en GTA känsla så är de väl inte en GTA kopia? Då är det ju något helt annat med en annan känsla. Redigerad 6 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kanske men, "dom har inte gtakänslan" UP YOURS.... INTE GTA ÄLSKADE TYP! Bry dig bara inte om det... Finns en låt som heter So what, lyssna på den Oh my god! Du är ju bäst på att imitera Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Oh my god! Du är ju bäst på att imitera Fido Vem.. är fido XD I lol @ Jag var ironisk med gtakänslan. Sen.. tycker jag bara alltihop här är gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vem.. är fido XD I lol @ Jag var ironisk med gtakänslan. Sen.. tycker jag bara alltihop här är gay http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=10068 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=10068 Jahaa, fattade inte med bara fido ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Vilken förolämpning du Gayade min tråd!!!!!11 :'( Om alla freeroam spel med en bil ska kallas GTA-kopior föreslår jag att alla plattformspel är Mario-kopior och alla FPS spel Wolfenstein 3D-kopior osv. Redigerad 6 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Håller med dig ilol. man skulle ju lika gärna kunna kalla alla fps spel för wolfenstein 3d kopior. dock är gta den bästa free roaming serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Saints Row kallas GTA-klon därför de har gäng i spelet precis som San Andreas. Du är i ett gäng, du ska utrota ett annat gäng. Precis som i San Andreas. "It's been done". Idéen har redan utförts i ett tidigare spel, de gör den igen men de lägger till saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Saints Row kallas GTA-klon därför de har gäng i spelet precis som San Andreas. Du är i ett gäng, du ska utrota ett annat gäng. Precis som i San Andreas. "It's been done". Idéen har redan utförts i ett tidigare spel, de gör den igen men de lägger till saker. Men Saint's row hade tankarna om dom där gängen sen 2002 och då var inte ens SA under production vad jag vet, så då behöver det ju inte betyda att S'sR härmar GTA SA bara för att det släpps senare, då är det snarare San Andreas som härmar Saint's Row.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Men Saint's row hade tankarna om dom där gängen sen 2002 och då var inte ens SA under production vad jag vet, så då behöver det ju inte betyda att S'sR härmar GTA SA bara för att det släpps senare, då är det snarare San Andreas som härmar Saint's Row.. Jag vet mycket väl vad "hade tankerna" betyder. Det betyder man kanske möjligt någon gång i framtiden fall man orkar göra det. Sen exakt när SA kom så började dom med sin "ide" Och det där, är dagens sanning damm Im good... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Men Saint's row hade tankarna om dom där gängen sen 2002 och då var inte ens SA under production vad jag vet, så då behöver det ju inte betyda att S'sR härmar GTA SA bara för att det släpps senare, då är det snarare San Andreas som härmar Saint's Row.. Rockstar North sa att de började jobba på San Andreas direkt efter Vice City blev klart i en intervju långt innan San Andreas släpptes. VC släpptes 29:e oktober 2002 i Amerika. Och San Andreas var ute långt före, 2 år ungefär, de kan ha ändrat en hel del i spelet sen dess. När de såg hur populärt San Andreas blev så tror jag utan tvekan att de ändrade saker i sitt spel. Det kanske har varit i produktion sen 2002, men vet ni hur det såg ut från grundidén?... Dessutom har R* North haft idéen om gängen långt innan. Fanns gäng på gatorna redan i GTA3, och t.o.m. i 2D-spelen. Det är Saints Row som tagit idéen om gäng, inte vice versa. Redigerad 6 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Rockstar North sa att de började jobba på San Andreas direkt efter Vice City blev klart i en intervju långt innan San Andreas släpptes. VC släpptes 29:e oktober 2002 i Amerika. Och San Andreas var ute långt före, 2 år ungefär, de kan ha ändrat en hel del i spelet sen dess. När de såg hur populärt San Andreas blev så tror jag utan tvekan att de ändrade saker i sitt spel. Det kanske har varit i produktion sen 2002, men vet ni hur det såg ut från grundidén?... Dessutom har R* North haft idéen om gängen långt innan. Fanns gäng på gatorna redan i GTA3, och t.o.m. i 2D-spelen. Det är Saints Row som tagit idéen om gäng, inte vice versa. Hm. Så i längden på något sätt så har alla speltillverkare snott idéer från Pong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Hm. Så i längden på något sätt så har alla speltillverkare snott idéer från Pong. Nej. Saints Row har gjort något liknande till GTA-spel. De har gäng som en stor del av dess storyline, precis som San Andreas. Det är fel att kalla något spel en klon av något annat, då en klon är något exakt likadant, att det liknar något annat är däremot en bra liknelse. Men att ni försöker få det till att R* North har snott idéen av dom är bara patetiskt. Rockstar North eller DMA Design som de kallade sig förut var först med gängidéen i ett spel, och det kan ni inte förneka hur mycket ni ens försöker. Med andra ord har Saints Rows-utvecklare tagit idéen om att lägga in gäng i spelet... Redigerad 6 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Nej. Saints Row har gjort något liknande till GTA-spel. De har gäng som en stor del av dess storyline, precis som San Andreas. Det är fel att kalla något spel en klon av något annat, då en klon är något exakt likadant, att det liknar något annat är däremot en bra liknelse. Men att ni försöker få det till att R* North har snott idéen av dom är bara patetiskt. Rockstar North eller DMA Design som de kallade sig förut var först med gängidéen i ett spel, och det kan ni inte förneka hur mycket ni ens försöker. Med andra ord har Saints Rows-utvecklare tagit idéen om att lägga in gäng i spelet... Ja, jag har inte sagt något. Förutom att det är onödigt att säga att SR suger när man inte änns testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ja, jag har inte sagt något. Förutom att det är onödigt att säga att SR suger när man inte änns testat det. Jag har inte sagt att det suger. Jag planerar själv att införskaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Jag har inte sagt att det suger. Jag planerar själv att införskaffa det. Jag sa inte att du sa det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts