Vice. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hahahahaha! Fy fan vad bra! . Ska fan pröva jag med! Men inte i flera dygn. Morsan skulle få spader. Spelet var inte på så länge. Typ 2 timmar. Han stod där i flera dygn. Men det tar ju över lång tid att handla 500 läsk. Gör som jag så kan du göra nått annat under tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Men han sommnar ju efter ett tag. Och sommnar man innomhus så vaknar man ju utanför skolsyster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Men han sommnar ju efter ett tag. Och sommnar man innomhus så vaknar man ju utanför skolsyster. Nej då vaknar du i ditt rum. Och så ställer man honom bara vid maskinen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nej då vaknar du i ditt rum. Och så ställer man honom bara vid maskinen igen. Va är de för hatt ni snackar om då? Som är värt så mkt väntan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Va är de för hatt ni snackar om då? Som är värt så mkt väntan... Man får en såndär fin mössa med en burk på varje sida om huvudet, när du druckit 500 läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Man får en såndär fin mössa med en burk på varje sida om huvudet, när du druckit 500 läsk. Ölhatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ölhatt? Jupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hur många race finns det? Har klarat 75% och håller på med racen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag tror det finns rätt många. Först de fem på nöjesfältet som man måste klara för att låsa upp streetrace. Vet inte hur många streetrace det finns. Har två frågor: Jag har precis låst upp New Coventry så jag undrar 1) När låser man upp BMX arenan? 2) När låser man upp Blue Skies Industrial Area? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kattis, 5 på nöjesfältet, 3 på stan. Renard, i en av de sista uppdragen. Sista kapitlet. Samma som ovanstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Inget ljud än om det blir nåt till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nope. Men det kommer nog inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vilka trick kan man göra med skateboarden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 180, 360, 540, Indy, och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) 180, 360, 540, Indy, och så vidare Kan man göra en Mctwist* ? Redigerad 13 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Kan man göra en Mctwist* ? Nej, men en 360 varial Mctwist. Jag har inte ens spelet, men funderar fortfarande på att köpa det. Min morsa var på ullared nu i helgen men spelet fanns tyvärr inte där... Jag har startat Felix fattigfond där jag lägger i lite pengar varje dag för att spara in pengar till det. Det är kul eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 1 liten fråga. När spelet skulle komma ut sa jag att jag skulle köpa det om 2 dagar, men så har jag kollat på forumet här och det verkar som att storyn bara är 2 timmar lång, alltså alla uppdrag. Så jag undrar om Spelet är värd att köpa, eller ska jag köpa något annat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 1 liten fråga. När spelet skulle komma ut sa jag att jag skulle köpa det om 2 dagar, men så har jag kollat på forumet här och det verkar som att storyn bara är 2 timmar lång, alltså alla uppdrag. Så jag undrar om Spelet är värd att köpa, eller ska jag köpa något annat spel? Det tar mycket längre än två timmar att spela igenom. Värt att köpa helt klert. Och jag är kritisk till spel. Svårt att få mig nöjd med spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Ere sant att själva träningen i början tar 8 timmar att gå igenom? Redigerad 14 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ere sant att själva träningen i början tar 8 timmar att gå igenom? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts