Maimstream Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Wow, sökte igenom forumet efter den här tråden för att se om nyheten hade dykt upp än. (Är ju inte så mycket i den här delen av forumet ...) Någon som vet ifall det är bekräftat att en uppföljare faktiskt kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Wow, sökte igenom forumet efter den här tråden för att se om nyheten hade dykt upp än. (Är ju inte så mycket i den här delen av forumet ...) Någon som vet ifall det är bekräftat att en uppföljare faktiskt kommer? Ingenting är bekräftat. Det enda man har hört är ju kompositören som sa att han jobbade med Bully 2. Men jag tror iallafall att det är under utveckling och jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Med tanke på at ettan hands-down är mitt absoluta favoritspel så längtar jag otroligt mycket efter tvåan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts