xstreem Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Han ingen aning om vad en lexion är... Men man kan gå på lektioner, eller skolka... Men skjuta in genom fönster har jag inte hört något om... Och det är inte Day 1, Day 2 osv., utan Chapter 1, Chapter 2... Sen har jag inte märkt att man har helg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Någon som vet hur man får tag i gocarten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Man måste typ klara alla gatu streetrace för att få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Man måste typ klara alla gatu streetrace för att få den. Men det finns ju bara 2 st. Sedan försvann pokalen från kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Såg detta spel på EB Games för kanske en vecka sedan, men det hette inte Canis Canim, utan det hette Bully varför? Redigerad 6 november, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Gamereactor har recenserat KITTLA MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Såg detta spel på EB Games för kanske en vecka sedan, men det hette inte Canis Canim, utan det hette Bully varför? För att Bully är orginaltiteln... Pixiegnom: Fin Recention... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har ni sett den där cut scenen där engelska läraren sitter och dricker? Så jävla rolig i slutet! Jimmy tar flaskan och säger att han ska hjälpa läraren. Då säger läraren: Jätte bra ide! Tack!. Sen när Jimmy har gått så ser man hur han tar upp en till flaska till och börjar dricka! Äkta Rockstar stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 För att Bully är orginaltiteln... Pixiegnom: Fin Recention... Men var inte namnet på spelet bannlyst i Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jo namnet var(idiotiskt nog) bannat i Sverige. Hur har du kunnat se en "Bully" i Sverige? Här finns bara Canis canem edit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Muahhaha! Fick min Gocart idag! Sparka på hundar och köra över människor för att sedan sticka från polisen är bara bäst. Redigerad 6 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kan man få någon att "följa med en" till något ställe? T.ex. Kan man be någon följa med en in på toaletten så man kan toalettdoppa dem? Eller måste man dra in dem, eller hur gör Hopkins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kan man få någon att "följa med en" till något ställe? T.ex. Kan man be någon följa med en in på toaletten så man kan toalettdoppa dem? Eller måste man dra in dem, eller hur gör Hopkins? Dra in dem. De brukar kunna gissa sig till vad som är på gång och vill inte följa med. Åtminstonde inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kan man få någon att "följa med en" till något ställe? T.ex. Kan man be någon följa med en in på toaletten så man kan toalettdoppa dem? Eller måste man dra in dem, eller hur gör Hopkins? Håll inne L1 och tryck på ring, funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Håll inne L1 och tryck på ring, funkar för mig. Vadå? Då förolämpar man dem ju bara. Aha, de följer en in på toan! Är det det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Hahaha! Man får tydligen en fin hatt när man drukit 500 läsk. Orka vänta, har tejpat kontrollen med silvertejp så slipper jag vänta vid spelet! Redigerad 7 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hahaha! Man får tydligen en fin hatt när man drukit 500 läsk. Orka vänta, har tejpat kontrollen med silvertejp så slipper jag vänta vid spelet! lol Silvertejp is teh shizzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) lol Silvertejp is teh shizzle Japp! Ska f*n lägga upp en bild! En sec! Har stått där i några dygn nu! http://img393.imageshack.us/img393/1253/tvspelem9.png http://img433.imageshack.us/img433/3123/tvspelbs8.png Redigerad 7 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Japp! Ska f*n lägga upp en bild! En sec! Har stått där i några dygn nu! http://img393.imageshack.us/img393/1253/tvspelem9.png http://img433.imageshack.us/img433/3123/tvspelbs8.png I nåra dygn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hahahahaha! Fy fan vad bra! . Ska fan pröva jag med! Men inte i flera dygn. Morsan skulle få spader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts