Pixiegnom Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Längtar till julafton, då får jag alltid massa presentkort på GAME, nåra dagar senare ska jag tigga skjuss in till uppsala å köpa spelet Edit: Ny sida Edit2: Stavfel Redigerad 19 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 GAH, vilken irriterande bugg!!! Jag hade gjort English 1 innan men pga ett fel som jag gjorde senare så startade jag om den dagen. Den här gången så funkar inte de orden jag fick rätt för förra gången. Så jäkla irriterande. Jag tillochmed kollade i en guide för att se så och mycket riktigt så stod de orden med där som giltliga ord men de funkade inte. Som t ex Owl och Lowe som jag vet att jag fick rätt för innan funkade inte. Jäkla vad för bannad jag blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fick spelet idag och har kommit till uppdraget då man ska hjälpa Algeron att pissa. Jag går till tjejerns toalett, men där säger han att han inte vill gå in där. Går då till killarnas, men där står det att man ska till den andra toaletten. Vad fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fick spelet idag och har kommit till uppdraget då man ska hjälpa Algeron att pissa. Jag går till tjejerns toalett, men där säger han att han inte vill gå in där. Går då till killarnas, men där står det att man ska till den andra toaletten. Vad fel? DU skall slänga ut mobbarna om jag inte minns fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) DU skall slänga ut mobbarna om jag inte minns fel! Jo, jag gjorde det och då går han in. Men han kan inte pissa utan att kunna låsa. Och då står det gå till det andra toan och där vägrar han gå in. Bugg? Edit: Fixade det Redigerad 21 december, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Rätt många buggar i spelet. Förutom den med English 1 som jag berättade innan så jag jag stött på tillfällen då spelet spelar olika stridslåtar istället för den vanliga springa omkring låten. Och just nu när jag kom ut från en lektion så var jag fullt efterlyst på det röda och det sjönk aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Rätt många buggar i spelet. Förutom den med English 1 som jag berättade innan så jag jag stött på tillfällen då spelet spelar olika stridslåtar istället för den vanliga springa omkring låten. Och just nu när jag kom ut från en lektion så var jag fullt efterlyst på det röda och det sjönk aldrig. Det spelar "stridslåtar" när du är jagad av prefekter, och det röda går ner efter ett bra tag om du inte gömmer dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Klarade spelet idag hade kört typ 13 timmar, sista uppdraget där man ska spolier Knocka garry är för lätt, inge annan som tycker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hunter: Ja det är väldigt lätt, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det spelar "stridslåtar" när du är jagad av prefekter, och det röda går ner efter ett bra tag om du inte gömmer dig. Nu snackar jag om att det vid olika tillfällen började spelas olika stridslåtar istället för den vanliga musiken, alltså utan att man slåss mot någon och att det röda inte gick ner den gången, alltså jag pratar om buggar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Men den musiken kan komma igång om det är andra personer som börjar bråka.. eller om det är någon bakom dig som börjar anfalla dig som du inte ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Klarade spelet idag hade kört typ 13 timmar, sista uppdraget där man ska spolier Knocka garry är för lätt, inge annan som tycker det? Jo det var väldigt lätt. Men det var någon sorts James Bond känslsa i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Fick spelet idag. Än så länge verkar det vara jävligt kul! Men har en fråga: Kan man gå ut till stan direkt? Och isf, var? Redigerad 24 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag tror inte att man komma dit direkt. Fick också spelet idag. Har fastnat på uppdraget That Bitch. Kommer alltid massa prefekter och tar mig när jag pickar låset eller precis har gjort det. Tips anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fick spelet idag. Än så länge verkar det vara jävligt kul! Men har en fråga: Kan man gå ut till stan direkt? Och isf, var? Nope du måste komma till chapter 2 eller chapter 3.. kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nope du måste komma till chapter 2 eller chapter 3.. kommer inte ihåg Okej. Tack Unter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Men den musiken kan komma igång om det är andra personer som börjar bråka.. eller om det är någon bakom dig som börjar anfalla dig som du inte ser. Fast nu snackar jag inte om såna tillfällen utan jag menar när inget händer alls. Det är bara en av flera mindre buggar. Jag tror inte att man komma dit direkt. Fick också spelet idag. Har fastnat på uppdraget That Bitch. Kommer alltid massa prefekter och tar mig när jag pickar låset eller precis har gjort det. Tips anyone? Göm dig i papperskorgen direkt du kommit in innan du pickar låset. Vänta tills prefekt-pervot kollat tjejernas och när han går så pickar du låset. Efter det så måste du jättesnabbt gömma dig i papperskorgen bakom dig innan tjejen ser dig, tills scenen är över. Chapter 2 börjar staden i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Efter att ha spelat ett tag nu så tycker jag verkligen spelet är skitkul! Alla som inte har det rekommenderar jag att köpa de! Riktigt kul är de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Efter att ha spelat ett tag nu så tycker jag verkligen spelet är skitkul! Alla som inte har det rekommenderar jag att köpa de! Riktigt kul är de! Ditto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Öhrm. Fick spelet igår, och jag är verkligen nöjd med det. Spelade det i stort sett från fyra till tolv igår. Min fråga är hur jag skaffar mer restecpah hos Sporttöntarna eller mobbarna, för just nu ser det bara ut som att nördarna gillar mig, och det gillar inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts