Archemra Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Hehe hoppas man kan mula mesarna Var utspelas det? På en Internatskola i England Edit: Ny sida Redigerad 9 september, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 På en Internatskola i England Edit: Ny sida England trodde du skulle utspela sig i staterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 England trodde du skulle utspela sig i staterna Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) England trodde du skulle utspela sig i staterna Det har blivit en missuppfattning här, spelet utspelar sig i New England, en stat i nord östra USA. Det hör man väl på de amerikanska accenterna i trailern. Jo den nya flash sidan är riktigt grym. Kolla in prospectus. Där står allt du behöver veta. Skitkul! Satt i en kvart och njöt. Snygg musik också. Harry Potter stil. Helt rätt känsla! Bully! EDIT: På en av bilderna på den officiella hemsidan så ser man ett parisehjul. Detta parisehjul liknar Wonder Wheel ifrån the Warriors väldigt mycket. En liten easternegg ifrån Rockstar kanske? Vänta lite... parisehjul.....NÖJESPARK! Redigerad 9 september, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det har blivit en missuppfattning här, spelet utspelar sig i New England, en stat i nord östra USA. Det hör man väl på de amerikanska accenterna i trailern. Jo den nya flash sidan är riktigt grym. Kolla in prospectus. Där står allt du behöver veta. Skitkul! Satt i en kvart och njöt. Snygg musik också. Harry Potter stil. Helt rätt känsla! Bully! EDIT: På en av bilderna på den officiella hemsidan så ser man ett parisehjul. Detta parisehjul liknar Wonder Wheel ifrån the Warriors väldigt mycket. En liten easternegg ifrån Rockstar kanske? Vänta lite... parisehjul.....NÖJESPARK! Nöjespark=Massor av Minispel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Nöjespark=Massor av Minispel Minispel + massor av berg & dalbanor och dylikt! Hoppas verkligen att man kan åka dit! Jag undrar hur det blir när terminen är slut. Börjar man om igen fast en grad upp eller? Om jag har förstått det rätt som är man ledig vid dessa tillfällen: Lunch, små raster, två långraster, helger, och på lov. Men på loven så står det i prospectus att de ska se till att barnen inte tappar skolandan. Antagligen så slänger väl lärarna in nått där också. Det är ju en internatskola och Jimmy har ju inget hem att åka till på loven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det jag har tänkt på är under lektionerna. Vill inte veta direkt efterssom om jag inte vet någonting så blir man ju förvånad för allt som finns. Men har tänkt på vad som händer under lektionerna.. sitter man där och har tråkigt ? ^^ kan man mobba under tiden... Hoppas det finns en i klassen som är klassens clown och liknande, så blir det lite realistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det jag har tänkt på är under lektionerna. Vill inte veta direkt efterssom om jag inte vet någonting så blir man ju förvånad för allt som finns. Men har tänkt på vad som händer under lektionerna.. sitter man där och har tråkigt ? ^^ kan man mobba under tiden... Hoppas det finns en i klassen som är klassens clown och liknande, så blir det lite realistiskt Jag ska inte berätta för mycket. Under lektionerna så startas ett minispel som du måste klara för att fixa lektionen. På tex engelskan så ska du kunna bilda ett visst antal ord med hjälp av bokstäver. Gympan kan du nog räkna ut själv. Det bästa är nog att ens skills uppgraderas om man är bra på lektionerna. Ju bättre du är på gympa ju starkare och snabbare blir du, i engelskan så blir du bättre på att förhandla med tex lärare om du kommer försent till lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Detta spelet kommer bli ett självklart köp om det kommer till krysslåda eller PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Här ska du kunna läsa om alla gäng som finns i skolan. Än så länge så finns det bara om nördarna men jag tror nog att det snart fylls på med mer gäng: http://www.gamesradar.com/us/ps2/game/feat...601121724465000 Går det att hitta värre nördar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Här är en hemsida med massor utav nya ingame foton. En visar hur man kör ner en killes huvud i en toalett, en annan hur man kör gocart och min favorit, hur man åker ner för en trappstong! http://www.gamesradar.com/us/ps2/game/imag...5000&page=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Någon som kan posta en trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Någon som kan posta en trailer? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 ... Ser ju riktigt lovande ut, men jag tycker dock att dom kunnat vänta tills PS3 släpps och göra det på trean istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ser ju riktigt lovande ut, men jag tycker dock att dom kunnat vänta tills PS3 släpps och göra det på trean istället. Haha ^^ Rätt gay att vänta så länge, sen är det inte något jag skulle vilja va så fint. Man är i en skola, behöver inte vara så grafiskt snyggt Rather have a ps2 in the hand than a 2 ps3 in the bush som man brukar säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Konstigt att ingen kommit på nått liknande tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det har blivit en missuppfattning här, spelet utspelar sig i New England, en stat i nord östra USA. Det hör man väl på de amerikanska accenterna i trailern. Jo den nya flash sidan är riktigt grym. Kolla in prospectus. Där står allt du behöver veta. Skitkul! Satt i en kvart och njöt. Snygg musik också. Harry Potter stil. Helt rätt känsla! Bully! EDIT: På en av bilderna på den officiella hemsidan så ser man ett parisehjul. Detta parisehjul liknar Wonder Wheel ifrån the Warriors väldigt mycket. En liten easternegg ifrån Rockstar kanske? Vänta lite... parisehjul.....NÖJESPARK! Tufft hoppas man kan åka och spy om man åker för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jaa först äta så man mår illa, sen åka karusell, sen spy ner folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Haha! Jo det vore något! Eller slänga ner någon ur berg & dalbanan så att det bara blir en blodig pöl av dem. Fast det tror jag inte att Rockstar lägger in i Bully. Det skulle spåra ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Haha! Jo det vore något! Eller slänga ner någon ur berg & dalbanan så att det bara blir en blodig pöl av dem. Fast det tror jag inte att Rockstar lägger in i Bully. Det skulle spåra ur. Spelet ska ju inte innehålla blod så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts