Vice. Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad jag vet är det fler än Åhlens som valt att inte ta in det. ja du kanske har rätt. Alla spelbutiker har det vad jag vet. Sedan finns det sådana som inte är spelbutiker utan bara whanabees, som Åhlens, och de är de som inte tar hem dem! Vilket enbart är för att de skall visa hur duktiga de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Nu har jag fått spelet så det är tänkt att bli en hel del Bullande nu framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Är på Julen nu, men alltså de är så många uppdrag på en o samma gång!!! sen så har man lektioner eller så måste man sova . Men det är lite bra med många uppdrag Har klarat Gym, Art och chemistry nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Verkar verkligen vara skitkul . Längtar tills jul, då kommer tomten med de . Kommer spela som en liten idiot då haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Värsta med PS2: Minneskort. Speciellt om man är som jag och har en massa oklarade spel och svårt att slänga gammla sparningar. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Värsta med PS2: Minneskort. Speciellt om man är som jag och har en massa oklarade spel och svårt att slänga gammla sparningar. :'( Mm, tänkte bara säga att spelet är bara tråkigt i början "tyckte jag" men sen så händer det grejer, så sluta inte spela efter bara 10-30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Mm, tänkte bara säga att spelet är bara tråkigt i början "tyckte jag" men sen så händer det grejer, så sluta inte spela efter bara 10-30 minuter. Tycker inte jag. Jag har redan slagit ner 2 mobbare som var på mig om att de ville ha pengar av mig. Får man typ dåliga konsikvenser av det? Och kan man sno lunch-pengar från de man slagit ner? Edit: Äntlgen lyckades jag ta mig till rektorns kontor. Lite jobbigt att man måste lära sig efterhand och inte kan kolla upp hur man gör vissa saker. Redigerad 18 december, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Värsta med PS2: Minneskort. Speciellt om man är som jag och har en massa oklarade spel och svårt att slänga gammla sparningar. :'( Det finns 16 MB minneskort. Eller köp 2 om du inte vill radera spel, då kan du ju kopiera dom istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Tycker inte jag. Jag har redan slagit ner 2 mobbare som var på mig om att de ville ha pengar av mig. Får man typ dåliga konsikvenser av det? Lägg märke till att jag skrev "Tyckte jag" Redigerad 18 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Gillade inte riktigt klockan som kommer upp. Går aldeles för fort med. Hur ska man hinna göra nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Gillade inte riktigt klockan som kommer upp. Går aldeles för fort med. Hur ska man hinna göra nånting? Håller med, nu när jag inte har så många klasser så går det bra, men ändå skit jobbigt, hinner bara göra 2 uppdrag och 1 lektion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Värsta med PS2: Minneskort. Speciellt om man är som jag och har en massa oklarade spel och svårt att slänga gammla sparningar. :'( Jag kan typ spara sex kort som jag tagit. Rätt dåligt. Man kan ju inte radera SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Gillade inte riktigt klockan som kommer upp. Går aldeles för fort med. Hur ska man hinna göra nånting? Skit i lektionerna da bara ett förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Skit i lektionerna da bara ett förslag... Fast det är ju fel. Man måste gå på sina lektioner om man ska kunna lära sig något och få ett bra betyg så att man sedan kan bli något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Fast det är ju fel. Man måste gå på sina lektioner om man ska kunna lära sig något och få ett bra betyg så att man sedan kan bli något. Det ända som händer e att prefekterna och poliserna försöker ta fast dig för skolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Fast det är ju fel. Man måste gå på sina lektioner om man ska kunna lära sig något och få ett bra betyg så att man sedan kan bli något. Ta ej illa upp STÅR TYDLIGT "bara ett förslag..." Redigerad 19 december, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Lär dig förstå skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Så var det avklarat. Kul spel. Svårt att få 100% bara. Orkade bara dra igenom storyn. Redigerad 19 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Man kan spela om alla uppdrag man missta efter man klarat spelet i "Endless Summer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Fast det är ju fel. Man måste gå på sina lektioner om man ska kunna lära sig något och få ett bra betyg så att man sedan kan bli något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts