Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

Skit, jag har inte spelat Harry Potter spelen så jag hade ingen aning om att Harry Potter var som GTA. Jag menar att man mobbar folk (Knuffa i papperskorgen, låsa in folk i skåp, dra upp kalsångerna i skrevet, dunka deras huvud i toalettstolen), slåss, gör en massa hyss, ta GTA-aktiga uppdrag ( t ex snog underkläder från tjejerna till perversa lärare, ), snor cycklar och mopeder och har en hel stad att röra sig i. Är det samma där att man måste vara i klassrummen under en viss tid och bli slagen av vakter om man inte kommer dit på de tiderna? Och kan man där också förolämpa folk genom att gnida in deras ansikte i spott, dra upp deras kalsingar i skrevet eller göra tusen nålar på dem? Kan man lära sig en massa stridstekniker t ex hur man knäar nån i pungen, slår ner dem snabbare samt bryta sig in i andras skåp? Kan man förföra tjejerna och hångla med dem för att få mer i hälsa? Kan man köpa nya kläder, byta frisyrer och ha en massa coola fräckter?

Isåfall måste jag pröva Harry Potter spelen. :D

Fast ser skolan ut som den i Bully så har de verkligen misslyckats med att få fram atmosvären från filmerna för där ser skolan inte ett dugg ut sådär.

Nej fy vad läskigt rolig du är.

Du missförstod till väldigt många procent över 100 min tidigare post..

Grafiken, den verkar tråkig. Det är väldigt svårt å göra ett spel med soft känsla som utspelar sig i en skola.

Sen vet jag väl inte om GTA och Bully är speciellt lika heller, väldigt misslyckat försök då.

Du kan ju inte jämföra drive-by's å tusen nålar heller.. Hoppas jag.

Harry Potter har jag bara spelat lite snabbt på spelaffärer och testat hos en polare, så jag är väl inte allt för

säker på funktioner, uppdrag och liknande. Tycker bara det verkade allt för stelt.

Och skolan var verkligen ful i Harry Potter-spelen, det kan jag lova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Palla sitta på bussen i 1000år där jag bår den stannar fan i stupi kvaten tar fan 15-20min åka ner på stan så J*vla mycke bussen stannar sen vete fan om det är en Utläning eller sur kärring. :)

Det underlättar ju om du säger vilken stad du bor i, om du nu vill ha tips på vart man kan köpa tv-spelskonsoller.

Och för guds skull, kolla igenom dina inlägg innan du postar! För allas trivsel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Palla sitta på bussen i 1000år där jag bår den stannar fan i stupi kvaten tar fan 15-20min åka ner på stan så J*vla mycke bussen stannar sen vete fan om det är en Utläning eller sur kärring. :D

Fan, En kvart av ditt liv. :D

Men det är lugnt, En kvart av ditt liv är inte värt en svettig socka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är skit svår.. har oxå problem med den, har fastnat på English 2

Om du vill " Fuska " kolla här cheater

Jag var så illa tvungen att fuska. Dels för att jag har dyslexi och dels så finns det buggar som gör att för någon anledning så godkänner den inte alltid de ord den ska godkännan (Jag har gjort samma test 2 gånger och vissa ord jag använt innan funkade inte nästa gång). Dessutom så är det omöjligt för en Svensk att klara English 4-5. Det var knappt jag hann trots att jag fuskade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir troligtvis ingen uppföljare. Kanske lika bra... hoppas de kommer med någon originell spelidé igen.

http://www.joystiq.com/2007/01/04/no-bully...by-the-numbers/

Vadå igen??? Bully var väl orginell?

Iallafall jag tycker det är synd att Bully inte får nån uppföljare. Så jäkla kul jag har att spela spelet och precis som med GTA så finns det en massa nytt man skulle kunna göra med en Bully serie.

Men med tanke på all kritik de fick (Oförkänt) så förstår jag om de är tveksamma. Jag tycker att fler skulle göra som den där dommaren i Florida, spela spelet och se själva innan de öppna käften och klagar.

Tur att det finns en hel del andra liknande spel att se fram mot. Red Dead Revolver 2, GTA 4, Saints Row 2, GUN 2...

Edit: Hittade precis en ny bugg. Alla mina tags var plötsligt borta.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor