Jump to content

Bully-Dog Eat Dog

Renard
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tyckte att spelet var tråkigt, alltså ända tills jag gjorde typ 6-9 uppdrag :D men nu när hela staden o allt är uppe så är det roligare.. men jätte förvirrande spel.

Uppdragen och allt är konstigt, typ om jag gör ett uppdrag så går det andra bort... yeye har klarat hela Kemi klassen, på engelskan är jag på lvl 2 :P på gympan är jag 4 eller 3 och på Art är jag på lvl 4.

Har precis fått kameran och nu kan jag fixa cyklar o sånt.. men jag är bara på lvl 1 där.

Min favorit uppdrag hittills är när man ska SPOILER : Slå Russel eller vad han nu heter: SPOILER

Vet nån hur man knockar prefekterna?

Kan inte köra just nu har kört i 4 timmar nu.

Älskar skateboarden, jag undra oxå om man kan åka snabbare eller om man kan åka uppför trappor utan att ramla

LOVE THIS GAME!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet nån hur man knockar prefekterna?

Kan inte köra just nu har kört i 4 timmar nu.

Älskar skateboarden, jag undra oxå om man kan åka snabbare eller om man kan åka uppför trappor utan att ramla

LOVE THIS GAME!

Bara till att slå dem. Men du måste ha alla grepp och sparkar för att det skall vara lättare.

Men tipset är att först skjuta dem ett par ggr från långt åll med slangbellan och sedan när de kommer fram pryla dem tills de däckar.

Jodå man kan pka snabbare på den. Tryck, jag tror det var X hela tiden så sätter han mer fart på den. Annars går det rätt sakta.

Nej, du kan inte åka upp för trappor men hoppa upp över dem kan man.

Har aldrig fått skotta snö, men däremot klippa gräs hur många ggr som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inte handla över nätet för mina föräldrar tror att man blir lurad å alla ens pengar försvinner :(

Fast CDON är inte den typen av butik. Man kan handla utan kort och få hem en faktura istället eller mot postförskott.

Vad jag vet är det fler än Åhlens som valt att inte ta in det.

Japp, det är ett rimligt pris. Själv köpte jag det för 350 kr på CDON.

Hur kan du ha gjort det när den kostar 379 kr på CDON nu och det är ändå ett sänkt specialpris??? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor