Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GAH, vilken irriterande bugg!!! Jag hade gjort English 1 innan men pga ett fel som jag gjorde senare så startade jag om den dagen. Den här gången så funkar inte de orden jag fick rätt för förra gången. Så jäkla irriterande. Jag tillochmed kollade i en guide för att se så och mycket riktigt så stod de orden med där som giltliga ord men de funkade inte. Som t ex Owl och Lowe som jag vet att jag fick rätt för innan funkade inte.

Jäkla vad för bannad jag blev. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick spelet idag och har kommit till uppdraget då man ska hjälpa Algeron att pissa. Jag går till tjejerns toalett, men där säger han att han inte vill gå in där. Går då till killarnas, men där står det att man ska till den andra toaletten. Vad fel? :huh:

DU skall slänga ut mobbarna om jag inte minns fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt många buggar i spelet. Förutom den med English 1 som jag berättade innan så jag jag stött på tillfällen då spelet spelar olika stridslåtar istället för den vanliga springa omkring låten. Och just nu när jag kom ut från en lektion så var jag fullt efterlyst på det röda och det sjönk aldrig. :lol:

Det spelar "stridslåtar" när du är jagad av prefekter, och det röda går ner efter ett bra tag om du inte gömmer dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar "stridslåtar" när du är jagad av prefekter, och det röda går ner efter ett bra tag om du inte gömmer dig.

Nu snackar jag om att det vid olika tillfällen började spelas olika stridslåtar istället för den vanliga musiken, alltså utan att man slåss mot någon och att det röda inte gick ner den gången, alltså jag pratar om buggar i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men den musiken kan komma igång om det är andra personer som börjar bråka.. eller om det är någon bakom dig som börjar anfalla dig som du inte ser.

Fast nu snackar jag inte om såna tillfällen utan jag menar när inget händer alls. Det är bara en av flera mindre buggar.

Jag tror inte att man komma dit direkt. Fick också spelet idag.

Har fastnat på uppdraget That Bitch.

Kommer alltid massa prefekter och tar mig när jag pickar låset eller precis har gjort det.

Tips anyone?

Göm dig i papperskorgen direkt du kommit in innan du pickar låset. Vänta tills prefekt-pervot kollat tjejernas och när han går så pickar du låset. Efter det så måste du jättesnabbt gömma dig i papperskorgen bakom dig innan tjejen ser dig, tills scenen är över.

Chapter 2 börjar staden i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor