hunt3d Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Den gången du ser ordet "trädgårdstomte" i spelet så ska jag respektera den rättelsen. Mmm, jag kan använda mitt hemliga översättningsprogram, sen får vi se vem som får sista skrattet, muhahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kom nyss hem från stan, har köpt NFS carbon och Canis Canem Edit,798 kr för allt Ska snart gå å spela, känns som jag kommer bli besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kom nyss hem från stan, har köpt NFS carbon och Canis Canem Edit,798 kr för allt Ska snart gå å spela, känns som jag kommer bli besviken Möjligtvis av NFS. Men definitivt inte av Canis Canem Edit, det levde iaf upp till alla mina förväntningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Möjligtvis av NFS. Men definitivt inte av Canis Canem Edit, det levde iaf upp till alla mina förväntningar! Har du klarat hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har du klarat hela spelet? Nej, men är nära att klara det nu. NFS carbon har jag inte ens kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu har jag spelat Canis och jag måste säja att spelet var inte upp till mina förväntningar, tyvär Men kul är de iallfall, e bara på första kapitlet än, gör mest lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ja men första kaptitlet är inte så jätte roligt. Kommer bli mycket bättre sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Ja men första kaptitlet är inte så jätte roligt. Kommer bli mycket bättre sen. Mmm jag har hört många säja det Edit: Hände nyss en lite kul grej Jag gick fram till Fatty å hotade honom med näven så han kissa på sig, sen stog han å skämdes ett tag sen sprang han rätt in i en vägg Redigerad 29 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vafan ska jag göra nu? jag har 67 eller 64% jag har gjort alla uppdrag, alla challenges, hur fan ska jag få 100%?? Vill få 100% på detta spel... på alla spel jag har så klarar jag bara storyn och tröttnar men nu har jag bestämt att jag ska få 100% på canis, har inte tröttnat på att spela det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vafan ska jag göra nu? jag har 67 eller 64% jag har gjort alla uppdrag, alla challenges, hur fan ska jag få 100%?? Vill få 100% på detta spel... på alla spel jag har så klarar jag bara storyn och tröttnar men nu har jag bestämt att jag ska få 100% på canis, har inte tröttnat på att spela det än. Du måste ju ta alla G&G kort och de. Måste vara rätt svårt, men LunCh skulle väl fixa en karta? Och klarade storyn idag, och ja, sista uppdraget var alldeles för lätt, men kul ! Men hade inte tänkt att klara 100%, om nu inte LunCh fixar den där kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Fick hem spelet igår och det är skitkul!! Synd bara att tiden är så begränsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Fick hem spelet igår och det är skitkul!! Synd bara att tiden är så begränsad. Där håller jag med! Det är verkligen alldeles för lite tid. Man hinner knappt göra annat än att gå på lektionerna på en dag. BTW så fixade jag vespan på tivolit idag . Askul att köra runt med den på stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Skaffade också skotern idag Men nu har jag fastnat på uppdraget där man ska hitta engelska lärarens flaskor, jag vet vart dom finns men det är den på tjejernas toalett som jag har problem med, så fort jag går in så kommer den där tanten å tar mig Någon som har något tips? Redigerad 31 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Skaffade också skotern idag Men nu har jag fastnat på uppdraget där man ska hitta engelska lärarens flaskor, jag vet vart dom finns men det är den på tjejernas toalett som jag har problem med, så fort jag går in så kommer den där tanten å tar mig Någon som har något tips? Hade också problem med det, men det är bara till å vara snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Hade också problem med det, men det är bara till å vara snabb Jaa men när jag är i toalett båset så kommer hon å tar mig och jag kommer inte ut för hon e i vägen och jag försöker slå å knuffa men inget funkar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Jaa men när jag är i toalett båset så kommer hon å tar mig och jag kommer inte ut för hon e i vägen och jag försöker slå å knuffa men inget funkar ju Men låt henne ta dig å sen trycker du bara på trekant så trampar du ju på henne och då kan du springa iväg EDIT: Min 1000:e post ! Redigerad 31 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Jaa jag har försökt de xD Men då blir hon endå kvar där hon står å jag kommer inte ut. Men jag får väl försöka springa fort som satan in å ut Edit: Min sjuhundrade post Redigerad 31 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Sorry för dubbelpost men jag ville bara tipsa om en bra hemsida där man bland annat kan se vart alla samlarsaker finns, en walktrough helt enkelt *CLICK* Redigerad 31 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Kan man inte äta "vanlig" mat i matsalen? När jag försöker ta mat så får man bara ett äpple eller banan Och när blir det vinter och hur länge varar den? Jag är nu på kapitel 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Kan man inte äta "vanlig" mat i matsalen? När jag försöker ta mat så får man bara ett äpple eller banan Och när blir det vinter och hur länge varar den? Jag är nu på kapitel 2 Den varar ett kapitel. Och nej, jag tror inte man kan äta den "vanliga" maten, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts