Hunter Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Jag tycker spelet var lagom långt, kanske för att jag flera andra uppdrag som var .. första chapter där gick det skit trögt, gjorde 1 uppdrag per dag, gick på alla lektioner o allt. Utom engelskan Redigerad 7 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag tycker spelet var lagom långt, kanske för att jag flera andra uppdrag som var .. första chapter där gick det skit trögt, gjorde 1 uppdrag per dag, gick på alla lektioner o allt. Utom engelskan Precis som jag. Ibland hände det att jag gjorde 1 uppdrag var tredje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag börjadce med att göra 3 uppdrag per dag, gick sedan till 2 och nu gör jag 1 per dag (Ibland mer sällan för jag vill inte att spelet ska sluta nu när jag är på Chapter 5). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tyckte spelet va rätt trögt i början, men sen gjorde jag alla english,gym,chem och art lektionerna så spelet blev lite roigare, sen gjorde jag ett uppdrag sen kunde jag inte sluta Började om igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Enda nackedelen med spelet, som jag ser, är att tiden är alldeles för kort på en dag, storyn är för kort. Och att när man har klarat spelet finns det inget mer att göra. Jag har inte spelat sen jag klarade de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 De skulle ha satt in så att man kan spela om alla uppdragen efter man har klarat spelet. Som det är i Saiths Row. (Hoppas Rockstar lånar den ideen till GTA4 för det störigaste med GTA spelen har alltid varit att man måste spela igenom hela spelet om man vill spela om ett favorit uppdrag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Köpte spelet igår och spelade lite på kvällen. Riktigt kul spel, dock tycker jag att dagarna är på tok för korta. Om man går på lektionerna har man knappt någon tid till annat. Är bara på Chapter 1, kan man gå ut på stan redan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Köpte spelet igår och spelade lite på kvällen. Riktigt kul spel, dock tycker jag att dagarna är på tok för korta. Om man går på lektionerna har man knappt någon tid till annat. Är bara på Chapter 1, kan man gå ut på stan redan nu? Nepp, det kommer i Chapter 2 har jag för mig. Men i Chapter 1 vet jag att man inte får gå ut. Men staden är ändå knappt nånting. Skulle vara tivolit då. Redigerad 10 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Nepp, det kommer i Chapter 2 har jag för mig. Men i Chapter 1 vet jag att man inte får gå ut. Men staden är ändå knappt nånting. Skulle vara tivolit då. Jo, staden är väl endå kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jo, staden är väl endå kul Nej, verkligen inte. Kan vara rätt kul att köra omkring på vespan men det är de enda. Uppdragen är de enda som är kul i spelet. Och dom är verkligen roliga Möjligtvis lite för lätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Köpte spelet igår och spelade lite på kvällen. Riktigt kul spel, dock tycker jag att dagarna är på tok för korta. Om man går på lektionerna har man knappt någon tid till annat. Är bara på Chapter 1, kan man gå ut på stan redan nu? Inte fören Chapter 2, efter några uppdrag. Ett tips: Gå inte på lektionerna direkt när det ringer. Första lektionen är från 09:00 till 11:30. Andra är från 13:00 till 15:30. Under de tiderna kommer prefekt (Vakterna) att jaga dig om du kommer under deras synfält (Typ som i Metal Gear Solid). Men att gå på lektionen kl 09:00/13:00 är slöseri med tid för när klassen är slut så är klockan 11:30/15:30. Gör istället vad du vill under de tiderna och spring sedan till lektionen 11:00/15:00 (Då får du en halvtimme på dig att ta dig dit som räcker i de flesta fall utom möjligtvis Gymet) istället för så länge du tar dig till lektionen innan 11:30/15:30 så kan du göra den. Då får du lite mer tid att göra annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har klarat spelet nu. Chapter 5 var klart den bästa och roligaste delen. Slutstriden var rätt cool om än lite enkel. Hade varit roligare om alla slogs mog Jimmy också och om striden mot Gary hade varit längre. Men kul att allt ordnade sig, fast jag hade velat se en epilog till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Någon som kör de här längre Jag slutade köra för ett tag sen, fick aldrig 100% fick bara 77 eller 76 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Någon som kör de här längre Jag slutade köra för ett tag sen, fick aldrig 100% fick bara 77 eller 76 typ Slutade precis efter att jag klarat de. För ungefär 20 dagar sen. Fick ca 60 % kanske eftersom jag inte orkade spela mer efter uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag kör om det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hej. Här kommer det några drickatips, som förmodligen alla vet om. För att få gratis dricka, gå fram till en drickaautomat, vänta tills det kommer en och lägger i pengar, Ta tag i personen och släng iväg han/hon, och gå fram och så står det "Take drink", ungefär. För att få "Drickahjälmen, som man får när man dricker 500 läsk, gå till en affär och köp där. Snabbare och lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag slutade spela efter att jag klarade det för 3 veckor sedan. Finns tyvärr inte så mycket att göra efter att man klarat det. Jag saknar verkligen spelet. Det var verkligen ett jäkla kul spel. Hade det inte varit för att jhag har så många spel att spela nu så hade jag spelat om det. Väldigt synd att det inte blir någon uppföljare. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Väldigt synd att det inte blir någon uppföljare. :'( Blir det inte? det var synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Väntar fortfarande på en PC version :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Väntar fortfarande på en PC version :/ Då får du nog vänta länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts