Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) JA! Haha, okeej?! Respekt. S 40. Redigerad 25 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag sitter fortfarande kvar i Renards mörka nedspydda hörn :'( Jag tror att städaren på Odenplans t-banestation såg hur du satt där i kräket. Eftersom han är en mycket känslig person så erbjöd han dig att torka bort kräket och ringa sin bror som är elektriker som kom till dig och satte upp en lampa. Så nu sitter du i ett ljust rent hörn istället. Det här var det konstigaste inlägget jag skrivit på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag tror att städaren på Odenplans t-banestation såg hur du satt där i kräket. Eftersom han är en mycket känslig person så erbjöd han dig att torka bort kräket och ringa sin bror som är elektriker som kom till dig och satte upp en lampa. Så nu sitter du i ett ljust rent hörn istället. Det här var det konstigaste inlägget jag skrivit på ett forum. En lampa? JAG VILL HA CANIS CANEM EDIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur hånglar man med killar? (inte för att jag e bög men vill veta:D) Hur äter man domvanliga rätterna i matsalen? Jag kan bara äta frukt å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur hånglar man med killar? (inte för att jag e bög men vill veta:D) Samma som med tjejer. Man sticker in tungan I killens mun och låter dem rullar runt och blanda saliv. Hur äter man domvanliga rätterna i matsalen? Jag kan bara äta frukt å sånt. Man stoppar dem i munnen och tuggar. Sedan sväljer man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur lägger mna inte saker i andras skåp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur lägger mna inte saker i andras skåp? Går inte. Någon som fått 100% vad får man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Går inte. Någon som fått 100% vad får man? Kan man lägga saker i toan då? Förresten vet nån vilka ord man kan göra av "mellow"? (syftar på engelskalektionen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Orden står några sidor bak i den här tråden Sida 32 Redigerad 26 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Kan man lägga saker i toan då? Smällare, men dom sprängs ganska fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Smällare, men dom sprängs ganska fort. Hur lägger man i dom? Siktar man bara och kastar eller? När kan jag ha fotografering och auto shop som ämne? Måste jag klara nån av dom första lektionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hur lägger man i dom? Siktar man bara och kastar eller? När kan jag ha fotografering och auto shop som ämne? Måste jag klara nån av dom första lektionerna? Man tar fram en smällare, går fram till toaletten och trycker på trekant För att låsa upp Autoshop och Photography så måste du komme längre fram i storyn har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tycker ni att jag ska köpa Detta spel eller något annat? typ mobil eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tycker ni att jag ska köpa Detta spel eller något annat? typ mobil eller nåt sånt... Detta spelet var inte vad jag hade förväntat mig. Så jag bytte in det mot COD3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tycker ni att jag ska köpa Detta spel eller något annat? typ mobil eller nåt sånt... Det är ju upp till dig beroende på vad du är i behov av. Grabbarna verkar ju iofs ha sjukt roligt med spelet, och det är väl det som är tanken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Alla här är väl medlemar för att de gillar GTA. Och gillar man GTA så gillar man det här spelet. Det är som GTA fast på en nivå som ungdomar förstår. SÅ skit i att åka till Nice, köp Canis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Beställde detta på söndagen på CD on vet nån när det kommer...? hur kollar man om det är i lagret?? I WANT IT NOW Redigerad 12 december, 2006 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Beställde detta på söndagen på CD on vet nån när det kommer...? hur kollar man om det är i lagret?? I WANT IT NOW Lite svårt att förklara detta nu.... vi tar ett T.ex: Vi säger att du söker da på detta spel Canis = Bully när man har kommit fram till produkten där man kan Bevaka eller Beställa det det ska står där. Om det finns i lager eller inte.. Sry om du ej fattade min förklarning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Beställde detta på söndagen på CD on vet nån när det kommer...? hur kollar man om det är i lagret?? I WANT IT NOW Beställer jag på faktura en vardag så kommer det dagen efter. (Om det finns i lager naturligtvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 YEEESS!!!! Har detta spel nu ska typ köra det inatt fan va skönt!!! och Helpiswhatiwant du kommer nog få det snart , själv köpte jag det på games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts