Hunter Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Öhrm. Fick spelet igår, och jag är verkligen nöjd med det. Spelade det i stort sett från fyra till tolv igår. Min fråga är hur jag skaffar mer restecpah hos Sporttöntarna eller mobbarna, för just nu ser det bara ut som att nördarna gillar mig, och det gillar inte jag enda sättet är att du måste klara uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Beställde det från Megastore.se idag. Längtar tills det kommer. En fråga: Vad händer om man inte går på lektionerna?Blir det "Mission Failed" då eller kan man gå på den lektionen nästa dag istället utan att det händer nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Beställde det från Megastore.se idag. Längtar tills det kommer. En fråga: Vad händer om man inte går på lektionerna?Blir det "Mission Failed" då eller kan man gå på den lektionen nästa dag istället utan att det händer nåt? Om man inte går på lektionerna så kommer prefekterna försöka ta dig, om du blir tagen så kommer dom ta dig till den lektion som du inte har gått till. Men om du lyckas hålla dig borta i 2-3 spel timmar så kommer dom inte leta efter dig längre för att lektionen är slut då EDIT: Men för varje lektion du klarar så får du nåt, typ om du klarar en lektion på gympan så kan du få nya Sparkar och sånt Redigerad 25 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Men om du lyckas hålla dig borta i 2-3 spel timmar så kommer dom inte leta efter dig längre för att lektionen är slut då Får man någon chans att göra den lektionen en annan gång då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Men om du lyckas hålla dig borta i 2-3 spel timmar så kommer dom inte leta efter dig längre för att lektionen är slut då Får man någon chans att göra den lektionen en annan gång då? Aa nästa gång den kommer... man måste typ vänta i 2 spel dagar eller mer. Men du missar inget. Sen så kan du klara Engelskan eller någon annan lektion 5 gånger, efter det så behöver man inte gå till den lektionen man klarat 5 gånger om man inte vill.. Är inte bra på att förklara Redigerad 25 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Första lektionen är från 09:00 till 11:30. Andra är från 13:00 till 15:30. Under de tiderna kommer prefekt (Vakterna) att jaga dig om du kommer under deras synfält (Typ som i Metal Gear Solid). Man får en massa bra grejor och uppdateringar till karaktären om man klarar de minispel som är lektionerna och missar du en så får du en ny chans nästa gång den lektionen är (T ex Engelska) så du missar inget. Men att gå på lektionen kl 09:00/13:00 är slöseri med tid för när klassen är slut så är klockan 11:30/15:30. Gör istället vad du vill under de tiderna och spring sedan till lektionen 11:00/15:00 (Då får du en halvtimme på dig att ta dig dit som räcker i de flesta fall utom möjligtvis Gymet) istället för så länge du tar dig till lektionen innan 11:30/15:30 så kan du göra den. Oftast blir det såhär: Man gör ett uppdrag när man vaknar, går på första lektionen, gör ett litet uppdrag eller lite sido grejor, går på andra lektionen, gör sedan 2 uppdrag till och går sedan och lägger sig. Det är om man vill hinna med så mycket som möjligt. Men jag rekomendera att ta det lugnt och inte stressa så mycket för då missar du mycket. Gör uppdragen när du känner att du har tid. T ex jag brukar göra 1 på morgonen och ett eller två efter skolan. Redigerad 27 december, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ska försöka komma in till stan i veckan å köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Fan vad jag älskar det här spelet!! Så jävla skönt att ta nån Sportfåne och stoppa in i ett skåp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Sista chapter är skit tråkigt då ingen spoiler slår Jimmy spoiler enddszz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Sista chapter är skit tråkigt då ingen spoiler slår Jimmy spoiler enddszz Unter, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tror han menar att ingenär på(Mobbar) Jimmy i sista kapitlet BTW Unter, skriv *spoiler* istället för bara spoiler, ser så kladdigt ut annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nu har jag köpt moppen på tivolit Märkte att man kunde köpa två tivolibiljetter någonstans där inne, är det för att man ska kunna bjuda med någon tjej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Nu har jag köpt moppen på tivolit Märkte att man kunde köpa två tivolibiljetter någonstans där inne, är det för att man ska kunna bjuda med någon tjej ? Har också skaffat moppen. Men var får man tag på en hjälm? Det står "No Helmet" som brott varändagång jag kör med den. Jag tycker det är mycket roligare att mobba prefekts. Knuffa in dekm i skåpen, i papperskorgen, dunka huvudet på dem i Toalettstolen, dra upp kalsongerna på dem och allmänt misshandla dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Kommer du 1:a på Gokart racen på tivolit så får du en hjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Fick spelet igår och behöver lite hjälp med uppdraget That Bitch där man ska hjälpa till att få tillbaka någons bok eller vad det nu... När får upp låstet så lägger han bara i stink bomben utan att ta tillbaka den där boken gör jag något fel eller är det en bugg? (gissar på att jag gör fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Fick spelet igår och behöver lite hjälp med uppdraget That Bitch där man ska hjälpa till att få tillbaka någons bok eller vad det nu... När får upp låstet så lägger han bara i stink bomben utan att ta tillbaka den där boken gör jag något fel eller är det en bugg? (gissar på att jag gör fel. Borde fan vara bugg. För mig så la han både in stinkbomben och tog ut boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Borde fan vara bugg. För mig så la han både in stinkbomben och tog ut boken. Aj då...Måste man börja om spelet eller är det bara ett göra det om och om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Aj då...Måste man börja om spelet eller är det bara ett göra det om och om igen? Gör om det bara. Men man ser inte att han tar boken. Det kommer bara upp en text att du ska återvända till Beatrice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur ser eran Hopkins ut då? Min har punkarväst, rattyjeans och armyboots. Och en Mohawk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vita skor, fotbollströja, jeans och keps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts