LunCh Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ere sant att själva träningen i början tar 8 timmar att gå igenom? Ne, om du tar det lungt och så kan det väl ta 4-5 timmar. Igår när jag körde tog det 2 timmar. Beror helt på hur du spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Okej Redigerad 14 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Själv tog jag det aslungt i början. Typ ett uppdrag per dag. Så jag är ännu på början av kapitel 4. Älskar att sega mig genom storyn på free roaming spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vet nån var jag kan köpa det?? typ så att de kommer snabbt och lite billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Vet nån var jag kan köpa det?? typ så att de kommer snabbt och lite billigt Game, EB games, tvspelshuset osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Gå inte till Åhlens. De har bannat Canis. Jävla idioter. Men våldsamma filmer säljer de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Gå inte till Åhlens. De har bannat Canis. Jävla idioter. Men våldsamma filmer säljer de. Hatar såndär moral predikan från id*oter som inte ens har spelat/sett filmen. De säljer GTA som är 1000 ggr värre än det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Hatar såndär moral predikan från id*oter som inte ens har spelat/sett filmen. De säljer GTA som är 1000 ggr värre än det här spelet. Eller hur. Jävla dubbel moraliska lallare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jävla moralkärringar! Spelskaparna har ju satt 18årsgräns Räcker inte det. DET E SPEL OCH INTE REAL LIFE!!. Kan inte vi "våldsamma spelfans" demonstrera mot dessa dumheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Doh! Antagligen har dom bara bannat det för att det ingår trakasserier av barn i det. Ingen big deal, Vem handlar spel på Åhlens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Tss, ska de slänga ut en grupp på fem ungar från Åhlens för att ett av barnen riskerar att bli mobbad av de andra härnäst? Redigerad 19 november, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jävla moralkärringar! Spelskaparna har ju satt 18årsgräns Räcker inte det. DET E SPEL OCH INTE REAL LIFE!!. Kan inte vi "våldsamma spelfans" demonstrera mot dessa dumheter? Ja, en våldsam aktion mot moralkärringar i världen får dem nog att ändra åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Ja, en våldsam aktion mot moralkärringar i världen får dem nog att ändra åsikt! Då vet man ju vad de skulle säga: Se vad våldsamma data spel har gjort med de stackars barnen. Då ska man låtsas debuffa dem och springa därifrån. Blir nog rätt så snopna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Moralkärringarna borde inte lägga sig i vårat spelande. Dom har ju inte ens spelat det. Och dom över 18 får ju göra vad dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 De vill skydda världens unga från våldsamma data/tvspel. Men vill man bli skyddad så söker man upp dem själv för fan. Det blir som något sorts kollektivt beskyddande som 90% av alla unga aldrig bett om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Klarade storyn idag. Slutet ägde. *SPOILER* Kan man komma upp på taket igen efter sista fighten mot Gary?*Spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Klarade storyn idag. Slutet ägde. *SPOILER* Kan man komma upp på taket igen efter sista fighten mot Gary?*Spoiler* Nej, jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej, jag tror inte det. Tror inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hmm, jag har ett litet dilemma. Jag har råd med 1 spel innan Jul. Ska jag skaffa Bully eller Gears of War? Bully känns som ett väldigt "trevligt" spel att spela under Julhelgen och jag gillar den typen av spel men samtidigt så älskar jag maffiga episka krigsspel och känslan man får efter att ha klarat en stor strid. Sedan är det ju också CE till Gears of War som jag vill ha, om man vågar vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) What the frack? Redigerad 23 november, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts