fido vercetti Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hmm, jag har ett litet dilemma. Jag har råd med 1 spel innan Jul. Ska jag skaffa Bully eller Gears of War? Bully känns som ett väldigt "trevligt" spel att spela under Julhelgen och jag gillar den typen av spel men samtidigt så älskar jag maffiga episka krigsspel och känslan man får efter att ha klarat en stor strid. Sedan är det ju också CE till Gears of War som jag vill ha, om man vågar vänta. Du tröttnar på ett kirgsspel snabbare än bully tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Du tröttnar på ett kirgsspel snabbare än bully tror jag Tror inte jag (lr inte iallfall på GOW), GOW verkar ju hur maffigt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hmm, jag har ett litet dilemma. Jag har råd med 1 spel innan Jul. Ska jag skaffa Bully eller Gears of War? Bully känns som ett väldigt "trevligt" spel att spela under Julhelgen och jag gillar den typen av spel men samtidigt så älskar jag maffiga episka krigsspel och känslan man får efter att ha klarat en stor strid. Sedan är det ju också CE till Gears of War som jag vill ha, om man vågar vänta. Köp Bully innan Jul, önska dig pengar, köp GOW för pengarna efter Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ni som nu spelat de, är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Absolut. Lika roligt som gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Absolut. Lika roligt som gta. Okej, min kompis har det också och säger att det är kul. Men tänkte höra här också om jag verkligen ska köpa de , men det ska jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Okej, min kompis har det också och säger att det är kul. Men tänkte höra här också om jag verkligen ska köpa de , men det ska jag då? "Låna" det av din kompis. Ett sätt som sällan slår fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 "Låna" det av din kompis. Ett sätt som sällan slår fel. Amen for that bro. Alltid bra att pröva spel innan man köper dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Amen for that bro. Alltid bra att pröva spel innan man köper dem. Gå till GAME, köp spelet, klara det på max tio dagar, (det går då det är rellativt kort om man bara kör storyn) gå tillbaka till GAME byt in det mot det där andra du ville ha, utan att det kostar dig en spänn. (de har 10 dagars "prövotid") Inte lika roligt som GTA. Bully är som ett GTAspel gjort för yngre. Och väldigt mycket mindre. Både spelytan och uppdragen. Dock väldigt, väldigt kul. Redigerad 24 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag sitter fortfarande kvar i Renards mörka nedspydda hörn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 "Låna" det av din kompis. Ett sätt som sällan slår fel. Nu är det så att han precis köpt det, och lånar knappast ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Du kan ju alltid spela det hemma hos honom också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Du kan ju alltid spela det hemma hos honom också ? Jo, det har du rätt i. Men jag lär ju inte få spela men men, kanske får låna det innan jul så jag kan önska mig det i julklapp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jo, det har du rätt i. Men jag lär ju inte få spela men men, kanske får låna det innan jul så jag kan önska mig det i julklapp . Din kompis kan väl inte vara så snål att han inte låter dig pröva det hemma hos honom ? Det är ju lågt. Är han rädd för att spelet ska repas om du rör kontrollen eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Din kompis kan väl inte vara så snål att han inte låter dig pröva det hemma hos honom ? Det är ju lågt. Är han rädd för att spelet ska repas om du rör kontrollen eller ? Haha, jag förstörde VC för han så, man vet ju inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Haha, jag förstörde VC för han så, man vet ju inte . Nice work. Hur lyckades du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nice work. Hur lyckades du ? Jag blev arg och slet i playstationet och sen stod det: Error reading the Vice City DVD. Och sen dess har den texten kommit upp . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Din kompis kan väl inte vara så snål att han inte låter dig pröva det hemma hos honom ? Det är ju lågt. Inte så lågt som Glocalnet. Någon som lyckats att få 100% på spelet. Vet inte om jag orkar ansträna mig för att f det om man nu inte får ågot speciellt. Redigerad 25 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Är det hära spelet värt pengarna? Verkar lite intressant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Är det hära spelet värt pengarna? Verkar lite intressant.. JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts