SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Väntar fortfarande på en PC version :/ Dom hade nog gått ut och sagt något nu om en PC-version skulle varit aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Dom hade nog gått ut och sagt något nu om en PC-version skulle varit aktuellt. Ska de göra det till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ska de göra det till PC .... ..... Läs hans inlägg en gång till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ska de göra det till PC Är du dum på riktigt? Gör som Kebab sa, läs mitt inlägg en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Nu har jag läst inlägget. Trodde det när man såg att det stog nåt med PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Har nån en karta som visar var gummibanden och tomtarna fins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Har nån en karta som visar var gummibanden och tomtarna fins? Postade en länk nåra sidor bak med massa 100% grejs Sorry för dubbelpost men jag ville bara tipsa om en bra hemsida där man bland annat kan se vart alla samlarsaker finns, en walktrough helt enkelt *CLICK* Nu var jag snäll Redigerad 17 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Postade en länk nåra sidor bak med massa 100% grejs Nu var jag snäll Tack polarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Någin sin kör fortfarande kö. - tagning 1 Någon som fortfarande kör detta spel - tagning 2 Använd tagning 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Åååh snart kommer spelet till 360:n... längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Åååh snart kommer spelet till 360:n... längtar! Hade inte du spelet till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Hade inte du spelet till ps2? eeh..nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Åååh snart kommer spelet till 360:n... längtar! Kommer det till 360!!! Då blir det ett steg närmare ett köp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Kommer det till 360!!! Då blir det ett steg närmare ett köp då Till Wii också har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Till Wii också har jag för mig Meh, till Wii... då kommer dom ju ha samma grafik som PS2 Fast det blir skoj med motionsensor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag tycker det borde komma till PSP åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag tycker det borde komma till PSP åtminstone. njaaa.. Meh, till Wii... då kommer dom ju ha samma grafik som PS2 Kommer det på PSP så får det iaf bättre grafik än Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Härliga härliga Canis Canem Edit aka Bully. Mitt absoluta favorit spel. *Spelkänsla i sin renaste form *Härliga karaktärer *Mysig stad som alltid gör mig på glatt humör *Ett av de bästa specialskrivna soundtracken någonsin Kan man annat än älska det här spelet? Vore najs om det kom till fler konsoller så att även icke PS2:are fick njuta av CCE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Härliga härliga Canis Canem Edit aka Bully. Mitt absoluta favorit spel. *Spelkänsla i sin renaste form *Härliga karaktärer *Mysig stad som alltid gör mig på glatt humör *Ett av de bästa specialskrivna soundtracken någonsin Kan man annat än älska det här spelet? Vore najs om det kom till fler konsoller så att även icke PS2:are fick njuta av CCE Det ska ju komma till 360 Redigerad 3 november, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det ska ju komma till 360 Har du någon bekräftelse på det? Kan du posta releasedatum och sånt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts