Wu Zi Mu Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Är inte riktigt övertygad, känns lite som om det är farligt likt Harry Potter spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Är inte riktigt övertygad, känns lite som om det är farligt likt Harry Potter spelen Det är faktiskt farligt likt Harry Potter-spelen. Musiken också... Men det slår Harry med hästlängder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Är inte riktigt övertygad, känns lite som om det är farligt likt Harry Potter spelen Nja, det är inte så likt Harry Potter spelen. Bara musiken, tycker jag iaf. Har du inte köpt de, gör de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nja, det är inte så likt Harry Potter spelen. Bara musiken, tycker jag iaf. Har du inte köpt de, gör de! Grafiken är ganska lik, miljön påminner en del om Potters skola också tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Är inte riktigt övertygad, känns lite som om det är farligt likt Harry Potter spelen Skit, jag har inte spelat Harry Potter spelen så jag hade ingen aning om att Harry Potter var som GTA. Jag menar att man mobbar folk (Knuffa i papperskorgen, låsa in folk i skåp, dra upp kalsångerna i skrevet, dunka deras huvud i toalettstolen), slåss, gör en massa hyss, ta GTA-aktiga uppdrag ( t ex snog underkläder från tjejerna till perversa lärare, ), snor cycklar och mopeder och har en hel stad att röra sig i. Är det samma där att man måste vara i klassrummen under en viss tid och bli slagen av vakter om man inte kommer dit på de tiderna? Och kan man där också förolämpa folk genom att gnida in deras ansikte i spott, dra upp deras kalsingar i skrevet eller göra tusen nålar på dem? Kan man lära sig en massa stridstekniker t ex hur man knäar nån i pungen, slår ner dem snabbare samt bryta sig in i andras skåp? Kan man förföra tjejerna och hångla med dem för att få mer i hälsa? Kan man köpa nya kläder, byta frisyrer och ha en massa coola fräckter? Isåfall måste jag pröva Harry Potter spelen. Fast ser skolan ut som den i Bully så har de verkligen misslyckats med att få fram atmosvären från filmerna för där ser skolan inte ett dugg ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Grafiken är ganska lik, miljön påminner en del om Potters skola också tycker jag Grafiken är möjligtvis lik men inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Skit, jag har inte spelat Harry Potter spelen så jag hade ingen aning om att Harry Potter var som GTA. Jag menar att man mobbar folk (Knuffa i papperskorgen, låsa in folk i skåp, dra upp kalsångerna i skrevet, dunka deras huvud i toalettstolen), slåss, gör en massa hyss, ta GTA-aktiga uppdrag ( t ex snog underkläder från tjejerna till perversa lärare, ), snor cycklar och mopeder och har en hel stad att röra sig i. Är det samma där att man måste vara i klassrummen under en viss tid och bli slagen av vakter om man inte kommer dit på de tiderna? Och kan man där också förolämpa folk genom att gnida in deras ansikte i spott, dra upp deras kalsingar i skrevet eller göra tusen nålar på dem? Kan man lära sig en massa stridstekniker t ex hur man knäar nån i pungen, slår ner dem snabbare samt bryta sig in i andras skåp? Kan man förföra tjejerna och hångla med dem för att få mer i hälsa? Kan man köpa nya kläder, byta frisyrer och ha en massa coola fräckter? Isåfall måste jag pröva Harry Potter spelen. Fast ser skolan ut som den i Bully så har de verkligen misslyckats med att få fram atmosvären från filmerna för där ser skolan inte ett dugg ut sådär. W0rd på de Weei jag e på Kapittel 3 nu Redigerad 1 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nån som vet vart man kan få tag i billigt PS2 vill gjärna ha detta spel. Min brosa har vårat PS2 haft det i lång tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Tror de blev nån bugg för mig nyss, jag fick andvända moppen på Lola´s race Eller ska de kanske va så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Tror de blev nån bugg för mig nyss, jag fick andvända moppen på Lola´s race Eller ska de kanske va så? Lol nice hände inte på mig kör ej så mkt nu.. men har klarat Art, Gym, shop, chem aa.. har bara engelskan o photography kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nån som vet vart man kan få tag i billigt PS2 vill gjärna ha detta spel. Min brosa har vårat PS2 haft det i lång tid nu. http://www.blocket.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Tror de blev nån bugg för mig nyss, jag fick andvända moppen på Lola´s race Eller ska de kanske va så? Det ska nog vara så, hände mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Det ska nog vara så, hände mig också Kanske bara händer så för dom som har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Tror de blev nån bugg för mig nyss, jag fick andvända moppen på Lola´s race Eller ska de kanske va så? Du kan använda mopen på alla cykelrace! Vinner lättare då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Du kan använda mopen på alla cykelrace! Vinner lättare då! Var får man moppen från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Var får man moppen från? Antingen sno eller köpa på tivolit genom biljetter som du kan vinna vid olika tävlingsstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Bläääh, jag vill verkligen ha ett PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Bläääh, jag vill verkligen ha ett PS2 Du kan få köpa mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 http://www.blocket.se Kebab jag menade ej köpa från nätet Asså vart man kan få tag det biligt i nån affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Kebab jag menade ej köpa från nätet Asså vart man kan få tag det biligt i nån affär. Menf kolla din lokala spelbutik eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts