Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Om det säljer dåligt till PS2 så kan ni glömma en portning. Det måste sälja otroligt bra för att de ska bli motiverade och ta chansen att göra en portning till PC. För övrigt är ingen annan release än PS2:s planerad. Det är inte som med San Andreas eller andra 3D-GTA innan SA där det var bekräftat redan från början att det skulle komma till andra plattformar. Redigerad 7 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Om det säljer dåligt till PS2 så kan ni glömma en portning. Det måste sälja otroligt bra för att de ska bli motiverade och ta chansen att göra en portning till PC. För övrigt är ingen annan release än PS2:s planerad. Det är inte som med San Andreas eller andra 3D-GTA innan SA där det var bekräftat redan från början att det skulle komma till andra plattformar. Men detta spelet lär sälja jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tror faktiskt att detta spelet kommer bli det bästa på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 LCS var ju utannonserat endast till PSP från början, sen kom det till PS2 också. Kommer lätt att bli det bästa spelet i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 LCS var ju utannonserat endast till PSP från början, sen kom det till PS2 också. Kommer lätt att bli det bästa spelet i år! ..men för oss som inte har nån ps2 då? jag får hoppas helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 LCS var ju utannonserat endast till PSP från början, sen kom det till PS2 också. Kommer lätt att bli det bästa spelet i år! Kan ju ha haft något med att göra att LCS blev det bästsäljande spelet till PSP någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Som tur är så införskaffade man ju en ps2a redan 2003 är värsta konsoll nörden,har minst 10st konsoller. spelet kommer att hämtas upp vid releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ps2 är den bästa konsollen enligt mig. Kanske för att jag inte direkt har spelat på så mycket annat. Fick mitt första PSone när jag var fyra år gammal. Har nu spelat Playstation i få se nu... 11 år. Hehe, klart att man blir förälskad i PS då. Ontopic: Någon annan som märkt likheten mellan Bully och Ondskan av Jan Guillo? Verkar som om Rockstar har inspirerats lite av filmen när den blev internationel succé. Kul om det vore så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ontopic: Någon annan som märkt likheten mellan Bully och Ondskan av Jan Guillo? Verkar som om Rockstar har inspirerats lite av filmen när den blev internationel succé. Kul om det vore så. Hehe, jo du har nämnt det några gånger. Ja, det kan tänkas vara en likhet, om de ens har sett den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hehe, jo du har nämnt det några gånger. Ja, det kan tänkas vara en likhet, om de ens har sett den filmen. Heh, jo jag har det ja . Börjar visst bli senil. Nej, men jag ville bara ha ett svar. Se filmen, den är skitbra. Erik(huvudpersonen) är precis som jag, bortsätt våldsamheten. Han tar inte skit, och det gör inte Jimmy Hopkins heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Verkar om att detta spelet är riktigt kul Men tyvär så ska jag köpa PES6 istället. Får väl köpa det annan gång. Redigerad 8 september, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Verkar om att detta spelet är riktigt kul Men tyvär så ska jag köpa PES6 istället. Får väl köpa det annan gång. Varför inte köpa båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Läste precis på www.bullworth-academy.com att spelet inte blir blodigt, och att våldet är mer humoristiskt. Skit bra enligt mig. Det är ju ändå en enda stor satir. Men misströsta icke du som vill ha våld i Bully. Fighting blir det mycket av! Det stod även att toaletten kommer att kunna andvändas fullt ut. Läs lite mellan raderna där . Btw, nu får nog Thompson något att bita i när han ser att spelet inte är blodigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Läste precis på www.bullworth-academy.com att spelet inte blir blodigt, och att våldet är mer humoristiskt. Skit bra enligt mig. Det är ju ändå en enda stor satir. Men misströsta icke du som vill ha våld i Bully. Fighting blir det mycket av! Det stod även att toaletten kommer att kunna andvändas fullt ut. Läs lite mellan raderna där . Btw, nu får nog Thompson något att bita i när han ser att spelet inte är blodigt. Ett regelrätt mobbnings-spel med andra ord. Verkar ju hur underbart som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Åhh, Detta spelet verkar riktigt kul Kommer man kunna döda andra personer och själv kunna dö? Hoppas inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Åhh, Detta spelet verkar riktigt kul Kommer man kunna döda andra personer och själv kunna dö? Hoppas inte det iaf Jag tror att jag läste någonstans att man inte kan döda, bara knocka. Det är väl bra. Man vill ju inte att Thompson ska få spelet att leva upp till "Columbine Simulator" titeln som han gett spelet. Fan jag kan inte komma över att det kommer att finnas snö på vintern i Bully! Fan vad kul. Snöbollskrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag tror att jag läste någonstans att man inte kan döda, bara knocka. Det är väl bra. Man vill ju inte att Thompson ska få spelet att leva upp till "Columbine Simulator" titeln som han gett spelet. Fan jag kan inte komma över att det kommer att finnas snö på vintern i Bully! Fan vad kul. Snöbollskrig! Aa, det kommer bli kul . Kommer spelet i oktober eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Fan jag kan inte komma över att det kommer att finnas snö på vintern i Bully! Fan vad kul. Snöbollskrig! Hehe hoppas man kan mula mesarna Var utspelas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Hehe hoppas man kan mula mesarna Var utspelas det? På en skola Nej, nu var jag dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 På en skola Nej, nu var jag dum. Hm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts