Colan K Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Starta ett eget gäng låter rätt ballt, om jag uppfattade det rätt av någon skrev nu då. Komma där med sina vänner och hoppa på en av mobbarna i bamban. "Think your tough hu ? Take him!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Han menar att hans PS2 har blivit segt Ja, du har så rätt! En kaka till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Han menar att hans PS2 har blivit segt Men inte också på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Nu säger jag det en gång för alla: Man kan inte starta egena gäng! Men man kan gå med i ett av de fem gäng som redan finns! Här är en kille som scannat in ännu en artikel(fyra sidor lång) om Bully ifrån en tidning: http://www.bully-board.com/portal.php?arti...bullworthacadem Fy fan vad bra det här spelet kommer att bli! Redigerad 11 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Shit! Jag läste just i artikeln att det finns en risk för att Bully inte släpps i Europa!!! ! Hur kan detta stämma?? Har jag fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag hoppas också att det kommer släppas till PC då mitt Platstation 2 har varit med i några år och börjar bli segt. PS2 i sej börjar väl inte bli segt. Men min burk börjar bli seg eftersom att jag har haft den sen samma år som den släpptes, och det är ganska länge sen. Vad du virrar, bestäm dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Shit! Jag läste just i artikeln att det finns en risk för att Bully inte släpps i Europa!!! ! Hur kan detta stämma?? Har jag fel eller? Ja, Bully släpps inte i Europa. För det släpps under ett annat namn i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Jo jag håller med. Sluta virra . Fy fan om Bully stoppas i Europa. Det här kommer ju att bli ett skitbra spel! Allt jag vill ha i ett spel finns sammlat i Bully! Fan, alla kritiker är ju 40+ och har aldrig spelat ett spel i hela sitt liv. De drar bara förhastade slutsattser av namnet på ett spel de inte vet något om. Ett spel som heter Bully behöver ju inte nödvändigtvis placera en i rollen som mobbare. Det vore ju som att säga att "Fredagen den 13:e" är en dokumäntär om otur. Man får väl för fan läsa lite om ett spel och hellst spela det innan man börjar yttra sig. Hoppas att Bully inte stoppas!! Fy fan om det gör det! EDIT: Oj då, nu har jag skämt ut mig. Artikeln skrevs innan Rockstar hade bestämt sig för att byta namn till Canis canem edit. Fy fan vad lättad jag blev! Redigerad 11 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 NEEEE DE MÅSTE KOMMA :'( Annars drar jag från Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Va du skräms Cortez Om det inte hade kommit hade jag hotat att rövk*ulla göran persson i nästa debatt, i direktsändning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ooo vilken lättnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Som sagt, skäms som fan för att jag skrev att det riskerade att stoppas i Europa. Jag måste lära mig att inte skumma igenom artiklar. Btw, lite info ifrån artikeln: *Om du blir jagad av mobbare så kan du alltid springa till närmsta prefekt som då kommer att hjälpa dig att jaga iväg asen. Men mobbare har ju för vana att spela oskyldiga om de ser en vakt eller lärare i närheten. * Varje lov kommer att ha ett tema, tex halloween, jul etc etc Låter läckert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Va du skräms Cortez Om det inte hade kommit hade jag hotat att rövk*ulla göran persson i nästa debatt, i direktsändning Ja, jävlar. Kommer inte alla spel till europa ska jag döda alla partiledare, statsministern os.v For the HORDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Nee....alla förutom piratpartiet..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 (redigerad) Nee....alla förutom piratpartiet..eller? Ja dom är ju goda Redigerad 11 september, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Ja dom är ju goda Bah, dom skiter i all politik. Dom vill bara att folk ska kunna ladda ner musik/filmer m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Jag tror nog inte att det är partier som avgör om ett spel får släppas i ett land eller inte. Det är olika föreningar som anser att vissa spel inte är lämpliga i ett land. Så Persson har nog inte så mycket med det här att göra. Men död åt honom i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Bah, dom skiter i all politik. Dom vill bara att folk ska kunna ladda ner musik/filmer m.m. Därför är dom goda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Därför är dom goda Håller delvis med dig där. Ett parti som endast inriktar sig på en fråga kan helt enkelt inte gå långt. De kommer nog inte över 4% gränsen i år tyvärr. Men visst vore det härligt. Fast efter ett tag så skulle ju musiken/filmerna/programen etc sluta produceras eftersom det inte längre lönar sig att skapa något. Kanske man skulle införa att staten hjälper skivbolag och liknande med något slags bidrag. Fan nu börjar jag ju låta som en sosse. Fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Vad du virrar, bestäm dig! Vad är det som är så svårt att förstå? [insert historie-berättar-röst here] Lajnux har ett PS2 =) Han har haft det sedan det var alldeles top-of-the-line-tecnology =) Nuär hans PS2 så gammalt så att det börjar bli alldeles segt =( Men han gillar själva konsollen för det. =) Förövrigt så är det här ett spel som jag verkligen längtar efter. Otroligt mycket. Själva spelidéen är verkligen klockren, det är bara att hoppas att den blir väl genomförd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts