Renard Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 YEEESS!!!! Har detta spel nu ska typ köra det inatt fan va skönt!!! och Helpiswhatiwant du kommer nog få det snart , själv köpte jag det på games Ha så kul. Det hade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Kan man skotta snö? Den officella sidan är uppdaterad med en ny trailer och bilder på när jimmy skottar snö :S Jag har aldrig gjort det, är det någon som har gjort det? Redigerad 14 december, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hade det varit till PS3 eller XBox 360 så hade jag trott det var neladdnings extra grejor. Finns Bully i affärer? Hörde ryckten om att det inte är tillåtet att sälja det i affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Är inte skotta snö typ en bestraffning man får om man bryter mot nån regel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jag ska köpa spelet på CDON. Månadens kampanj. 379 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Är inte skotta snö typ en bestraffning man får om man bryter mot nån regel? Jo, fast jag figk aldrig den bestraffningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Tyckte att spelet var tråkigt, alltså ända tills jag gjorde typ 6-9 uppdrag men nu när hela staden o allt är uppe så är det roligare.. men jätte förvirrande spel. Uppdragen och allt är konstigt, typ om jag gör ett uppdrag så går det andra bort... yeye har klarat hela Kemi klassen, på engelskan är jag på lvl 2 på gympan är jag 4 eller 3 och på Art är jag på lvl 4. Har precis fått kameran och nu kan jag fixa cyklar o sånt.. men jag är bara på lvl 1 där. Min favorit uppdrag hittills är när man ska SPOILER : Slå Russel eller vad han nu heter: SPOILER Vet nån hur man knockar prefekterna? Kan inte köra just nu har kört i 4 timmar nu. Älskar skateboarden, jag undra oxå om man kan åka snabbare eller om man kan åka uppför trappor utan att ramla LOVE THIS GAME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vet nån hur man knockar prefekterna? Kan inte köra just nu har kört i 4 timmar nu. Älskar skateboarden, jag undra oxå om man kan åka snabbare eller om man kan åka uppför trappor utan att ramla LOVE THIS GAME! Bara till att slå dem. Men du måste ha alla grepp och sparkar för att det skall vara lättare. Men tipset är att först skjuta dem ett par ggr från långt åll med slangbellan och sedan när de kommer fram pryla dem tills de däckar. Jodå man kan pka snabbare på den. Tryck, jag tror det var X hela tiden så sätter han mer fart på den. Annars går det rätt sakta. Nej, du kan inte åka upp för trappor men hoppa upp över dem kan man. Har aldrig fått skotta snö, men däremot klippa gräs hur många ggr som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jo, fast jag figk aldrig den bestraffningen. Det värkar inte gå att få den. Även hur många gånger man blir busted. Riktigt skumt, rockstar ljuger säkert bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Finns Bully i affärer? Hörde ryckten om att det inte är tillåtet att sälja det i affärer. Det finns i affärer. Det är bara så att många väljer att inte ta in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Det finns i affärer. Det är bara så att många väljer att inte ta in det. Enbart Åhlens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Enbart Åhlens Vad menar du? Att Åhlens är enda butiken som tar in det? Så är i alla fall inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad menar du? Att Åhlens är enda butiken som tar in det? Så är i alla fall inte fallet. Det är enbart Åhlens som inte tar in Bully. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Såg spelet inne på GAME idag, 599kr *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag har iallafall köpt det för 379 kr på CDON nu. Ett rimligt pris, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag får inte handla över nätet för mina föräldrar tror att man blir lurad å alla ens pengar försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Det är enbart Åhlens som inte tar in Bully. Vad jag vet är det fler än Åhlens som valt att inte ta in det. Jag har iallafall köpt det för 379 kr på CDON nu. Ett rimligt pris, tycker jag. Japp, det är ett rimligt pris. Själv köpte jag det för 350 kr på CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag får inte handla över nätet för mina föräldrar tror att man blir lurad å alla ens pengar försvinner Fast CDON är inte den typen av butik. Man kan handla utan kort och få hem en faktura istället eller mot postförskott. Vad jag vet är det fler än Åhlens som valt att inte ta in det. Japp, det är ett rimligt pris. Själv köpte jag det för 350 kr på CDON. Hur kan du ha gjort det när den kostar 379 kr på CDON nu och det är ändå ett sänkt specialpris??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hur kan du ha gjort det när den kostar 379 kr på CDON nu och det är ändå ett sänkt specialpris??? . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40859 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 OK, då fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts